Gezondheid alle pijlers

Iemand ervaring met bioresonantie?

04-07-2011 13:20 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
quote:Oslodeeerste schreef op 04 juli 2011 @ 20:14:

[...]

Bedankt voor de aanvulling!Hij is nogal hevig in dat filmpje, hier is hij wat rustiger

Ben Goldacre - The placebo effect
-
quote:nephthys schreef op 04 juli 2011 @ 20:21:

[...]

Hij is nogal hevig in dat filmpje, hier is hij wat rustiger

Ben Goldacre - The placebo effect En wederom dank!
...
@ illesbeestje, dan moet je naar een forum gaan waar iedereen ja en amen zegt op alternatieve geneeswijzen. Hier op Viva wordt er openlijk gedicussieerd over deze onderwerpen en daar zullen zeker reacties tussen zitten waar je niet op zit te wachten. Maar hey, that's life, dan moet je geen topic openen. Of zitten er regels verbonden aan wie en hoe je mag reageren?

Negatieve reacties zijn ook ervaringen maar dan met een back up vanuit de wetenschap. Tjah ik heb geen glazenbol en kan niet zien waarom je niet eerder een placebo effect hebt gehad. Wat ik wel weet is dat bioresonantie klinkklare onzin is en nooit wetenschappelijk is bewezen en dat zegt voor mij genoeg. Het is een geloof maar geen bewezen feit. Je koppelt dingen aan de bioresonantie, wat bedoel je met dat het ineens beter gaat? Dan zou je echt je ziekteverloop onder de loep moeten nemen, nu doe je uitspraken die nergens op gebaseerd zijn.

Rare uitspraak om nu te zeggen dat er een legio slechte wetenschappers zijn, dus omdat zoiets bestaat wil dat dan zeggen dat bioresonantie werkt? Raar argument. Wat wil je daarmee zeggen? Omdat er ook wetenschappers of artsen bestaan die niet altijd even goed werk doen wil dat dan zeggen dat alternatieve geneeswijzen werken? Of beter zijn? Tuurlijk niet dat slaat kant nog wal.
dat met die kat moet je gaan exploiteren lempicka!
Ik loop al jaren af en toe voor onderzoeken bij een arts maar kom geen steek verder!? Heb wel pillen gekregen voor een te snelle hartslag maar die werken nog niet echt en blijf last houden van mijn klachten. Uit bloedonderzoeken is NOOIT wat gekomen, dus waarom niet bioresonatietherapie proberen? Baad het niet dan schaadt het niet, toch?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven