Is dit normaal?
dinsdag 22 april 2014 om 12:22
1,5 week geleden een hot stone massage gehad in een sauna resort. En sinds dien veel last van m'n rug / schouders. Ik begrijp dat je je normaal losser moet voelen. Maar ik voel me een oud wijf.. Gelijk daarna had ik al zoiets van. Hmm ik voel me niet helemaal los ofzo!
Heb normaal bijna tot geen rugklachten. Maar dit duurt al 1,5 week. En het belemmert me in mijn dagelijkse bezigheden.
Is het een idee dat ik terugbel naar dat resort om mijn verhaal te doen? Of is dat gelijk wel heel dramatisch?
Heb normaal bijna tot geen rugklachten. Maar dit duurt al 1,5 week. En het belemmert me in mijn dagelijkse bezigheden.
Is het een idee dat ik terugbel naar dat resort om mijn verhaal te doen? Of is dat gelijk wel heel dramatisch?
dinsdag 22 april 2014 om 12:36
dinsdag 22 april 2014 om 14:49
Kan het zo zijn dat de stenen iets te heet voor je aanvoelde waardoor je gedurende de behandeling je rug te veel hebt verkrampt/aangespannen?
Dat is denk ik de enige oorzaak die ik kan bedenken, ik denk niet dat het aan de massage zelf kan liggen aangezien het geen zware massage is waarbij er word gekraakt o.i.d.
Dat is denk ik de enige oorzaak die ik kan bedenken, ik denk niet dat het aan de massage zelf kan liggen aangezien het geen zware massage is waarbij er word gekraakt o.i.d.