Medicatie afbouwen..Help! [Lege OP]
vrijdag 25 april 2025 om 21:44
Dit. Ik zou liever onder begeleiding van een echte arts afbouwen, iemand die verstand heeft van psychische aandoeningen. Een psychiater zorgt er over het algemeen echt wel voor dat de afbouw goed verloopt. Zo iemand heeft er namelijk jaren voor gestudeerd. Geneeskunde enzo.
There's point in your life, you got to reach and when you do
You know it, and now I'm here.
vrijdag 25 april 2025 om 21:46
Tegenwoordig kan er heel veel via (beeld)bellen. Regel een psychiater, of laat het iemand voor je regelen.Gray80 schreef: ↑25-04-2025 21:42Sorry dat wist ik niet. Ik vraag ook niet om.medisch advies ik vraag of er meer mensen zijn diendit hebben meegemaakt.
psychiater kan ik nu nog niet fysiek bezoeken.
Ben naar huisarts gegaan omdat ik wilde afbouwen. Ik nam aan dat hij wel wist hoe dat moest. Toen ik me steeds ellendiger ben gaan voelen ben ik gaan zoeken naar een professionele afbouw coach. maar toen was het kwaad al geschied
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
vrijdag 25 april 2025 om 21:50
Je kunt een topic niet sluiten.
En geloof me, er zitten tientallen (of meer) ervaringsdeskundigen op Viva. Ik ben er één van. En natuurlijk is er herkenning.
Maar ik stelde de vraag al eerder: wat heb je eraan. Het ENIGE goede advies is hier: regel een psychiater. Die heb jij namelijk nodig. Een arts, niet één of andere zelfbenoemde coach.
Sorry dat ik het zo hard zeg, maar je speelt op deze manier hoog spel met je gezondheid.
There's point in your life, you got to reach and when you do
vrijdag 25 april 2025 om 21:51
En met je gezin.13th_Star schreef: ↑25-04-2025 21:50Je kunt een topic niet sluiten.
En geloof me, er zitten tientallen (of meer) ervaringsdeskundigen op Viva. Ik ben er één van. En natuurlijk is er herkenning.
Maar ik stelde de vraag al eerder: wat heb je eraan. Het ENIGE goede advies is hier: regel een psychiater. Die heb jij namelijk nodig. Een arts, niet één of andere zelfbenoemde coach.
Sorry dat ik het zo hard zeg, maar je speelt op deze manier hoog spel met je gezondheid.
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
vrijdag 25 april 2025 om 21:51
Mwah, strikt genomen vraag je niet om medisch advies maar om ervaringen dus wat dat betreft mag het topic gewoon. Alleen is het natuurlijk tegenstrijdig om hier ervaringen te komen vragen en willen lezen terwijl je aangeeft dat je datzelfde niet wil doen op een forum over afbouwen (omdat je daar banger van wordt). Dat zegt mij dus dat het je niet zozeer om ervaringen gaat maar om geruststelling. En heel begrijpelijk dat je daarnaar zoekt maar dat moet je niet hier of op andere fora zoeken: zoek het bij je hulpverleners. Sterkte.
vrijdag 25 april 2025 om 22:25
zondag 27 april 2025 om 20:30
De afbouwpoli kan je nu direct mailen met je vragen, je hoeft geen cliënt van GGZ Ingeest te zijn en je hoeft nergens heen. Gewoon een mail sturen. Ze kunnen je adviseren.
https://www.ggzingeest.nl/afbouwpoli/
https://www.ggzingeest.nl/afbouwpoli/

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in