Ik voel me weer goed!!!
woensdag 24 maart 2010 om 10:59
Zo ik moet dit even van mij afschrijven...ik heb vorig jaar okt. te horen gekregen dat ik in de vervroegde overgang zit...en totaal geen eitjes meer in mijn lichaam heb...dat was heel erg schikken aangezien ik nog maar 26 ben...ik zat na dat nieuws helemaal in de put en voelde me echt enorm slecht wat volgens mij wel logisch is . Ik kreeg gelijk hormonen om de boel "binnen" op gang te helpen zodat ik wel gewoon vrouwelijk hormoon blijf aanmaken...maar hier zakte ik nog verder van in de put...jemig raar spul was dat..maar het bleek dat die hormonen niet met mijn medicijnen gecombineerd konden worden (epilepsie) en een wisselwerking veroorzaakten. Daarna hoorde ik ook nog eens dat ik door dit alles dicht bij de botontkalking zit..ja hoor kan er ook nog wel bij... Maar sinds ik een nieuw soort hormoon slik gaat het super met mij...er is weer een stukje oude "ik" terug en ik ben weer vrolijk...het neemt het verdriet wat er is niet weg maar het doet mij super goed om weer lekker in mijn vel te zitten!! Zo dat wilde ik even kwijt
Sorry voor het lange verhaal...
Sorry voor het lange verhaal...