Gezondheid alle pijlers

Last van tranende ogen

23-08-2017 19:35 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn ogen tranen nu een week en het wordt steeds erger. Morgen ga ik de huisarts bellen maar misschien heeft iemand hier een gouden tip. Ik word er nl gek van. Nog nooit gehad. Ook nog nooit last van hooikoorts. Ik dacht dat het aan mijn nieuwe make-up lag. Toen is het wel begonnen. Maar die doe ik al dagen niet op. Ook al gespoeld met gekookt water. Het loopt met straaltjes uit de buitenkant van mijn ogen.
van mijn ogen. Misschien een tr
Don't worry be happy
Vorige bericht was nog niet af.....
Misschien een traanbuisje verstopt. Heeft iemand dit ook weleens en wat helpt dan. ..
Don't worry be happy
Huisarts dus
Ja, heb ik ook tijden van maar verder nooit zo over nagedacht.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik ben van gezichtscreme veranderd en dat hielp goed toen ik toevallig overschakelde op de juiste, maar soms komt het toch weer even terug. Toen had ik het vooral 's morgens vroeg al dat ik zat te tranen.

Transpiratie wordt ook niet geheel meer tegengehouden door mijn wenkbrauwen. En al die irritante deeltjes in de lucht! Zelfs droge lucht kan bij mij een trigger zijn.

Dit is overigens niet als een advies bedoeld om een bezoek aan een arts uit te stellen. Vooral niet. :proud:
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Kan het een allergie zijn op voedsel?
Ik ben allergisch voor soja en als ik iets eet waar soja in verwerkt zit ( per ongeluk) krijg ik ook tranende ogen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven