Hooikoorts???
donderdag 20 augustus 2009 om 10:15
donderdag 20 augustus 2009 om 10:34
Ja het is grotendeels herkenbaar. Vooral nu, ik hoop dat de regen van vandaag m'n klachten weer wat gaat verminderen. Het hele voorjaar en de hele zomer loop ik rond met keelpijn, jeuk in m'n neus, jeuk in m'n ogen, galbulten... Heel irritant.
Maar weet je zeker dat het hooikoorts is? Is het onderzocht? Die stijve nek en dat trillerige bijvoorbeeld, kan ik niet rijmen met hooikoorts.
Maar weet je zeker dat het hooikoorts is? Is het onderzocht? Die stijve nek en dat trillerige bijvoorbeeld, kan ik niet rijmen met hooikoorts.

donderdag 20 augustus 2009 om 10:48
Ik heb altijd alleen in mei en juni last, maar dit jaar nu nog steeds. Heb een aantal collega's die hetzelfde hebben.
Maar wat Ring ook al zegt: die stijve nek en trillerigheid horen er bij mij niet bij hoor. Mijn collega's met heel heftige hooikoorts ook niet trouwens. Misschien even met je klachten naar de huisarts?
Maar wat Ring ook al zegt: die stijve nek en trillerigheid horen er bij mij niet bij hoor. Mijn collega's met heel heftige hooikoorts ook niet trouwens. Misschien even met je klachten naar de huisarts?

donderdag 20 augustus 2009 om 10:55
Dat trillen en die nek begon van de week ineens,dat zou ook best een griepje kunnen zijn.heb het ook steeds warm en ben gloeierig,maar geen koorts.Ik dacht dat dat ook hooikoorts symptomen waren.
De hooikoorts verschijnselen zoals jullie beschreven zijn door de huisarts bevestigt.Kreeg hiervoor Xyzal maar dat doet helaas niets bij mij.
Bedankt voor jullie snelle reacties!
De hooikoorts verschijnselen zoals jullie beschreven zijn door de huisarts bevestigt.Kreeg hiervoor Xyzal maar dat doet helaas niets bij mij.
Bedankt voor jullie snelle reacties!
vrijdag 21 augustus 2009 om 22:25
Hallo, deze klachten ken ik ook als hooikoorts, maar dan alleen zo heftig in het voorjaar, deze periode niet maar het zou kunnen. Misschien toch maar eens bij een arts langsgaan..
Voor mijn hooikoortsmedicijnen ga ik naar Duitsland om Reactine Duo te kopen. Het werkt goed en ik voel me er erg lekker bij. Let op dat je het niet te lang gebruikt (google maar op Reactine Duo)
Sterkte!
Heidi
Voor mijn hooikoortsmedicijnen ga ik naar Duitsland om Reactine Duo te kopen. Het werkt goed en ik voel me er erg lekker bij. Let op dat je het niet te lang gebruikt (google maar op Reactine Duo)
Sterkte!
Heidi

zaterdag 22 augustus 2009 om 20:32
Xyzal is levocetirizine. Ik ken het niet, en kan er dus niets over zeggen.
Reactine Duo zegt me niets. Reactine in Nederland is hetzelfde als Zyrtec, cetirizine.
Aerius is nog weer iets anders, desloratadine, maar die werkt bij mij niet.
Ik reageer het beste op de stof loratadine. Die is te koop als Claritine en Allerfre, en veel goedkoper verkrijgbaar als "Kruidvat Hooikoortstabletten", gewoon bij de Kruidvat-drogist..
Reactine Duo zegt me niets. Reactine in Nederland is hetzelfde als Zyrtec, cetirizine.
Aerius is nog weer iets anders, desloratadine, maar die werkt bij mij niet.
Ik reageer het beste op de stof loratadine. Die is te koop als Claritine en Allerfre, en veel goedkoper verkrijgbaar als "Kruidvat Hooikoortstabletten", gewoon bij de Kruidvat-drogist..