Gezondheid alle pijlers

kloppend gevoel vagina

30-01-2014 20:05 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de titel al zegt heb ik een kloppend gevoel in mijn vagina.

Dit heb ik sinds een paar maanden bijna elke dag zonder dat daar een reden voor is.

Ik kwam tijdens het googlen op de site psas uit, maar zo erg is het nou ook weer niet.

Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn?

Het stoort me best wel. (ik ben trouwens pas 20)

alvast bedankt voor de reacties!
Te weinig seks.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Huisarts natuurlijk! Een kloppend gevoel kan bijvoorbeeld wijzen op een ontsteking, maar daar zal niemand een zinnig woord over kunnen zeggen die a) geen arts is en b) de situatie niet live heeft aanschouwd.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
ik hou me stil, ik wacht op de reacties.....
Ik heb dat ook een tijdje gehad. Zelf denk ik dat het bij mij te maken had met een steeds terugkerende schimmelinfectie.

Niet te lang mee rondlopen. De huisarts bezoeken misschien?
quote:viva-amber schreef op 30 januari 2014 @ 20:07:

Te weinig seks.O, je herkent het?
http://www.psas.nl/doktoren.asp
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Schimmelinfectie
Praten zonder denken is als schieten zonder richten
Bedankt voor de reacties.

Ik hoop dat het een schimmelinfectie (denk het niet. heb geen andere symptomen daarvan) is en niet psas.

Wat ik op die website lees is veel erger dan dat het bij mij is. Maar ik lees ook dat het dus op deze manier begint en dan steeds erger wordt.

Ik denk dat een bezoekje aan de huisarts geen kwaad kan. Ik houd alleen niet zo van bezoekjes aan de huisarts.....
quote:ikbendusik schreef op 30 januari 2014 @ 20:47:

Bedankt voor de reacties.

Ik hoop dat het een schimmelinfectie (denk het niet. heb geen andere symptomen daarvan) is en niet psas.

Wat ik op die website lees is veel erger dan dat het bij mij is. Maar ik lees ook dat het dus op deze manier begint en dan steeds erger wordt.

Ik denk dat een bezoekje aan de huisarts geen kwaad kan. Ik houd alleen niet zou was bezoekjes aan de huisarts.....Nee ik neem aan dat niemand uitkijkt naar een huisarts bezoek maar toch gewoon gaan.
@ikbendusikenbenertrotsop

Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in
quote:ikbendusik schreef op 30 januari 2014 @ 20:47:

. Ik houd alleen niet zo van bezoekjes aan de huisarts.....Wie wel?
quote:1983-ehv schreef op 30 januari 2014 @ 20:19:

Ik heb dat ook een tijdje gehad. Zelf denk ik dat het bij mij te maken had met een steeds terugkerende schimmelinfectie.

Niet te lang mee rondlopen. De huisarts bezoeken misschien?Had jij toen ook alleen een kloppend gevoel of ook nog andere symptomen?
Eerst een korte tijd een kloppend gevoel en daarna meer afscheiding. Het heeft bij mij weken geduurd voordat ik de afscheiding kreeg die te maken had met een schimmelinfectie.
quote:1983-ehv schreef op 30 januari 2014 @ 21:16:

Eerst een korte tijd een kloppend gevoel en daarna meer afscheiding. Het heeft bij mij weken geduurd voordat ik de afscheiding kreeg die te maken had met een schimmelinfectie.Oke, ik heb de laatste tijd wel meer afscheiding. Ik hoop echt dat t maar een schimmelinfectie is. Word er gewoon bang van
quote:ikbendusik schreef op 30 januari 2014 @ 21:18:

[...]

Oke, ik heb de laatste tijd wel meer afscheiding. Ik hoop echt dat t maar een schimmelinfectie is. Word er gewoon bang van

Als ik nog even verder Google zal ik zomaar nog tien enge dingen vinden.

Je moet gewoon even naar de huisarts; die stelt relevante vragen en weet waar hij naar moet kijken.
Tijdje gehad maar toen was er een baby die de hik had 😉
Sorry to, ik kan je niet helpen.

Moest alleen even denken aan Greys anatomy, waarin meredith tegen Lexie zegt; "Your heart lives in your vagina," (zodra je seks hebt met een man, word je verliefd)..

Not the case here, I guess...(?)
'We accept the love we think we deserve.' Stephen Chbosky
Uhhh nee in zeg het niet...

Of ja ben anoniem....

Herkennen jullie het kloppen niet als je ontzettend veel zin heb in een wild stomende potje seks
quote:mafalda schreef op donderdag 30 januari 2014 22:52 Uhhh nee in zeg het niet...

Of ja ben anoniem....

Herkennen jullie het kloppen niet als je ontzettend veel zin heb in een wild stomende potje seks Ja ik herken het....! Al een tijdje zin in wilde stomende seks to?!
Ja als ik heel veel zin heb, heb ik het ook

Maar toen ik een kloppend gevoel had en daarna die schimmelinfectie had was het gevoel anders en ook meer aanwezig :-)
quote:ikbendusik schreef op 30 januari 2014 @ 20:05:

Zoals de titel al zegt heb ik een kloppend gevoel in mijn vagina.

Hoi, ik heb juist dezelfde symptomen. Ook gewoon kloppingen in de vagina doorheen de dag zonder reden. Ik kwam ook op de site van psas terecht maar zo erg is het bij mij ook zeker niet. Ik heb het al enkele jaartjes en het verergert niet (zoals ze bij psas wel beweren) ik heb een afspraak bij de huisarts gemaakt en hoop dat hij me meer uitleg kan geven. Heb jij ondertussen al stappen ondernomen? of antwoorden gekregen op je vragen?

bedankt!
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 05-05-2014 12:49
Reden: quoten gehele openingstekst niet toegestaan
% gewijzigd
Ik ben ook nog maar 20 maar heb de laatste dagen erg last van kloppend gevoel en tintelingen in mijn clitoris en constant het gevoel dat ik moet plassen. Ik had er eerder last van en dacht dat het met spanning te maken had (ik heb een burnout), maar ik heb op de site over psas gekeken en ben er erg van geschrokken omdat het best herkenbaar is. Ik ben al naar de dokter geweest met vaginale klachten, en toen een antischimmel tablet gekregen. Het heeft de klachten alleen maar verergerd. Herkent iemand zich hier in? Ik ben heel erg bang dat ik daadwerkelijk psas heb. Kan iemand me helpen? bedankt!
you are helpful, and you are loved, and you are forgiven, and you are not alone.~John Green
Die van mij klopt al 3 jaar. Shit happens
Oh, ik heb trouwens geen schimmelkut. Alleen maar 3 jaar geen goede seks gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven