Gezondheid alle pijlers

Ineens kiespijn.

14-07-2017 23:25 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Terwijl ik op de bank zit te forummen krijg ik uit het niets een enorme kiespijn. In een kies die jaren geleden een wortelkanaal behandeling heeft gehad en een wortelpunt operatie. Is de achterste kies in de onderkaak. Je zou denken dat dat ding gevoelloos is. De kies die ernaast zit heeft ook een wortelkanaal behandeling gehad.

Zou het het tandvlees kunnen zijn of tandhals of is het einde kies ( ta heeft het al 8 jaar over een kroon)

Lastig want het is nu avond en weekend en kan nu niet naar de tandarts.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Paar ibu's en een molletje erin en morgen naar de tandarts. En sorry voor het medische advies.
Lady_Voldemort schreef:
14-07-2017 23:29
Paar ibu's en een molletje erin en morgen naar de tandarts. En sorry voor het medische advies.
Dit.
En heb ik helaas ook gehad bij een tand met dooie zenuw. Kan nog steeds pijn doen.
Wat voor pijn is het? Is het zeurend of kloppend? Kan je nog tegen warm/koud?
Lady_Voldemort schreef:
14-07-2017 23:29
Werkt mdma ook pijnstillend dan :hihi:
O, dat is naar.
Probeer zo goed en zo kwaad toch je tanden te poetsen en na te spoelen en daarna spoelen met lauw/warm zout water. Als je Voltaren emulgel in huis hebt dat op je wang smeren ter hoogte van de pijnlijke plek/kaak.
En een pijnstiller innemen.

Ik hoop voor je dat je de nacht nog een beetje kunt door komen.
Beetje cocaïne op je kies doen ter verdoving, en morgen de tandarts ff bellen
Sterkte vannacht
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Possa schreef:
15-07-2017 00:36
Beetje cocaïne op je kies doen ter verdoving, en morgen de tandarts ff bellen
Goh ja, ik heb dat ook altijd standaard op voorraad voor het geval dat..

Mutsje, komt vaker voor dat ondanks wortelkanaalbehandeling later weer problemen optreden. Zou de tips opvolgen die hier worden gegeven (de cocaïne zou ik nog even bewaren ;-D ) en proberen het weekend door te komen.

Sterkte!
Heb ik ook wel last van. Bij mij is er ook een stukje vanaf. De kies is door dat alles aanmerkelijk verzwakt en de tandarts zal hem vermoedelijk willen trekken en dan zal ik er toch op willen aandringen om hem te vullen. Voorlopig laat ik hem zo aangezien hij meestal geen klachten geeft. Bij een ontsteking zou hij dat absoluut wél doen.

Hoewel de kies op zich gevoeliger is dan de rest (omdat hij door het mankement niet gelijkmatig meer wordt belast) komt het grootste deel van de pijn niet door de kies zelf maar door mijn kauwspieren die vermoedelijk de drielingzenuw afknellen op bepaalde gespannen momenten.

Maar bij jou kan het best wel wat anders zijn. Een foto is altijd handig.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven