Gezondheid alle pijlers

Hooikoorts? Nu al?

07-01-2013 14:59 27 berichten
Zijn er al mensen die last hebben van hooikoorts? Ik merk nu al een paar dagen dat ik allerlei hooikoortsverschijnselen heb. Vind het alleen wat vroeg, dus ik vraag me af. hebben meer mensen er last van?
Vaseline helpt hier eigenlijk erg goed (gezien de omstandigheden). Ik heb het standaard in mijn medicijntasje zitten (dat moet ik altijd bij mij hebben) en voordat ik naar buiten ga smeer ik het onder mijn ogen en neus (niet te dicht erop) . Daarnaast ook nog een paar keer tussendoor. Het enige nadeel is dat je moet oppassen met de zon. Als je namelijk echt in de zon gaat zitten, kan je heel erg verbranden omdat de vaseline erin brandt. Daarom combineer ik het altijd met een enorme zonnebril.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij slaat de hooikoorts altijd op m'n luchtwegen. En heb vd week alweer voor het eerst mijn puffer nodig gehad. Vroeg me al af hoe dat kon. Geen moment aan gedacht dat de hooikoorts nu al begonnen kon zijn. Fijn weer. Maar vooral fijn dat het dus niet aan mij ligt toch apart hè, ondanks de sneeuw en vries.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven