Klapperende oren?
donderdag 31 december 2009 om 14:03
Nee, mijn oren bewegen niet spontaan. Ik word alleen een beetje gek. Ik zit te werken en continu 'trilt/klappert' er iets diep in mijn oren. Het is een heel dof rotgevoel en het komt door geluid van buiten (denk ik).
Gisteravond had ik het ook al en toen ik het mijn vriend vroeg en hij lette er even op, bleek dat hij hetzelfde had.
Komt dit door klappen van vuurwerk in de verte? Herkent iemand het?
Gisteravond had ik het ook al en toen ik het mijn vriend vroeg en hij lette er even op, bleek dat hij hetzelfde had.
Komt dit door klappen van vuurwerk in de verte? Herkent iemand het?
donderdag 31 december 2009 om 14:27
Ik herken dat gevoel wel, misschien inderdaad iets na een klap. Het gaat vaak vanzelf over bij mij maar het is wel erg irritant. Van alles al geprobeerd: klaren, op mijn oor drukken, aan mijn oorlel trekken (dat zeg ik... van alles... ) maar er heb niet Het Middel kunnen vinden.
Balen!
Balen!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 31 december 2009 om 14:36
Meestal gewoon een beetje op hol geslagen oorspiertje dat aan je trommelvlies zit. Dat kan trekken net zoals je weleens rare trekjes/trillingen met je oog hebt.
Het kan trouwens ook nog gewoon je hartslag zijn die je hoort.
Het kan trouwens ook nog gewoon je hartslag zijn die je hoort.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
donderdag 31 december 2009 om 15:20
Probeer even oordopjes in te doen, heb je die? Kan soms helpen.
Word/ben je mss verkouden? Dat kan ook een rare druk van binnenuit geven.
Ik heb het ook wel eens in de auto, als de versnelling bv te laag staat en we rijden langzaam. Maar dan zou het van een geluid van buitenaf moeten komen en dus ook weer overgaan. In dit geval zouden oordopjes kunnen helpen.
Word/ben je mss verkouden? Dat kan ook een rare druk van binnenuit geven.
Ik heb het ook wel eens in de auto, als de versnelling bv te laag staat en we rijden langzaam. Maar dan zou het van een geluid van buitenaf moeten komen en dus ook weer overgaan. In dit geval zouden oordopjes kunnen helpen.