Is er echt geen oplossing? hooikoorts
vrijdag 6 juni 2014 om 12:55
maandag 9 juni 2014 om 22:47
quote:ouwejurknieuwejurk schreef op 06 juni 2014 @ 14:04:
Acupunctuur werkt hier als een malle
Daar ben ik wel in geïnteresseerd. Heb jij tips waar je op moet letten bij het zoeken van een acupuncturist?
Kun je trouwens reguliere medicatie blijven gebruiken naast acupunctuur?
Acupunctuur werkt hier als een malle
Daar ben ik wel in geïnteresseerd. Heb jij tips waar je op moet letten bij het zoeken van een acupuncturist?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
dinsdag 10 juni 2014 om 09:41
Noa, je hebt bijna hetzelfde rijtje als ik Wat een ellende he. Ga je weg, moet er een hele medicijnbuidel mee
Acupunctuur hielp mij tegen allergieën niets, net als homeopathie en iriscopist.
Alles wat je van reguliere artsen krijgt, zijn natuurlijk ook maar lapmiddeltjes. Mijn vader heeft ook enorme last van hooikoorts en dientengevolge waren onze vakanties altijd aan zee. Vond ik heerlijk, als kind
Acupunctuur hielp mij tegen allergieën niets, net als homeopathie en iriscopist.
Alles wat je van reguliere artsen krijgt, zijn natuurlijk ook maar lapmiddeltjes. Mijn vader heeft ook enorme last van hooikoorts en dientengevolge waren onze vakanties altijd aan zee. Vond ik heerlijk, als kind
Later is nu
dinsdag 10 juni 2014 om 15:54
hier nog een allergie klant. Ben al door de hele malle molen van het ziekenhuis geweest tot allergoloog aan toe. Maar ik ben zo allergisch dat ik meerdere inmuniteits kuren heb moeten staken van wegen heftige bijwerkingen.
Krijg nu 1 keer per dag Xzyzal
1 keer per dag Avymays neusspray
2 keer per dag Opatanol oogdruppels.
Gaat het echt niet dan krijg ik een injectie met prednisolon maar dat is troep en stel ik altijd zo lang mogelijk uit.
Krijg nu 1 keer per dag Xzyzal
1 keer per dag Avymays neusspray
2 keer per dag Opatanol oogdruppels.
Gaat het echt niet dan krijg ik een injectie met prednisolon maar dat is troep en stel ik altijd zo lang mogelijk uit.
dinsdag 10 juni 2014 om 16:01
woensdag 11 juni 2014 om 21:42
Overgevoeligheid, zoals hooikoorts kan ook te maken hebben met voeding.
Heb je als eens geprobeerd om een tijdje gluten vrij te eten? \Klinkt ingewikkeld, maar het kan zeker helpen.
Daarnaast heeft het eten van appels of kersen invloed op hooikoorts. Grote kans dat je hiervoor ook gevoelig bent.
Kortom neem je voedingspatroon onder de loop en kijk waar je dit kan verbeteren. Dit heeft mij veel beter geholpen dan het slinken van medicatie of het gebruik van neusspray!
Mocht je meer vragen hebben dan hoor ik het graag!
Succes!
Heb je als eens geprobeerd om een tijdje gluten vrij te eten? \Klinkt ingewikkeld, maar het kan zeker helpen.
Daarnaast heeft het eten van appels of kersen invloed op hooikoorts. Grote kans dat je hiervoor ook gevoelig bent.
Kortom neem je voedingspatroon onder de loop en kijk waar je dit kan verbeteren. Dit heeft mij veel beter geholpen dan het slinken van medicatie of het gebruik van neusspray!
Mocht je meer vragen hebben dan hoor ik het graag!
Succes!
woensdag 11 juni 2014 om 21:46
quote:heve schreef op 11 juni 2014 @ 21:42:
Ik ben allergisch voor iedereen die gluten de schuld geeft van allerhande aandoeningen.
Please zeg, hou op. Er is werkelijk geen enkele wetenschappelijke grond voor de anti-gluten-maffia.
Ik ben allergisch voor iedereen die gluten de schuld geeft van allerhande aandoeningen.
Please zeg, hou op. Er is werkelijk geen enkele wetenschappelijke grond voor de anti-gluten-maffia.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

donderdag 12 juni 2014 om 07:05
Tabletjes helpen bij mij voor geen #%^}:)
Wel een neusspray van a vogel. Helpt beetje tegen niesbuien.
Verder elke keer als ik buiten ben geweest gezicht en handen wassen.
Gelukkig ben ik niet benauwd, wat een ellende moet dat zijn. Blijft gelukkig bij niezen, jeukgezicht en kriebels in de ogen/neus.
Wel een neusspray van a vogel. Helpt beetje tegen niesbuien.
Verder elke keer als ik buiten ben geweest gezicht en handen wassen.
Gelukkig ben ik niet benauwd, wat een ellende moet dat zijn. Blijft gelukkig bij niezen, jeukgezicht en kriebels in de ogen/neus.
donderdag 19 juni 2014 om 15:23
quote:Dana schreef op 09 juni 2014 @ 22:47:
[...]
Sorry, lees het nu pas.
Er is een beroepsvereniging voor acupunctuur, ik zou alleen naar een acupuncturist gaan die daarbij is aangesloten. Verder is het een kwestie van kennismaken en kijken of het voor je werkt en welk type acupuncturist je prettig vindt. De vrouw waar ik nu kom is heel nuchter en prettig en gericht op evaluatie van de behandeling, vind ik fijn.
Ik ben geen expert, maar volgens mij kun je de meeste reguliere medicatie gebruiken naast acupunctuur. Je moet natuurlijk altijd aan je artsen/behandelaars melden welke medicatie/behandeling je nog meer krijgt.
[...]
Sorry, lees het nu pas.
Er is een beroepsvereniging voor acupunctuur, ik zou alleen naar een acupuncturist gaan die daarbij is aangesloten. Verder is het een kwestie van kennismaken en kijken of het voor je werkt en welk type acupuncturist je prettig vindt. De vrouw waar ik nu kom is heel nuchter en prettig en gericht op evaluatie van de behandeling, vind ik fijn.
Ik ben geen expert, maar volgens mij kun je de meeste reguliere medicatie gebruiken naast acupunctuur. Je moet natuurlijk altijd aan je artsen/behandelaars melden welke medicatie/behandeling je nog meer krijgt.