Gezondheid alle pijlers

Jeuk symptomen

19-11-2015 22:26 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraag

Mijn internist waar ik onder behandeling ben, gaf aan dat als ik andere symptomen krijg dat ik terug moest komen.

Ze noemde oa: koorts, afvallen maar ook jeuk.

Ik heb hier helemaal niet over doorgevraagd (dom)

Maar wat verstaan ze onder jeuk? In welke mate ?

Alvast bedankt voor jullie reactie

Ben al zo'n hypochonder 😁
Als je écht last hebt van jeuk dan merk je dat heeeeeel snel.
Dat kun je echt beter aan je internist vragen dan aan ons...

Sterkte!
quote:milena1 schreef op 19 november 2015 @ 22:28:

Dat kun je echt beter aan je internist vragen dan aan ons...

Sterkte!

Thnx

Ik had de assistente gebeld maar dan moet er gelijk een nieuwe afspraak gemaakt worden gaf ze aan

Kon niet zo wat vragen
Raar dat je zoiets niet telefonisch kan vragen. Hebben de artsen/ verpleegkundigen ook geen telefonusch spreekuur?, dat is ideaal voor zulke vragen. Dan toch een afspraak maken of staat er al 1 gepland?
quote:kittycat001 schreef op 19 november 2015 @ 22:35:

Raar dat je zoiets niet telefonisch kan vragen. Hebben de artsen/ verpleegkundigen ook geen telefonusch spreekuur?, dat is ideaal voor zulke vragen. Dan toch een afspraak maken of staat er al 1 gepland?

Nee staat niks meer gepland

Ik heb allemaal onderzoeken gehad waar verder niks uitkwam.

maar mocht ik last krijgen van koorts, afvallen of jeuk dan moest ik terug komen

Nu begrijp je misschien wel als hypochonder dat ik daar over na ben gaan denken en dat ik me daar nu druk over maak.

Ik voel steeds kriebels dan op rug dan weer benen maar geen echte jeuk naar mijn idee

Maar weet dus niet hoe ze dit zien

Assistente zei alleen als het aanhoud of erger word maak je maar een afspraak Maarja. Nooit eerder bij nagedacht

Mijn man meent dat ik dan gek moet worden van de jeuk ik twijfel dan

Dus hoopte dat iemand het hier misschien wist
De kriebels op je rug of elders ken ik, het idee dat er een haartje of pluisje zit ergens.. dat is geen echte jeuk idd.

Ik heb door de hormonen momenteel ook wat meer jeuk en krab dan echt, na het krabben is dat stukje rood.

Begrijpelijk dat je je van alles in je hoofd haalt maar probeer het ook los te laten, ben het wel eens met je man. Echte aanhoudende jeuk daar word je wel gek van.. en rood of strepen op je lijf van je nagels.

Lastig dat je dit hebt!, til het over het weekend heen. Je kan altijd volgende week nog bellen. Succes
Ja idd dat gevoel

Kan ook zijn omdat ik er nu op let dat het meer word

Net zoals op school hoofdluiscontrole 😂

Maak mezelf altijd zo gek 😞

Bedankt voor je reactie
Je denkt er idd teveel aan.. zelfde met een roze olifant, als ik je zeg niet aan een roze olifant te denken,waar denk je dan aan? Zo ben ik gestopt met roken, als ik wilde roken dacht ik aan de olifant. Heel maf maar geeft je toch een glimlach

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven