Krakende oren
dinsdag 17 december 2013 om 15:26
Hoi! ik ben Ruben en ben 15 jaar.
Ik heb sinds september een irritant probleem opgemerkt.
Als ik op een bepaalde manier met de rechter bovenkant van mijn wang omhoog beweeg krijg ik een krakend geluid bij mijn rechter oor
dit is niet zo bij links.
ook hoor ik hetzelfde geluid als ik slik.
natuurlijk heb ik op internet gezocht maak ik vond niet dit specifieke probleem, wel was er iets met de neus dus is het misschien goed om te weten dat ik vaak een soort pukkeltjes in mijn neus heb en als het dan winter is en ik vaak mijn neus snuit ik regelmatig een bloedneus heb.
Ik hoor heel graag wat dit allemaal betekent!
Ik heb sinds september een irritant probleem opgemerkt.
Als ik op een bepaalde manier met de rechter bovenkant van mijn wang omhoog beweeg krijg ik een krakend geluid bij mijn rechter oor
dit is niet zo bij links.
ook hoor ik hetzelfde geluid als ik slik.
natuurlijk heb ik op internet gezocht maak ik vond niet dit specifieke probleem, wel was er iets met de neus dus is het misschien goed om te weten dat ik vaak een soort pukkeltjes in mijn neus heb en als het dan winter is en ik vaak mijn neus snuit ik regelmatig een bloedneus heb.
Ik hoor heel graag wat dit allemaal betekent!
dinsdag 17 december 2013 om 15:55
Daarvoor kun je inderdaad het beste langs de huisarts. Ik heb hier zelf ook last van, maar dan in combinatie met 'ploppende trommelvliezen'. Dit komt door een bepaalde aandoening, wat natuurlijk niet wil zeggen dat jij hier ook last van hebt. Het is wel heel vervelend, dus ik hoop dat je er snel vanaf bent!
woensdag 18 december 2013 om 10:56