Gezondheid alle pijlers

Krakende oren

17-12-2013 15:26 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! ik ben Ruben en ben 15 jaar.

Ik heb sinds september een irritant probleem opgemerkt.

Als ik op een bepaalde manier met de rechter bovenkant van mijn wang omhoog beweeg krijg ik een krakend geluid bij mijn rechter oor

dit is niet zo bij links.

ook hoor ik hetzelfde geluid als ik slik.

natuurlijk heb ik op internet gezocht maak ik vond niet dit specifieke probleem, wel was er iets met de neus dus is het misschien goed om te weten dat ik vaak een soort pukkeltjes in mijn neus heb en als het dan winter is en ik vaak mijn neus snuit ik regelmatig een bloedneus heb.

Ik hoor heel graag wat dit allemaal betekent!
Dan moet je naar de huisarts Ruben. Want dit is een forum en geen huisartsenpost. Wij mogen geen advies geven over medische zaken.
Dan zal ik dat binnenkort gelijk doen! sorry ik dacht naar aanleiding van andere topics dat dit kon.
Nee, het zou wel makkelijk zijn, maar het kan niet

Dat komt omdat wij je niet kunnen zien en jij niet kan weten of wij wel arts zijn. Dus het is vooral om jezelf te beschermen. Succes bij de dokter!
Daarvoor kun je inderdaad het beste langs de huisarts. Ik heb hier zelf ook last van, maar dan in combinatie met 'ploppende trommelvliezen'. Dit komt door een bepaalde aandoening, wat natuurlijk niet wil zeggen dat jij hier ook last van hebt. Het is wel heel vervelend, dus ik hoop dat je er snel vanaf bent!
Als je een beetje verkouden bent kan er al wat vocht opstapelen achter je trommelvlies, wat bij slikken of je kaak bewegen een kraakje kan geven.
Bij mij kraken mijn oren ook. Als ik m'n kaak heen en weer beweeg enzo, dus ik doe het gewoon niet. Ik weet eigenlijk niet beter.
Bij mij doen mijn oren het als er oorsmeer zit.
Ik heb dat ook, kan dat ook gewoon zelf laten kraken, door bepaalde spiertjes in mijn oren te bewegen.

Heb ooit begrepen dat dit met mijn hypermobiliteit te maken heeft.

Als ik erg verkouden ben, dan kan ik het juist niet laten kraken.
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven