Laseren

woensdag 27 maart 2013 om 14:56
Ik weet dat er topics zijn over het laseren. Ik heb 2 jaar geleden laten laseren, maar door een ontsteking aan mijn oog, kwam ik bij de opticien terecht. Doodat ik aangaf minder zicht te hebben. Deels door de ontsteking, linkeroog, klopt dit. Maar mn rechteroog is ook weer een stuk minder geworden. In principe, zou ik weer een bril moeten. Heeft nog iemand deze ervaring ? Door mijn ontsteking weet ik dat ik niet naar de laserkliniek hoef te gaan, die wijzen daar toch op. Maar mn andere oog mankeert niks. Weet ook niet wanneer deze ontsteking over is, lees dat het wel van 6 mnd tot jaren kan duren. Het is een regenboogvlies ontsteking . Zou ik de laserkliniek toch inlichten , of afwachten tot mn oog weer beter is, als dit ooit gebeurt, kan ook dat ik door mn linkeroog altijd minder blijf zien.

donderdag 28 maart 2013 om 09:21
Ik ben al gelijk naar de dokter geweest. Een uur later zat ik bij de oogarts. 2 verschillende druppels en zalf. Mn lens zit met mn iris verkleeft. Heb nu een soort 'kattenoog'. Ja en pijn doet het zeker, maar ja werd als virusje afgedaan. En ik ben geen dokter dus geloofde ik dat. Vandaag moet ik voor its anders bij de dokter zijn, en heb indd gehoort en gelezen dat reuma ermee van doen kan hebben. Dus laat mn eigen prikken daarop. Maar ik denk als ik nu de laserkliniek bel, en hun horen dit, ze toch de schuld daarop wijzen. En aangezien het een lang geneesproces kan zijn. Maar denk toch maar dat ik eens gewoon ff bel.

donderdag 28 maart 2013 om 09:22
quote:kitty26 schreef op 28 maart 2013 @ 09:21:
Ik ben al gelijk naar de dokter geweest. Een uur later zat ik bij de oogarts. 2 verschillende druppels en zalf. Mn vlies zit met mn iris verkleeft. Heb nu een soort 'kattenoog'. Ja en pijn doet het zeker, maar ja werd als virusje afgedaan. En ik ben geen dokter dus geloofde ik dat. Vandaag moet ik voor its anders bij de dokter zijn, en heb indd gehoort en gelezen dat reuma ermee van doen kan hebben. Dus laat mn eigen prikken daarop. Maar ik denk als ik nu de laserkliniek bel, en hun horen dit, ze toch de schuld daarop wijzen. En aangezien het een lang geneesproces kan zijn. Maar denk toch maar dat ik eens gewoon ff bel.
Ik ben al gelijk naar de dokter geweest. Een uur later zat ik bij de oogarts. 2 verschillende druppels en zalf. Mn vlies zit met mn iris verkleeft. Heb nu een soort 'kattenoog'. Ja en pijn doet het zeker, maar ja werd als virusje afgedaan. En ik ben geen dokter dus geloofde ik dat. Vandaag moet ik voor its anders bij de dokter zijn, en heb indd gehoort en gelezen dat reuma ermee van doen kan hebben. Dus laat mn eigen prikken daarop. Maar ik denk als ik nu de laserkliniek bel, en hun horen dit, ze toch de schuld daarop wijzen. En aangezien het een lang geneesproces kan zijn. Maar denk toch maar dat ik eens gewoon ff bel.