Gezondheid alle pijlers

Kater(als in:te veel gedronken)

04-04-2010 17:27 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een kater. Teveel wijn gedronken gisteravond.

Vannacht overgegeven, vanochtend kotsmisselijk en hoofdpijn.

Wel een stevig paasontbijt gehad (geen koffie) en een ibuprofen en veel water gedronken gedurende de dag.

Mijn maag blijft van streek. Voel me misselijk en draaierig van binnen. Ook nog steeds vage hoofdpijn.

Iemand DE tip om deze kater te bestrijden? Of heeft het gewoon zijn tijd nodig?

Alvast bedankt!!
Hijs jezelf overeind en ga frisse lucht happen, niet leuk want heb je vast geen zin in, maar wel goed
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ja en waar je nu niets meer aan hebt, is vooraf een glas melk drinken en een goed laagje eten. Ik lust geen melk dus daarom ken ik het wel af en toe een kater. En water tussendoor drinken, maar daar denk ik altijd alleen maar achteraf aan.

Ja en bij thuiszijn lekker vet eten hielp en een paar glazen water voor het slapen. Laatste moet ik niet aan denken omdat je dan zo vol zit en dan juist het idee hebt over te moeten geven.

Ja verder weet ik het niet. Lekkere vette hapjes tussendoor helpt wel echt bij mij.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Bij een smart shop heb je anti kater pilletjes en die werken super goed! Maar die zal vandaag niet open zijn tenzij je in A'dam woont
quote:dolfje schreef op 04 april 2010 @ 18:38:

[...]

Dat was ik! Werkt bij ons echt!

Oh, dat doe ik ook altijd, de garnalenvariant! Wat grappig dat ik niet de enige ben. Garnalennoedels zijn zó scherp dat ik er liters water bij drink en dan voel ik me meestal weer een stuk beter

Goed te horen dat het een gezellige avond was - dan was hij de kater in ieder geval waard
O wat vreselijk voor je. Ik ben één keer echt dronken geweest, in de tijd dat het er nog 'bij hoorde' om te drinken.

De kater de volgende dag was niet voor de poes ( )..

Heel veel sterkte ermee!

Morgen voel je je vast beter .
Er is wel een katermiddel hoor, ik gebruik het al jaren als ik te veel heb gezopen

Alka Seltzer, 2 tabletten oplossen in water, dan opdrinken en een poosje later neb ik er weer helemaal bij!

Sterkte voor vandaag!
Alka Seltzer is heel 1975!!! Is echt iets dat ik uit mijn vroege jeugd herinner dat ouders dat namen na een feestje.

Ik heb ook een behoorlijke kater maar ga vanavond weer de hort op dus lig een beetje sloom op de bank met aanmaaklimo en paasbrood.

Vanavond wordt het THEE!!!
En idd; Sigaretjes maken het veel erger...Ik heb namelijk ook veel te veel gerookt gisteren.
Je wilt het vast niet horen, maar.....wat echt helpt is een flink stuk fietsen. Dan fiets je die kater er namelijk uit.
Bij mij helpt het (als ik net een glaasje teveel op heb) om een glas melk te drinken voordat ik naar bed ga..

Verder idd vet eten..
Mijn kater is gisteravond als sneeuw voor de zon vertrokken..............toen ik mijn eerste wijntje bestelde!

Heb het er bij 2 gehouden en voel me vandaag prima.

Even een alcoholvrij weekje nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven