Gezondheid alle pijlers

hoofdpijn tijdens scrollen, zappen

26-10-2013 17:20 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Sinds twee weken heb ik last van "hoofdpijn" (een soort van vervelend gevoel, steken) als ik op m'n smartphone of pc scrol, als er iets in een game te snel gaat of als ik zap soms.

Ben benieuwd of anderen dit ook hebben, heb er zelf nooit eerder last van gehad.
Veel games hebben in hun boekjes staan dat mensen met epilepsie het beter niet kunnen spelen. Van hoofdpijn heb ik niet gehoord. Wellicht toch eens aan een huisarts vragen?
Ja bammetje, dat heb ik ook weleens gelezen. Misschien toch maar even naar laten kijken, hoopte eigenlijk hier te vinden dat veel mensen dat hebben en het normaal is
minder achter beeldschermen en meer actief bewegen
Dat heb ik precies zo zonnigschildpadje, erg irritant.

Ik heb het niet iedere dag, meestal een week voor de menstruatie.

Ook die steken die jij beschrijft.

En waar ik t ook bij heb is bij de tv zender CI.

Die hebben tijdens de reclame altijd heel veel flitsende beelden.

Vreselijk..
Ohja, ik zet in die gevallen, de helderheid van mijn iPad en iPhone iets donkerder. Dat helpt sowieso al iets.
Ja dat heb ik soms ook als ik teveel computer en game. Het heeft ook te maken met hoe licht de omgeving is. Meestal is even niet computeren en gamen voor een periode genoeg om de klachten te laten verdwijnen.
We can do it!
je ogen is laten testen misschien?
Ja vervelend he wajang, vreemd ook dat jij het af en toe hebt. Ik ga meteen de helderheid aanpassen, bedankt voor de tip!

Minder met iphone meer bewegen kan inderdaad nooit kwaad, zet hem alvast op m'n lijstje met goede voornemens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven