Kater(als in:te veel gedronken)
zondag 4 april 2010 om 17:27
Ik heb een kater. Teveel wijn gedronken gisteravond.
Vannacht overgegeven, vanochtend kotsmisselijk en hoofdpijn.
Wel een stevig paasontbijt gehad (geen koffie) en een ibuprofen en veel water gedronken gedurende de dag.
Mijn maag blijft van streek. Voel me misselijk en draaierig van binnen. Ook nog steeds vage hoofdpijn.
Iemand DE tip om deze kater te bestrijden? Of heeft het gewoon zijn tijd nodig?
Alvast bedankt!!
Vannacht overgegeven, vanochtend kotsmisselijk en hoofdpijn.
Wel een stevig paasontbijt gehad (geen koffie) en een ibuprofen en veel water gedronken gedurende de dag.
Mijn maag blijft van streek. Voel me misselijk en draaierig van binnen. Ook nog steeds vage hoofdpijn.
Iemand DE tip om deze kater te bestrijden? Of heeft het gewoon zijn tijd nodig?
Alvast bedankt!!
zondag 4 april 2010 om 18:43
Ja en waar je nu niets meer aan hebt, is vooraf een glas melk drinken en een goed laagje eten. Ik lust geen melk dus daarom ken ik het wel af en toe een kater. En water tussendoor drinken, maar daar denk ik altijd alleen maar achteraf aan.
Ja en bij thuiszijn lekker vet eten hielp en een paar glazen water voor het slapen. Laatste moet ik niet aan denken omdat je dan zo vol zit en dan juist het idee hebt over te moeten geven.
Ja verder weet ik het niet. Lekkere vette hapjes tussendoor helpt wel echt bij mij.
Ja en bij thuiszijn lekker vet eten hielp en een paar glazen water voor het slapen. Laatste moet ik niet aan denken omdat je dan zo vol zit en dan juist het idee hebt over te moeten geven.
Ja verder weet ik het niet. Lekkere vette hapjes tussendoor helpt wel echt bij mij.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

zondag 4 april 2010 om 18:46
quote:dolfje schreef op 04 april 2010 @ 18:38:
[...]
Dat was ik! Werkt bij ons echt!
Oh, dat doe ik ook altijd, de garnalenvariant! Wat grappig dat ik niet de enige ben. Garnalennoedels zijn zó scherp dat ik er liters water bij drink en dan voel ik me meestal weer een stuk beter
Goed te horen dat het een gezellige avond was - dan was hij de kater in ieder geval waard
[...]
Dat was ik! Werkt bij ons echt!
Oh, dat doe ik ook altijd, de garnalenvariant! Wat grappig dat ik niet de enige ben. Garnalennoedels zijn zó scherp dat ik er liters water bij drink en dan voel ik me meestal weer een stuk beter
Goed te horen dat het een gezellige avond was - dan was hij de kater in ieder geval waard
maandag 5 april 2010 om 14:09