Gezondheid alle pijlers

Ineens hele lichte menstruatie, help...

04-06-2010 12:42 10 berichten
Ik weet namelijk echt niet hoe dit kan. Ik slik geen pil, heb dan ook geen relatie/geen sex dus ik kan niet zwanger zijn. ik menstrueer altijd regelmatig en heb dan altijd de tweede/derde dag best aardig wat bloedverlies. Maar nu, nu is een inlegkruisje voldoende, waar dan aan het eind van de dag een bloedvlek in zit (beetje bruin-rood kleurig alsof ik het einde van de menstruatie nader).

Wat zou dat kunnen zijn en is het erg? Maak me er best druk om.
Alle reacties Link kopieren
Als je er zo druk om maakt, dan zou ik even naar de huisarts gaan. Wij kunnen het vanaf hier ook niet zien/weten
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Stress?

Naar de huisarts dus.
Ik heb pas stress sinds eergisteren, dat ik bijna geen bloed meer verlies. Ik ben verder niet anders dan anders.
Help? Ben blij

Kan gewoon een keer voor komen.

En bij onzekerheid: naar de huisarts.
Ik zou me er niet al te druk ove rmaken maar gewoon genieten van het feit dat je een maandje wordt ontzien. Gewoon een paar cycli aankijken en dan eventueel naar de HA.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Inderdaad, mijn menstruatie is ook nooit twee maanden hetzelfde.

Als ik iets onder de leden heb, een verkoudheid oid., of oververmoeid ben is het bij mij ook veel lichter.

Niks om je zorgen over te maken. Als het blijft inderdaad gewoon even naar de dokter. Maar ikzelf zou het nog even aankijken.....
Wist niet dat het normaal was om dit zo te hebben. Misschien maak ik me ook wel wat te druk. Voelt gewoon zo gek omdat mijn lichaam iedere maand hetzelfde doet en nu ineens bijna geen bloed te zien is. Klinkt eigenlijk best gek dat ik nu graag bloed wil zien, maar ja.
Ik heb het ook, en best vaak trouwens. M'n cyclus is best regelmatig maar wel heel heftig. Soms heb ik bij m'n eisprong ook dat ik wel ongesteld lijk. Maar buiten die periodes om gebeurt het me ook dat ik bloed verlies. Begin dit jaar heb ik het aangekaart bij het maken van mijn uitstrijkje. De huisarts heeft me toen inwendig onderzocht waarna hij de conclusie trok dat het niets verontrustend is maar dat het gewoon bij mij hoort. Zijn verklaring was dat de ene vrouw nu eenmaal makkelijker bloed verliest dan de andere. Hij vertelde ook dat dit een best veel voorkomend iets is bij vrouwen en dat het over het algemeen onschuldig is. Mijn advies: ga toch even langs de huisarts om inderdaad te laten bevestigen dat het iets is wat bij jou hoort (al dan niet gepaard gaande met stress). Mocht je niet gerustgesteld zijn, vraag dan om een doorverwijzing naar de gynaecoloog.
Sorry, ik las jouw OP niet helemaal correct. Dacht dat je last had van licht bloedverlies tussen je menstruaties door. Goedemorgen... Hoe dan ook: ga even langs de huisarts als het je ongerust maakt. Wat ik me trouwens goed kan voorstellen want als je gewend bent dat je lichaam altijd A doet en ineens gaat ie naar B, dan is dat ook raar. Succes ermee in ieder geval!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven