Gezondheid alle pijlers

hoe ziek je uit?

26-01-2013 11:17 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 2 dagen heb ik het flink te pakken. Koorts, benauwd en een scala aan medicatie om te benauwdheid weer te temperen.

Punt is het volgende:

Ik voel me echt beroerd maar kan me op de een of andere manier niet ontspannen. Als ik in bed lig gaan mijn benen stuiteren, krijg ik het benauwd en wil ik er uit. Eenmaal beneden op de bank zit ik een poos, krijg een zwaar hoofd en wil ik wegsukkelen maar het lukt me niet. Ik kan de slaap niet vatten, moet iets gaan doen. Vanmorgen gestofzuigd beneden met als gevolg nog benauwder, zweetaanval, uitgeput.

Ik wil zo graag ontspannen omdat ik denk dat ik dan sneller opknap. Onder de douche gestaan/gezeten maar hoe heet deze ook stond, ik had het alleen maar koud en het kostte me grote moeite om weer op te staan.

Wie heeft tips om te kunnen ontspannen en iig even een uurtje te kunnen slapen. Nu moet ik er wel bijzeggen dat ik een stootkuur prednison heb maar volgens mij komt onrust voor als je een hoge dosering slikt en ik heb maar 30mg.
Mediteren, dat is in ieder geval voor mij het sleutelwoord....
Alle reacties Link kopieren
quote:Naara schreef op 26 januari 2013 @ 17:22:

Mediteren, dat is in ieder geval voor mij het sleutelwoord....Als je normaal kan ademhalen denk ik dat ook. Zal zeker ontspannen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven