Gezondheid alle pijlers

Hyperventilatie, angstaanvallen

07-11-2010 00:43 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb sinds een jaar een soort van pleinvrees, zo noemen ze het. Bijv. als ik in een drukke trein zit, in een drukke stad rond loop, uitaan etc. krijg ik spontaan een soort van aanval..

Ik voel dan echt 100 x aan mn hart of 'tie nog wel tikt, slecht ademen, het is net of je in een wazig wereldje leeft waar je in no time zo flauw kan vallen.

Hebben meer mensen hier last van??
---- verplaats dit onderwerp even naar psyche!
Hallo,

ja hier hebben heelveel mensen last van. Ik heb het jaren gehad, nu kan ik er beter mee omgaan. Maar je zou ze de kost moeten geven, die het hebben. Denk bijna dat de apotheek erop draait haha
jeetje, dus 9 op de 10 mensen heeft dit wel?

ik vind het afschuwelijk, kan niet eens normaal met een vriendin gaan winkelen of uitgaan, of ik kan al weer regel recht naar huis! Ik heb dit echt plotseling gekregen, had hiervoor nooit geen last van dit soort aanvallen.

Ik loop sinds kort bij een homeopaat en krijg daar een soort van korrel. Ik voel me er wel rustiger bij, maar mijn probleem is nog steeds niet opgelost
Ja, het is heel erg vervelend. Ik heb het 7 jaar gehad. Ademhalingstherapie helpt erg goed. Je hebt precies dezelfde klachten en ticks die ik had. Haha alsof je nog aan je hartslag kunt voelen, als ie niet meer klopt. Het valt je ineens aan. Ik heb heel lang geen auto gereden, of wezen shoppen. Laat het niet zover komen, en laat iemand je helpen.
ga naar je huisarts, een ademhalingstraining vd fysio of een paar sessies bij een psycholoog helpen meestal prima.
Idd, naar de huisarts. Die kan je doorverwijzen naar mogelijke oplossingen.

Er zijn echt heel veel mensen met "angststoornissen" dus de HA weet er echt wel raad mee.

Als je niks doet wordt het denk ik alleen maar erger.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven