keelamandelen verwijderd: na 4 dagen ineens erge pijn
woensdag 23 juni 2010 om 15:26
hoi!
Vrijdag zijn mijn keelamandelen verwijderd en het viel me allemaal reuze mee. Kon diezelfde avond al een boterham (zonder beleg) en zonder korst naar binnenwerken. Pijn viel 100% mee. Het weekend was ook prima, maar maandag op dinsdagnacht kreeg ik ineens veel pijn. Is dat normaal dat dat na een aantal dagen pas echt goed begint ik slik nog 2x naproxen per dag en tussendoor paracetamol, maar merk eigenlijk niets daarvan. Nu is het woensdag en de pijn wordt alsmaar meer.
Ik zie dat de witte korsten al bijna weg zijn, dan zou je toch zeggen dat het goed geneest?
iemand ervaring?
Mijn dank is groot...
Bloesem
Vrijdag zijn mijn keelamandelen verwijderd en het viel me allemaal reuze mee. Kon diezelfde avond al een boterham (zonder beleg) en zonder korst naar binnenwerken. Pijn viel 100% mee. Het weekend was ook prima, maar maandag op dinsdagnacht kreeg ik ineens veel pijn. Is dat normaal dat dat na een aantal dagen pas echt goed begint ik slik nog 2x naproxen per dag en tussendoor paracetamol, maar merk eigenlijk niets daarvan. Nu is het woensdag en de pijn wordt alsmaar meer.
Ik zie dat de witte korsten al bijna weg zijn, dan zou je toch zeggen dat het goed geneest?
iemand ervaring?
Mijn dank is groot...
Bloesem
woensdag 23 juni 2010 om 15:28
woensdag 23 juni 2010 om 15:40
bedankt voor je reactie. Glas? nee, zo voelt het niet. Voelt meer als dat er een grote brok zit. En het straalt uit naar mijn oren.
Had jij ook dat de pijn steeds meer werd?
Logischer zou mij namelijk lijken dat de pijn steeds minder wordt...
Ik kon de eerste dagen goed eten, nu helemaal niet en dat bevordert natuurlijk ook niet mijn gesteldheid.
Had jij ook dat de pijn steeds meer werd?
Logischer zou mij namelijk lijken dat de pijn steeds minder wordt...
Ik kon de eerste dagen goed eten, nu helemaal niet en dat bevordert natuurlijk ook niet mijn gesteldheid.
woensdag 23 juni 2010 om 15:42
Het is bij mij alweer 5 jaar terug ongeveer, dus heel precies weet ik het niet meer.
ik had ook enorm veel last van mijn oren, alsof ik in het vliegtuig zat.
Maar ik heb alleen maar ibuprofen geslikt, het maximum, dus bij mij werd de pijn niet erger.
Ik kon trouwens geen ijsjes eten, die waren me te koud. Ik dronk alleen maar water uit de koelkast en at koude vla
ik had ook enorm veel last van mijn oren, alsof ik in het vliegtuig zat.
Maar ik heb alleen maar ibuprofen geslikt, het maximum, dus bij mij werd de pijn niet erger.
Ik kon trouwens geen ijsjes eten, die waren me te koud. Ik dronk alleen maar water uit de koelkast en at koude vla
"ik ben het, Barbabelladingdong"
woensdag 23 juni 2010 om 15:57
Wees blij dat het niet zo is gegaan: http://www.skoften.net/in ... lamandelen_laten_knippen.
Niet geschikt voor tere zieltjes (en ja ik vind dit ook vreselijk)
Ik zou even de dokter bellen en een pijnstiller slikken kan ook geen kwaad denk ik. Volwassenen hebben er vaak meer last van dan onze kids. Sterkte
Niet geschikt voor tere zieltjes (en ja ik vind dit ook vreselijk)
Ik zou even de dokter bellen en een pijnstiller slikken kan ook geen kwaad denk ik. Volwassenen hebben er vaak meer last van dan onze kids. Sterkte
woensdag 23 juni 2010 om 16:30
Bloesem, bij mij klinkt het wel bekend! Ik kreeg pas na een dag of drie, vier echt pijn. Dat was doordat de korst in mijn keel na een paar dagen harder is geworden en wat en dat geeft meer pijn. Het kan ook een ontsteking zijn dus wel opletten!
Heb er uiteindelijk wel een week of twee flink last van gehad!
Heb er uiteindelijk wel een week of twee flink last van gehad!
donderdag 24 juni 2010 om 19:13