Gezondheid alle pijlers

Kerstcadeautje....

04-12-2025 17:50 29 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nu bijna jaar bij de fysio dus vindt het 'vrij normaal' om een kerstcadeau/presentje te geven....Maar even inspiratieloos.

Wat hebben jullie voor kerstcadeau/presentje gegeven aan een zorgverlener?
annnn wijzigde dit bericht op 04-12-2025 18:09
7.53% gewijzigd
Lief dat je dat doet. Ik geef een paar keer per jaar iets aan mijn zorgverleners (ziekenhuiszorg). Meestal een kaart waar mijn dankbaarheid uit spreekt, vooral voor het oog voor de menselijke kant met daarbij een doos goede bonbons. Wordt altijd gewaardeerd. Voor mijn thuishulp hetzelfde.
Toen mijn vader nog in leven was kocht mijn moeder ook cadeautjes met kerst voor de thuiszorg en het team van verpleegkundigen met kerst. Gewoon om ze te bedanken dat ze voor mijn vader klaar stonden. En mijn ouders betaalden ruim voor een deel van die dienstverlening, maar dat neemt niet weg dat je een behandelaar kan bedanken.
Mijn man en ik kwamen met een bos bloemen (en baby) bij onze IVF arts. Dus ik vind het niet gek om iets te geven met kerst als blijk van waardering. Bonbons, een plantje, etc. Niet te gek maken.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Mijn moeder heeft aan iedere hulpverlener die haar (en ons) bijstond in haar laatste weken/maanden een gelukspoppetje gegeven. Dezen worden gemaakt door vrouwen in een armer land in Azie die daarmee dus ook wat verdienen, mede hiermee wordt een meisjesschool gefinancieerd. Wij als familie steunen dit doel al jaren.
Met daarbij natuurlijk een bedankkaartje.
"Just because something is typed - whether it is typed on a business card or typed in a newspaper or book - this does not mean it is true.” (The Wide Window - Lemony Snicket)
Thanks! Ik ga eens wat bedenken.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven