Gezondheid alle pijlers

Kinesiologie ervaringen

04-02-2014 21:19 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is hier weleens heen geweest en voor welke klachten?

Ik kan als proefpersoon (gratis) mee doen, maar juist daarom ben ik een beetje huiverig .

Ik heb last van chronische moeheid en paniek.
Ik. Ik heb er heel veel aan gehad tijdens mijn scheiding.

Bij mijn (toen baby-)dochter is geconstateerd dat haar eczeem veroorzaakt werd door koemelkallergie.

Op dit moment loop ik bij de kinesioloog met mijn jongste dochter voor hoofdpijn.
Ik ben zelf Kinesiologe, maar ben in aanraking gekomen met kinesiologie toen mijn zoon nog heel klein was. Hij was heel erg druk, wat achteraf dus verschillende allergieën bleken te zijn. Kinesiologie heeft toen heel goed geholpen bij hem, daardoor ben ik toen ook de opleiding gaan doen.

Waarvoor ben je huiverig?
Kwakzalverij.
quote:Rosetrea schreef op 04 februari 2014 @ 22:44:

Ik ben zelf Kinesiologe, maar ben in aanraking gekomen met kinesiologie toen mijn zoon nog heel klein was. Hij was heel erg druk, wat achteraf dus verschillende allergieën bleken te zijn. Kinesiologie heeft toen heel goed geholpen bij hem, daardoor ben ik toen ook de opleiding gaan doen.

Waarvoor ben je huiverig?

HUh? druk zijn omdat je allergisch bent?

Als je allergisch bent zwel je op, je wordt benauwd, krijgt huiduitslag of wordt doodziek. Maar niet druk.

En je bent dus kinesioloog, alleen al uit jouw opmerking kan ik al afleiden dat het kwakzalverij is.
Volledige kolder dus:

http://www.kwakzalverij.n ... e_Toegepaste_Kinesiologie
Kinesiologie betekent volgens mij gewoon Bewegingsleer, dus die naam voor een kwakzalvertherapie slaat al nergens op
Laat maar, ik heb besloten dat ik er niet heenga.

Heb vandaag vitamine B12 en ijzer gekocht, en dat moet maar helpen.

(ik ben een beetje huiverig omdat het een kinesiologe in opleiding is, en dat ze misschien iets fout doet.)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven