kloppend gevoel vagina
donderdag 30 januari 2014 om 20:05
Zoals de titel al zegt heb ik een kloppend gevoel in mijn vagina.
Dit heb ik sinds een paar maanden bijna elke dag zonder dat daar een reden voor is.
Ik kwam tijdens het googlen op de site psas uit, maar zo erg is het nou ook weer niet.
Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn?
Het stoort me best wel. (ik ben trouwens pas 20)
alvast bedankt voor de reacties!
Dit heb ik sinds een paar maanden bijna elke dag zonder dat daar een reden voor is.
Ik kwam tijdens het googlen op de site psas uit, maar zo erg is het nou ook weer niet.
Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn?
Het stoort me best wel. (ik ben trouwens pas 20)
alvast bedankt voor de reacties!
donderdag 30 januari 2014 om 20:08

donderdag 30 januari 2014 om 20:42
donderdag 30 januari 2014 om 20:47
Bedankt voor de reacties.
Ik hoop dat het een schimmelinfectie (denk het niet. heb geen andere symptomen daarvan) is en niet psas.
Wat ik op die website lees is veel erger dan dat het bij mij is. Maar ik lees ook dat het dus op deze manier begint en dan steeds erger wordt.
Ik denk dat een bezoekje aan de huisarts geen kwaad kan. Ik houd alleen niet zo van bezoekjes aan de huisarts.....
Ik hoop dat het een schimmelinfectie (denk het niet. heb geen andere symptomen daarvan) is en niet psas.
Wat ik op die website lees is veel erger dan dat het bij mij is. Maar ik lees ook dat het dus op deze manier begint en dan steeds erger wordt.
Ik denk dat een bezoekje aan de huisarts geen kwaad kan. Ik houd alleen niet zo van bezoekjes aan de huisarts.....

donderdag 30 januari 2014 om 20:50
quote:ikbendusik schreef op 30 januari 2014 @ 20:47:
Ik denk dat een bezoekje aan de huisarts geen kwaad kan. Ik houd alleen niet zou was bezoekjes aan de huisarts.....Nee ik neem aan dat niemand uitkijkt naar een huisarts bezoek maar toch gewoon gaan.
Ik denk dat een bezoekje aan de huisarts geen kwaad kan. Ik houd alleen niet zou was bezoekjes aan de huisarts.....Nee ik neem aan dat niemand uitkijkt naar een huisarts bezoek maar toch gewoon gaan.
donderdag 30 januari 2014 om 21:11
quote:1983-ehv schreef op 30 januari 2014 @ 20:19:
Ik heb dat ook een tijdje gehad. Zelf denk ik dat het bij mij te maken had met een steeds terugkerende schimmelinfectie.
Niet te lang mee rondlopen. De huisarts bezoeken misschien?Had jij toen ook alleen een kloppend gevoel of ook nog andere symptomen?
Ik heb dat ook een tijdje gehad. Zelf denk ik dat het bij mij te maken had met een steeds terugkerende schimmelinfectie.
Niet te lang mee rondlopen. De huisarts bezoeken misschien?Had jij toen ook alleen een kloppend gevoel of ook nog andere symptomen?
donderdag 30 januari 2014 om 21:18
quote:1983-ehv schreef op 30 januari 2014 @ 21:16:
Eerst een korte tijd een kloppend gevoel en daarna meer afscheiding. Het heeft bij mij weken geduurd voordat ik de afscheiding kreeg die te maken had met een schimmelinfectie.Oke, ik heb de laatste tijd wel meer afscheiding. Ik hoop echt dat t maar een schimmelinfectie is. Word er gewoon bang van
Eerst een korte tijd een kloppend gevoel en daarna meer afscheiding. Het heeft bij mij weken geduurd voordat ik de afscheiding kreeg die te maken had met een schimmelinfectie.Oke, ik heb de laatste tijd wel meer afscheiding. Ik hoop echt dat t maar een schimmelinfectie is. Word er gewoon bang van
donderdag 30 januari 2014 om 21:21
quote:ikbendusik schreef op 30 januari 2014 @ 21:18:
[...]
Oke, ik heb de laatste tijd wel meer afscheiding. Ik hoop echt dat t maar een schimmelinfectie is. Word er gewoon bang van
Als ik nog even verder Google zal ik zomaar nog tien enge dingen vinden.
Je moet gewoon even naar de huisarts; die stelt relevante vragen en weet waar hij naar moet kijken.
[...]
Oke, ik heb de laatste tijd wel meer afscheiding. Ik hoop echt dat t maar een schimmelinfectie is. Word er gewoon bang van
Als ik nog even verder Google zal ik zomaar nog tien enge dingen vinden.
Je moet gewoon even naar de huisarts; die stelt relevante vragen en weet waar hij naar moet kijken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 30 januari 2014 om 22:37
donderdag 30 januari 2014 om 22:59
maandag 5 mei 2014 om 12:43
quote:ikbendusik schreef op 30 januari 2014 @ 20:05:
Hoi, ik heb juist dezelfde symptomen. Ook gewoon kloppingen in de vagina doorheen de dag zonder reden. Ik kwam ook op de site van psas terecht maar zo erg is het bij mij ook zeker niet. Ik heb het al enkele jaartjes en het verergert niet (zoals ze bij psas wel beweren) ik heb een afspraak bij de huisarts gemaakt en hoop dat hij me meer uitleg kan geven. Heb jij ondertussen al stappen ondernomen? of antwoorden gekregen op je vragen?
bedankt!
Hoi, ik heb juist dezelfde symptomen. Ook gewoon kloppingen in de vagina doorheen de dag zonder reden. Ik kwam ook op de site van psas terecht maar zo erg is het bij mij ook zeker niet. Ik heb het al enkele jaartjes en het verergert niet (zoals ze bij psas wel beweren) ik heb een afspraak bij de huisarts gemaakt en hoop dat hij me meer uitleg kan geven. Heb jij ondertussen al stappen ondernomen? of antwoorden gekregen op je vragen?
bedankt!
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 05-05-2014 12:49
Reden: quoten gehele openingstekst niet toegestaan
Reden: quoten gehele openingstekst niet toegestaan
% gewijzigd
zaterdag 29 november 2014 om 21:53
Ik ben ook nog maar 20 maar heb de laatste dagen erg last van kloppend gevoel en tintelingen in mijn clitoris en constant het gevoel dat ik moet plassen. Ik had er eerder last van en dacht dat het met spanning te maken had (ik heb een burnout), maar ik heb op de site over psas gekeken en ben er erg van geschrokken omdat het best herkenbaar is. Ik ben al naar de dokter geweest met vaginale klachten, en toen een antischimmel tablet gekregen. Het heeft de klachten alleen maar verergerd. Herkent iemand zich hier in? Ik ben heel erg bang dat ik daadwerkelijk psas heb. Kan iemand me helpen? bedankt!
you are helpful, and you are loved, and you are forgiven, and you are not alone.~John Green