Gezondheid alle pijlers

Maagklachten

14-08-2013 08:30 16 berichten
Hallo!

Ik heb al een week last van me maag beetje kramp zuur, maar nu heb ik ook het gevoel dat ik iets benauwder ben? Ik vind dit een beetje gek?

Ik moet zeggen dat ik wel kamp met wat stress omdat ik een spannende tijd tegemoet gaat?

Heeft iemand hier ervaring mee of misschien tips wat ik kan doen?
Alle reacties Link kopieren
Zelfs een arts die je ook nog in persoon ziet heeft meer info nodig dan dit.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Had ik ook. ben gewoon naar huisarts gegaan en heb medicijnen gekregen.. zó simpel. maak een afspraak zou ik zeggen. wij op het forum zijn niet medisch onderlegd en mogen dus geen adviezen geven. huisarts dus!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ik heb geen advies over je benauwdheid.

Maar als je veel last houd van maag zuur dan kan ik je chia zaadjes aanraden. Ik had dagelijks maagzuur, en heb ook een tijdje omeprazol gebruikt.

Nu doe ik een lepeltje chia, weken in water en dat pasta'tje doe ik door de havermout of yoghurt of met een banaantje prakken.

Het is de gelei ofzo van de zaadjes (dat zie e ook als je het met water weekt) dat werkt goed voor je maag.

Het ziet er vies uit maar het heeft eigenlijk helemaal geen smaak.
quote:manoislief schreef op 14 augustus 2013 @ 08:30:

Heeft iemand hier ervaring mee of misschien tips wat ik kan doen?Ja, de huisarts bellen ipv dit op een forum plempen. Je kunt hier geen advies krijgen, dat is verboden.
Een afspraak maken met de huisarts, je kan zelf wel beginnen te rommelen met medicijnen van de Kruitvat maar voor hetzelfde geld heb je een maagzweer.
HA bellen.

Waarom gebruik je trouwens achter elke zin een vraagteken? De drie zinnen na 'Hallo!' zijn toch geen vragen maar feiten? Niet dat het zo erg is hoor, maar het viel me wel op
Ja ik heb maar even een afspraak gemaakt bij de huisarts kan pas morgen terecht, ik heb wel eens eerder slokdarm klachten gehad en van vet eten maar dat is vaak wel snel weg....
Ik ken dit wel. Ik kreeg het ook benauwd van maagzuur. Elke keer moest ik ook kuchen voor ik begon met praten. Ik heb wat flesjes regla ph gekocht en geregeld een slok genomen en na een paar dagen ging het over.
Ja inderdaad dat kuchen maar soms lijkt het net of het astma is dat heb ik ook maar dit is duidelijk sinds ik me maag tegen stribbelt kan ook echt niets eten bijna of ik krijg kramp
Ik dacht ook dat ik astma had maar mijn puffers hielpen niet. Ik had ook een rode keel maar dat was van het maagzuur. Je kan het gaan proberen met een maagzuurremmer. Ik vond die flesjes ideaal want die tabletten kreeg ik niet weg.

Ik kuchte elke keer wanneer ik bijv. de telefoon aannam, heel raar. Als ik dan begon met praten moest ik kuchen.
Wil niet zeggen dat jij dit ook hebt hé. Morgen wel even naar de dokter natuurlijk.
Ja ik ga naar de dokter, maar ik heb wel echt astma, die maagklachten is iets van de laatste tijd geen idee wat er is! Maar bedankt
Ja, ik heb ook echt astma. Deze benauwdheid van mij werd alleen nu opgewekt door het maagzuur. Daarom hielpen mijn puffers niet.
Google maar eens op "benauwd door maagzuur".
Ik ben idd naar de dokter geweest heb tabletjes gekregen voor 2 weken, maar zover ik weet eet ik geen rare dingen :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven