Gezondheid alle pijlers

Liespijn

27-07-2010 12:29 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Okee, even een vraag die ik anders aan mijn huisarts had gesteld, maar die is op vakantie. En heb vrij slechte ervaringen met CHP dus eerst maar eens hier vragen, geen onnodige bezoeken daar brengen.

Het verhaal:

Nu heb ik erg last van mijn lies en in de huid van het been, bij mijn bil en bovenbeen en soms een steek in de hiel.

Ik weet dat een gezwolllen lymfeklier een teken is van het werken tegen een ontsteking, wat prima zou kunnen. Heb wel vaker vaginale ongemakken/omtstekingen.

Maar dat rare (grieperige) gevoel in been en bil is dat 'normaal' bij liespijn/opgezwollen lymfe?
This is not kosher!
Sorry hoor, maar ik denk toch echt niet dat een forum met 95% leken op het gebied van huisartsgeneeskunde, een diagnose en behandeling kunnen voorstellen op basis van je vraag. Hiervoor moet je echt bij een huisarts langs.
Nou,

ik wil geen diagnose, ik heb alleen de vraag of liespijn idd doortrekt (kan trekken) naar de rest van je been.

En advies over behandeling ook niet.
This is not kosher!
ik had laast ook liespijn vanwege een ontsteking, maar dat was echt alleen in de lies zelf...

ik denk dat je toch beter even naar een vervanger van je huisarts kunt gaan...

Beterschap!
Pijn in de lies kan ook vanuit de rug komen of vanuit de heup. Dat kan niemand vanaf hier beoordelen. Gewoon even naar de huisarts als het heftig is en/of niet weggaat.
Afspraak gemaakt vanmiddag, voel me steeds belabberder.
This is not kosher!
Afspraak gemaakt vanmiddag, voel me steeds belabberder.
This is not kosher!
En hoe gaat het nu?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven