Jeuk symptomen
donderdag 19 november 2015 om 22:26
Ik heb een vraag
Mijn internist waar ik onder behandeling ben, gaf aan dat als ik andere symptomen krijg dat ik terug moest komen.
Ze noemde oa: koorts, afvallen maar ook jeuk.
Ik heb hier helemaal niet over doorgevraagd (dom)
Maar wat verstaan ze onder jeuk? In welke mate ?
Alvast bedankt voor jullie reactie
Ben al zo'n hypochonder
Mijn internist waar ik onder behandeling ben, gaf aan dat als ik andere symptomen krijg dat ik terug moest komen.
Ze noemde oa: koorts, afvallen maar ook jeuk.
Ik heb hier helemaal niet over doorgevraagd (dom)
Maar wat verstaan ze onder jeuk? In welke mate ?
Alvast bedankt voor jullie reactie
Ben al zo'n hypochonder
donderdag 19 november 2015 om 22:29
donderdag 19 november 2015 om 22:43
quote:kittycat001 schreef op 19 november 2015 @ 22:35:
Raar dat je zoiets niet telefonisch kan vragen. Hebben de artsen/ verpleegkundigen ook geen telefonusch spreekuur?, dat is ideaal voor zulke vragen. Dan toch een afspraak maken of staat er al 1 gepland?
Nee staat niks meer gepland
Ik heb allemaal onderzoeken gehad waar verder niks uitkwam.
maar mocht ik last krijgen van koorts, afvallen of jeuk dan moest ik terug komen
Nu begrijp je misschien wel als hypochonder dat ik daar over na ben gaan denken en dat ik me daar nu druk over maak.
Ik voel steeds kriebels dan op rug dan weer benen maar geen echte jeuk naar mijn idee
Maar weet dus niet hoe ze dit zien
Assistente zei alleen als het aanhoud of erger word maak je maar een afspraak Maarja. Nooit eerder bij nagedacht
Mijn man meent dat ik dan gek moet worden van de jeuk ik twijfel dan
Dus hoopte dat iemand het hier misschien wist
Raar dat je zoiets niet telefonisch kan vragen. Hebben de artsen/ verpleegkundigen ook geen telefonusch spreekuur?, dat is ideaal voor zulke vragen. Dan toch een afspraak maken of staat er al 1 gepland?
Nee staat niks meer gepland
Ik heb allemaal onderzoeken gehad waar verder niks uitkwam.
maar mocht ik last krijgen van koorts, afvallen of jeuk dan moest ik terug komen
Nu begrijp je misschien wel als hypochonder dat ik daar over na ben gaan denken en dat ik me daar nu druk over maak.
Ik voel steeds kriebels dan op rug dan weer benen maar geen echte jeuk naar mijn idee
Maar weet dus niet hoe ze dit zien
Assistente zei alleen als het aanhoud of erger word maak je maar een afspraak Maarja. Nooit eerder bij nagedacht
Mijn man meent dat ik dan gek moet worden van de jeuk ik twijfel dan
Dus hoopte dat iemand het hier misschien wist
donderdag 19 november 2015 om 22:59
De kriebels op je rug of elders ken ik, het idee dat er een haartje of pluisje zit ergens.. dat is geen echte jeuk idd.
Ik heb door de hormonen momenteel ook wat meer jeuk en krab dan echt, na het krabben is dat stukje rood.
Begrijpelijk dat je je van alles in je hoofd haalt maar probeer het ook los te laten, ben het wel eens met je man. Echte aanhoudende jeuk daar word je wel gek van.. en rood of strepen op je lijf van je nagels.
Lastig dat je dit hebt!, til het over het weekend heen. Je kan altijd volgende week nog bellen. Succes
Ik heb door de hormonen momenteel ook wat meer jeuk en krab dan echt, na het krabben is dat stukje rood.
Begrijpelijk dat je je van alles in je hoofd haalt maar probeer het ook los te laten, ben het wel eens met je man. Echte aanhoudende jeuk daar word je wel gek van.. en rood of strepen op je lijf van je nagels.
Lastig dat je dit hebt!, til het over het weekend heen. Je kan altijd volgende week nog bellen. Succes