Gezondheid alle pijlers

hoofdpijnpleisters action

12-09-2010 16:08 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo weet iemand de naam van de hoofdpijnpleisters die action verkoopt ( of verkocht) ik kan er hier niet meer aankomen misschien dat ze via internet te bestellen zijn. gr marian
http://www.drogisterij.ne ... _zware_hoofdpijn/P/163772
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
http://www.drogisterij.ne ... _zware_hoofdpijn/P/163772
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
BGB weet jij toevallig of deze hetzelfde zijn als bij de action? Ik had mijn vraag al een keer eerder gesteld, kreeg toen ook de tip van drogisterij.net heb daar die voor zware hoofdpijn besteld maar had het idee dat die minder sterk waren dan die van action.gr marian.
Comfort aid

Adres op de verpakking is:

P.O box 8824

5605 LV Eindhoven
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Dank je pepexx.gr marian.
Pepexx staat er misschien een telefoonnr bij,of een website zodat ik ze kan bestellen.gr marian.
Nee helaas, dit is alles wat op het doosje staat.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
O nou in ieder geval bedankt voor het nakijken gr marian.
O nou in ieder geval bedankt voor het nakijken gr marian.
oeps 1 keer te veel, hoe kan ik dit weghalen? marian
Als je op het adres googled dan zie je ook dat er meerdere (duitse) bedrijven op het adres staan ingeschreven.

Ze importeren het alleen maar.
@nogmaals bedankt pepexx, ga ik daar maar eens verder zoeken gr marian.
Hallo,

Ik heb wat vragen:

- ik heb nog nooit van hoofdpijnpleisters gehoord? Wat moet ik mij daar bij voorstellen? Pleister met pijnstillende werking natuurlijk. Maar zit er paracetamol/aspirine in verwerkt? Is het ook voor kinderen? Mijn dochter heeft namelijk moeite met pillen slikken en krijgt nu nog zetpillen. Hoe gebruik je zoiets? Waar plak je hem en hoe lang duurt het voordat je iets merkt?

Waarom slik je niet gewoon pijnstillers?

Zelf kamp ik regelmatig met hevige hoofdpijnen/migraine. Ik mag veel pijnstillers niet slikken ivm mijn maag. Is dit voor jou ook de reden dat je dit gebruikt? Kan ik hier baat bij hebben?

Zo het fijn vinden als iemand deze vragen wilt beantwoorden. Alvast bedankt! Liefs
Hallo loveboeddha Ik gebruik de pleisters erbij, ik gebruik ook bijna iedere dag medicijnen tegen de hoofdpijn, maar ik wissel ook af met de pleisters, ze zijn er ook voor kinderen dus misschien is dat wat voor je dochter.Je plakt ze op je voorhoofd en het werkt verlichtend. Zal even zoeken waar ze de pleisters voor kinderen hebben gr marian
Loveboeddha even opgezocht: kijk bij drogisterij.net daar hebben ze de pleisters ook voor kinderen zijn ook niet overdreven duur ik dacht 3 voor 1.79. gr marian
quote:Marian1960 schreef op 15 september 2010 @ 13:32:

Hallo loveboeddha Ik gebruik de pleisters erbij, ik gebruik ook bijna iedere dag medicijnen tegen de hoofdpijn, maar ik wissel ook af met de pleisters, ze zijn er ook voor kinderen dus misschien is dat wat voor je dochter.Je plakt ze op je voorhoofd en het werkt verlichtend. Zal even zoeken waar ze de pleisters voor kinderen hebben gr marianje weet dat eigenlijk elk hoofdpijnmiddel bij veel gebruik hoofdpijn kan geven? Middelenafhankelijke hoofdpijn. Niet alleen bij gewone paracetamol en ibuprofen, maar ook met de migrainemiddelen zoals triptanen. Het is verstandig om dat eens met je huisarts en/of neuroloog te bespreken, als je dit nog niet gedaan hebt.
Ja wintermuts dat weet ik daarom wissel ik af, is natuurlijk niet goed maar ja de hele dag met een bonzend hoofd lopen is ook niet te doen. Ik neem alleen iets als het echt niet te doen is. gr marian.
met eens per week medicijnen tegen hoofdpijn nemen, kun je al medicijneafhankelijk hoofdpijn krijgen.
Hmm.. jammer dat je ze op je voorhoofd moet plakken. Ik dacht even hét middel gevonden te hebben om me nu eens niet ziek te hoeven melden. Maar om hier nou met zo'n pleister te gaan zitten ..
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven