is dit wel gezond!?

zaterdag 12 januari 2013 om 07:54
Ik vroeg mij af of het echt wel gezond is om met dit weer met het raam open te slapen. En kan het kwaad als ik met het raam open slaap als het vriest.. Ik wou vannacht met het raam open slapen, heb het toch maar dicht gedaan, omdat ik toch een beetje bang was dat het toch ongezond zou zijn, ook omdat het een beetje vriestte,
en wanneer moet je je raam echt dicht doen!? Als het heel erg vriest, of een beetje vriest, of maakt dat niet uit!? en kun je hier ook onderkoeld door raken!? waar ik wel een beetje bang voor ben als ik met raam open zou slapen..
en wanneer moet je je raam echt dicht doen!? Als het heel erg vriest, of een beetje vriest, of maakt dat niet uit!? en kun je hier ook onderkoeld door raken!? waar ik wel een beetje bang voor ben als ik met raam open zou slapen..

zaterdag 12 januari 2013 om 08:09

zaterdag 12 januari 2013 om 09:54
quote:noa35 schreef op 12 januari 2013 @ 08:07:
Tjee, je bent toch niet van suikergoed?
Tenzij je een pasgeborene bent of een 110 jarige aan het einde van haar leven kun je prima met je raam op een kier slapen.
Dat je je daar uberhaupt zorgen over maakt vind ik redelijk hypochondrisch klinken.het lijkt mij dat TO en haar ouders uit een land komen waar het nooit vriest.
Tenzij je een pasgeborene bent of een 110 jarige aan het einde van haar leven kun je prima met je raam op een kier slapen.
Dat je je daar uberhaupt zorgen over maakt vind ik redelijk hypochondrisch klinken.het lijkt mij dat TO en haar ouders uit een land komen waar het nooit vriest.
zaterdag 12 januari 2013 om 10:06
quote:noa35 schreef op 12 januari 2013 @ 08:07:
Dat je je daar uberhaupt zorgen over maakt vind ik redelijk hypochondrisch klinken.Ik slaap al bijna mijn hele leven met het raam open,dus als ik 110 ben,wil ik dat nog.Krijg het stik benauwd als ik geen raam open kan zetten s'nachts.
Dat je je daar uberhaupt zorgen over maakt vind ik redelijk hypochondrisch klinken.Ik slaap al bijna mijn hele leven met het raam open,dus als ik 110 ben,wil ik dat nog.Krijg het stik benauwd als ik geen raam open kan zetten s'nachts.

zaterdag 12 januari 2013 om 11:19

zaterdag 12 januari 2013 om 11:20
Hier staat het slaapkamerraam eigenlijk dag en nacht open. Alleen 31 december gaat het raam een dag en nacht dicht.
Het is juist ongezond om met het raam dicht te slapen.
Kijk 'smorgens maar eens naar de slaapkamerramen waar aan de binnenkant het vocht vanaf loopt, yak. Als men dan overdag ook nog niet eens de kamer lucht, yakkkkkkkkk.
Het is juist ongezond om met het raam dicht te slapen.
Kijk 'smorgens maar eens naar de slaapkamerramen waar aan de binnenkant het vocht vanaf loopt, yak. Als men dan overdag ook nog niet eens de kamer lucht, yakkkkkkkkk.