Gezondheid alle pijlers

Meniscus/ Lopen met krukken

08-08-2009 20:25 498 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

SInds 3 weken heb ik fikse problemen met mijn meniscus.

Mijn knie is 'op slot' geweest. Gelukkig is hij daarna wel weer 'uit het slot' geschoten, maar sindsdien heb ik er forse problemen mee. Ondertussen bij de orthopeed en fysio geweest. Er is een MRI gemaakt, waarvan ik de uitslag na het weekend hoor.

Sinds 3 weken geleden is het steeds slechter geworden, en lopen zonder krukken gaat helemaal niet meer. 's Avonds leg ik vaak een ijspak op mn knie omdat hij gloeit en zeer doet.

Na 3 weken op krukken hoop ik alleen nog maar dat de orthopeed er iets aan kan doen en dat hij me niet wegstuurt met: 'Het gaat wel weer over'..

Ook zou ik wel wat tips voor het lopen met krukken kunnen gebruiken, want je voelt je behoorlijk 'gehandicapt' als je in de keuken staat met je colaatje en 2 krukken en je eigenlijk geen idee hebt hoe je weer op de bank moet komen...
He Muis, dat zijn goede berichten over buik en knie! Wat heerlijk dat je weer kan sporten, goed hoor

Ik zou wel ff met HA overleggen over dat stoppen met de pijnstilling, zeker omdat je het al eerder hebt geprobeerd. Zou zonde zijn als je dan weer een terugval(letje) zou krijgen.

Als je zeker weet dat Muisman ff zonder de hometrainer kan en we een beetje bij elkaar in de buurt wonen wil ik `m graag lenen. Ik woon in de buurt van Alkmaar, m` n ouders wonen bij Utrecht dus we hebben 2 opties

En sowieso dank voor het aanbod!
Hey Guusss,

Muisman was een paar dagen weg voor zijn werk dus het duurde even voordat ik kon navragen of de hometrainer uberhaupt nog compleet is.

De eerste reactie van Muisman was "nou dat wordt dan flink afstoffen". Met andere woorden, wij gebruiken hem niet meer.

Je kunt hem gewoon lenen net zo lang als je 'm nodig hebt.

Ik woon in het Gooi dus dat is qua afstand wel te doen toch?

Als je interesse hebt, dan spreken we wel af hoe het het verder regelen.

Iedereen een fijn weekend gewenst!
Ha allemaal,

Guuss wat lekker dat je een weekje weg bent geweest! Inmiddels al meer nieuws van AMC? Een hometrainer is een goed idee, kan je gewoon op je eigen tempo en tijd fietsen, en het is ook lekker veilig!

Muis, ben je al gestopt met je pijnstillers, of ga je dit met de HA overleggen. IK zou het idd toch maar even bij hem/haar neerleggen hoe je moet afbouwen, zou zonde zijn als je daarna weer een terugslag krijgt. Goed dat je weer zo lekker aan t sporten bent!

Ik heb vd week een leuke discussie gehad met mijn oude fysio, zij pakte het weer zo anders aan dat ik het een beetje vaag vond. Opzich snap ik wel dat iedereen een eigen aanpak heeft, maar toch...je gaat toch door waar iemand anders gebleven is? Ook meteen neergelegd dat ik niet wist of ik door wilde gaan etc. Nou dat vond ze allemaal niet zo leuk geloof ik... Het vaagste vond ik nog dat zij er min of meer vanuit ging dat ik de oefeningen die ik ooit in juni heb gehad nog zou doen, haha. Jaja... Nou ja, om een lang verhaal kort te maken, het was leuke sessie dus

Afgesproken dat wij volgende week kijken of en hoe verder. Ik kijk met wat voor plan zij komt en als ik het niks vind, dan stop ik denk ik maar een poosje. Wacht ik UMC af en ga ik daarna wel weer aan de slag. Even rust...

As maandag ga ik nog naar mijn oude orthopeed, had gehoopt dat hij terug zou bellen nav mail-contact (want ze maken geen telefonisch afspraken, heel handig) maar dat is niet gebeurd, dus dan ga ik toch nog maar langs om nog wat vragen bij hem neer te leggen. Beetje zonde van de tijd maar goed... Ik ga niet nog 2 weken wachten en steeds achteraan bellen.

Ik ben trouwens wel erg blij dat alle sneeuw weg is, loopt en fietst toch weer een stuk meer relaxed zonder val-gevaar.

Meiden, fijn weekend allemaal!
He Muis! Als ie het verder gewoon goed doet wil ik `m graag lenen. Ik heb geprobeerd om je uit te nodigen als 'vriend' want volgens mij kan je dan ook mn mailadres enzo zien. Maar ik krijg een melding dat je profiel niet wordt gevonden???? Nou heb ik dit nog nooit eerder gedaan dus misschien doe ik wat verkeerd??

Voor Suz en verdere belangstellenden het AMC verhaal, nou ja AMC verhaal...zo ver ben ik nog niet eigenlijk.

M`n dok had gezegd dat als ik in de derde week van januari nog niets had gehoord van het AMC ik even contact met mn eigen ziekenhuis moest opnemen, dan zouden ze er achteraan gaan. Nou klinkt dit natuurlijk vrij eenvoudig.....maar dat is het niet

Toen we terugkwamen van Schier was er geen brief dus ik maandag het ziekenhuis bellen. Kreeg ik helder licht nr 1, ik het verhaal uitgelegd, ze ging het uitzoeken...na drie minuten in de wacht te hebben gestaan kwam de verpletterende mededeling: ik kon op 15 maart terecht bij m`n eigen dok!!! Helaas was dat dus niet de vraag. Dus ik alles op kleuterniveau NOG een keer verteld....ooohhh jaaaa daar moest ik de assistente van S. voor hebben. Nou misschien kun je me doorverbinden??? Ow ja...

Die assistente zat in overleg maar ze zou zorgen dat ze me terug zou bellen. Niet dus.

Woensdag weer gebeld..toen was ze vrij en er was niemand anders die daar iets van af wist.

Donderdag weer gebeld...nou dat moest eerst maar vrijdag overlegd worden met de dok. Of ie de brief al gestuurd had naar het AMC enzo..nou ik vloog onderhand door het dak!!!! Maar als ze wat zou weten zou ze me vrijdag bellen aan het eind van de middag. Ik zeg: nou het lijkt me verstandig als ze me sowieso belt. Vrijdag maar weer gebeld...de assistent van S, nee die is al weg, die is altijd vrij vrijdagmiddag. Dus toen vloog ik weer ff uit mn pan dat ik al vanaf maandag bezig ben en dat er iedere keer gezegd wordt dat ik word teruggebeld en dat dat gewoon niet gebeurt. En wat ik ook stuitend vind is dat er blijkibaar maar 1 iemand dat soort dingen weet en de rest gewoon doet alsof ze nog op de kleuterschool zitten.....oowwwww ik word weer helemaal boos! Wat een prutsers!!!!! Maandagochtend ben ik de eerste die ze daar aan de telefoon krijgen en anders ga ik wel langs!

Zo. Dus. Dat is er weer ff uit..haha....maar je zou het er toch ook nog van aan je hart krijgen ofzo. Ik vind het onvoorstelbaar maar goed, maandag nieuwe week, nieuwe kansen

En Suz, wat raar van die fysio en helemaal bijzonder dat die orthopeed geen telefonische afspraken maakt?! Komt ie uit het stenen tijdperk ofzo??? Het lijkt wel of ze zich zo slecht mogelijk bereikbaar willen maken, zeer bijzonder.

Maar we zetten door hoor, eens zal het allemaal lukken!

Nou meiden, fijn weekend en geniet van de sneeuw en ijsvrije wegen!
Guusss, mail me maar even op muizie1973 en dan hotmail punt com erachter. Dat lijkt me makkelijker, ik weet ook niet hoe vrienden uitnodigen werkt.

Nu even geen tijd voor een uitgebreidere reactie, ben vandaag lekker aan het koken en bakken geslagen, dus duik weer de keuken in!
Hey allemaal,

Eigenlijk niet zoveel knie-nieuws te melden. Het gaat nog steeds goed.

Wel heb ik vandaag even de HA gebeld voor advies over wel/niet stoppen met de pijnstillers. Advies was om toch nog maar even door te gaan, omdat ik nog steeds niet helemaal klachtenvrij zijn en de vermindering van klachten over een langere periode moet zijn.

Ik heb liever geen pijnstillers natuurlijk, maar ik heb met deze lage dosering geen last meer van bijwerkingen, behalve dat het eten nog niet altijd zo lekker smaakt als ik zou willen, maar het is nu niet meer zo erg als het was.

@ Suz, hoe was het bij de orthopeed?

Toen ik mijn fysio belde dat ik wilde stoppen omdat ik even wilde aankijken wat het effect van geen fysio zou zijn, werd hij ook even stil. Aan de ene kant begreep hij het en aan de andere kant begreep hij het ook weer niet. Maar ik kon het toen even niet opbrengen om weer 3 maanden nieuwe/andere oefeningen te moeten gaan doen om te kijken of dat wel zou gaan helpen. Ik was toen wel een beetje klaar met uitproberen. Stoppen met fysio heeft bij mij heel goed uitgepakt.

Maar ik blijf het wel lastig vinden hoor dat orthopeed, fysio's, HA allemaal hun eigen aanpak hebben. De één zegt dit en dat wordt door de ander dan weer tegengesproken.......

En als leek weet je dan helemaal niet meer waar je dan vanuit moet gaan.

@ Guusss, kan me wel voorstellen dat de stoom uit je oren kwam na al die telefoontjes. Weet je inmiddels al iets meer?

Ik heb 4 jaar in ziekenhuizen gewerkt en jouw verhaal is helaas heel herkenbaar. Ik kon er zelf heel slecht tegen dat er zoveel langs elkaar heen gewerkt werd of collega's alles maar op elkaar afschoven. Ik heb dat verschillende keren aangekaart maar niemand die zich daar druk over maakte want het lag altijd aan de patient die was immers lastig, veeleisend, vervelend, moeilijk etc etc. Echt onvoorstelbaar.

Ik heb vandaag bijna de hele dag op de fiets gezeten overal en nergens naar toe, maar brrrrr....wat was het koud zeg.

Voor mij heeft de winter nu wel lang genoeg geduurd en van mij mag het nu wel weer lente worden.

Ik plof zo lekker op de bank.
ff snel: kennen jullie die van die brief/foto`s die naar het AMC gestuurd gingen worden...? Nou die gingen niet!

Na een week(!) bellen eindelijk de juiste assistente aan de lijn. Tsja, lastige mededeling: de papperassen waren niet in het AMC aangekomen. Ergo: ik vermoed zeer zwaar dat het helemaal niet opgestuurd is. Ze gaan het nu dus opnieuw opsturen met op mijn uitdrukkelijke verzoek een brief erbij dat dit ook al in december gebeurt zou moeten zijn en dat ik toch niet hoop dat er weer twee maanden bijkomt bij de wachttijd van 3 tot 6 mnd. En dat ik nogsteeds met gips/krukken en veel pijn rondhop.

Je zou het toch van minder aan je hart krijgen...wat een prutsers zeg!

Zo en nu ga ik mn maskertje van mn gezicht boenen en lekker onder de douche en om de post positief te beeindigen voor iedereen een !
Joehoeeee....zijn jullie daar nog ???

Hoe is het met iedereen??

Hopelijk gaat het zo goed met jullie dat je niet meer aan het brakke knieen en enkelforum denkt maar we willen natuurlijk ook de positieve verhalen horen!
Ja hoor ik ben er nog!

Alleen ik heb geen zin om elke keer hetzelfde verhaal af te steken, dat t soms wat beter gaat, maar dat t meest van de tijd niet lekker gaat Ik ben echt aan t aftellen tot 25 maart afspraak op de kniepoli...!

Met fysio weet ik t allemaal niet zo goed, ik heb geen zin meer dus ik denk dat ik t maar even afkap. Aan de andere kant gaat t deze week zo slecht (enorm instabiel, steeds doorheen zakken) dat ik beter wel kan oefenen geloof ik, maar ik ben er even klaar mee.... Rationeel kan ik het wel verzinnen, maar nu de motivatie nog.

Zijn jouw gegevens nou eindelijk in het AMC aangekomen?

Ik snap nooit hoe dat soort dingen mis kunnen gaan, hoe moeilijk kan het zijn iets op te sturen!

Hoe is t met de rest?
Goh, wat 'gezellig' een meniscus-topic!

Ik ben 5 weken geleden gevallen met de gladheid, vandaag bij de orthopeed geweest en volgende week word ik geopereerd (arthroscopie).

Zal dit topic eens door gaan spitten of ik antwoord op m'n vragen kan vinden.
Pauline welkom hier.

Guusss zijn die papieren nu inmiddels aangekomen? Wat een stelletje oenen. Niet te geloven.

Suz jeetje zeg, nog een maand wachten. Absurd gewoon.

Mijn huisarts vroeg vorige week hoe het met mijn knie ging. Niet dus. k heb niet echt veel pijn en het is minder dan voor de operatie maar ik voel hem wel. Hij zei dat het toch na 2 maanden beter had moeten gaan. Yep. Ik wou hem eerst wijzen op dit topic.

Ik was twee weken niet naar de fysio geweest wanwege de slechte gezondheid van mijn moeder. We opgeschreven dat ik weer een afspraak moest maken, maar het kwam er steeds niet van. Belt woensdag de fysio zelf wanneer ik weer kwam. Shame on me. Dus ben ik gisteren weer geweest. Niet echt gemotiveerd dus. Maar ik heb wel het hele programma afgewerkt.

Woensdag ben ik ook terug geweest bij de neuroloog. Maandag krijg ik weer een oogzenuwonderzoek. Kijken of het nu wel lukt. Mijn linkeroog gaat beter. Het rechter niet. Maar er zit gelukkig eindelijk vooruitgang in. Werd ook wel tijd.
Hey allemaal,

Ik ben er ook nog hoor!

Maar druk bezig met de laatste loodjes van een klus- en schildermarathon, dus weinig puf voor het internet gehad.

Ik kan nog steeds melden dat het nog steeds goed gaat met mijn knieen!

De laatste week nauwelijks nog klachten of last gehad, ondanks het vele geklus en geschilder van de laatste weken.

Ook het sporten gaat steeds beter, ik kan nu weer 15 minuten hardlopen op de loopband op snelheid 9 km/uur. Wel verdeeld in 3 blokken van 5 minuten, en ben blij dat ik na 5 minuten hardlopen weer even mag wandelen van mezelf Qua knie geen last, alleen qua conditie is het nog steeds niet helemaal wat het zijn moet.

Dat het nu dan toch weer bijna helemaal goed gaat, had ik een paar maanden geleden niet durven hopen. Ik snap nog steeds niet dat wat er nu met mijn knieen aan de hand was/is en wat de oorzaak van alle ellende en pijn is geweest. Het blijft vaag en onduidelijk.

@ Guusss, heb je al gefietst en hoe ging het?

En heb je inmiddels een datum dat je in het AMC terecht kan?

@ Suz, jouw geduld wordt ook nog steeds flink op de proef gesteld zeg!

Misschien kun je eens proberen om 2 weken te stoppen met fysio, even rust van alles. Je bent al zo lang aan het trainen dat je spieren nu sterk genoeg zouden moeten zijn, toch? Mijn fysio zei dat dat als je eenmaal spierkracht hebt opgebouwd dat je dat dan ook niet zomaar weer kwijt raakt.

@ Zoebie, laat je huisarts dit topic inderdaad maar eens lezen!

@ Pauline, welkom! Heeft de orthopeed wel al een beetje kunnen aangeven wat het eventueel zou kunnen zijn? Hopenlijk valt de schade in de knie mee.

En laat je niet afschrikken door onze verhalen, ik geloof dat bij ons allemaal het herstel niet echt volgens het boekje verloopt.

Fijn weekend allemaal!
Hoi allemaal!

Eerst maar ff een Guusss-update: na een boel gebel en gedoe kan ik nu op 17 maart naar het AMC! Niet naar de prof waar ik naar was dooverwezen, die zit nu 2 maanden in het buitenland en kon sowieso niet eerder dan JULI....nou dat was iets te gortig. Dus mn huidige orthopeed heeft met AMC overlegd en nu kan ik bij een AMC-orthopeed terecht die nauw samenwerkt met die prof. Dan zit ik iig weer in de molen.

Verder was ik woensdag langs de HA voor andere pijnstilling, HA ook naar mn handen/polsen laten kijken want daar heb ik ook al een tijdje last van...dat kon kloppen want alle pezen/spieren zijn geirriteerd en in mn rechterpols zit een peesontsteking. Links zit er tegenaan. Joehoe dus....

Zolang ik met die stokken moet lopen gaat dat ook niet genezen. Nu aan de ontstekingsremmers/pijnstilling en twee keer per dag koelen met ijs.

Het goede nieuws is, speciaal voor Muis, dat ik deze week al 13 km heb gefietst op de hometrainer! Dus Tour de France here I come

@Pauline: welkom bij de (ex-)krukkers. Laat je inderdaad niet afschrikken door alle verhalen hier...wij zijn de uitzonderingen Alvast succes voor volgende week en hopelijk valt het mee

@Suz: maart wordt onze maand.....kunnen we samen gaan aftellen. Heb je geen brace o.i.d. voor je knie? Dat je er iedere keer doorheen gaat maakt het er misschien ook niet beter op?

@Zoebie: nou die fysio van je zit er goed bovenop zeg.

En misschien is het wel een goed idee om ze eens op dit forum te wijzen...wordt de impact op je leven ook gelijk duidelijk. Hoe lang heb je dat nu al met die vlekken? Dat is toch ook al een paar maanden nu?

@Muis: onze forumdoe-het-zelver! Hoe is het met de muren? Staat vast veeeeel beter nu he ?! En nog 'even' een vloertje erin dit weekend en het paleis is klaar...

Iedereen fijn weekend!
Het verbaast me wel dat een aantal van jullie zo gruwelijk lang aan het lijntje wordt gehouden door fysio of arts.

Mijn huisarts heeft me na mijn 1e bezoek ook 2 weken naar huis gestuurd met de mededeling dat dit soort dingen meestal vanzelf over gaan; terwijl ik daar zelf allerminst van overtuigd was.

Ik kan/kon na die val mijn onderbeen niet meer recht onder mijn bovenbeen zetten; kan m'n been niet helemaal strekken etc.

Na die 2 weken was er niks verbeterd en toen ben ik doorgestuurd naar een orthopeed. Daar ben ik jl. donderdag geweest; hij heeft me onderzocht en was meteen heel resoluut "dit is een meniscus probleem".

Hij heeft niet gezegd wat er dan mis is. Hij maakte direct een afspraak voor een arthroscopie en zei erbij dat hij de hele knie gaat nakijken en dingen die niet goed zijn direct oplost.

Hij zei ook nog heel enthousiast dat ik mee mag kijken op een scherm en dat ie dan wat uitleg erbij geeft. Weet nog niet of ik dat zie zitten..............

Ik maak me niet zo zeer druk over de operatie en over m'n knie, maar meer over de narcose. Een aantal jaren geleden heb ik een keizersnee gehad, met ruggenprik. Toen schoot de verdoving te hoog en ik heb het toen heel benauwd gehad. Ook zakte m'n bloeddruk steeds weg en dan werd er iets in het infuus gespoten.

Misschien een rare vraag, maar: blijft er wel altijd een anesthesist / anesthesie medewerker bij je tijdens de ingreep?

De krukken staan in elk geval al klaar!
Guussss eindelijk een datu. Dat werd wel tijd.

Pauline er blijft constant een anesthesist bij je tijdens de ingreep. En terug op de uitslaapkamer ga je meteen aan de apparatuur. Hart, bloeddruk enz. als je bloeddruk dan zakt zijn zo er zo bij. Ik had dat ook een paar keer. Maar dat is normaal bij een ruggenprik. En meekijken is super interessant.
Hoi Allemaal!

Hoe gaat het met jullie knietjes?

Ik ben blij dat eindelijk de sneeuw/gladheid weg is.

Hier gaat het wel weer oke met de knieen, ik hoor/voel ze nog steeds wel knoepen, dus het zit steeds nog niet goed, maar ik vrees dat dat ook nooit meer goed zal komen, gezien de vele kraakbeen/botsplinters verwijderoperarties.

Ik zie dat jullie het vaak hebben over een ruggenprik. Ik kreeg een "1-been-verdoving" bij mijn laatste operatie, want volgens de artsen v.d. de Sint Maartenskliniek zaten aan de ruggenprik nog steeds risico's aan verbonden. Ik heb beide soorten verdovingen mogen uitproberen, maar vond de 1 been verdoving toch wel de fijnste.

Nog even een vraagje; ik heb hier nog een fitnessbal en nog een latex stretch fysio band. Ik doe er niets mee, maar misschien kan ik er iemand hier op dit topic er blij mee maken?
Ik heb niks te kiezen; dus zal morgen toch echt een ruggenprik krijgen.

Ik heb vanochtend het ziekenhuis nog gebeld om te vragen of er steeds iemand bij me blijft om de narcose in de gaten te houden. Dat is inderdaad het geval.

Nu maar proberen het los te laten en niet al te gespannen de operatie in te gaan.

@Zoebie: misschien leidt meekijken inderdaad wel af. Ga het misschien toch maar doen!
@Pauline: veel sterkte morgen!!

Volgens mij blijft er altijd iemand bij, als je de narcose toegedient krijgt. Zelf heb ik altijd voor een roesje gekozen, want ik kan niet zo goed tegen operatiegeluiden. Laat mij maar lekker slapen..
Pauline succes morgen. Het is zo voorbij hoor.
.
Ha dames,

Ben ik weer eens

Zoeb, hoe is t met je zicht & hoe was het onderzoek?

Muis, fijn dat je weer kan opbouwen met hardlopen! Het blijft inderdaad wonderlijk dat het ineens zo goed gaat, zonder aanwijsbare reden. Maar wel heel fijn! Hoe is met t klussen?

Guuus, fijn dat je ook een datum hebt inmiddels! Maart wordt idd onze maand... Ik ben al aan t aftellen iig...!

Pauline, hoe is operatie gegaan?

Panienka, long time no see! Fijn dat het zo goed gaat bij jou met knie! Wel balen van pols....

HIer gaat t eigenlijk steeds minder goed, heb echt steeds meer pijn en grijp ook vaker naar paracetemol en ibuprofen.

Heb ook weer meer slotklachten, dus t gaat lekker

Een brace heb ik weleens geprobeerd, maar ik vond t pijnlijk, omdat het dan juist zo op de knie drukt.

Ben weer wat meer aan t oefenen thuis om toch die spierkracht te behouden, want ik merk wel dat die toch weer verdwijnt na aantal weken niet oefenen. Hopelijk verdwijnt die instabiliteit dan ook weer.

Ben iig echt aan t aftellen tot de 25e en heb besloten dat ik de spreekkamer niet uitga voordat ik een kijkoperatie-datum krijg . Geen zin om eerst nog tijd te verspillen aan mri's (waar je dan natuurlijk ook weer moet wachten) ik wil gewoon snel actie & verandering want ben t afwachten echt zat.

Fijne avond allemaal!
Hey dames,

Had ik eindelijk ook weer eens een heel verhaal getypt en was ik bijna klaar is ineens al mijn tekst weg...GRRRRRRR....

Dus begin nu maar weer overnieuw.

Eerst even een update van mijn kant. Met mijn knieen gaat het nog steeds oke, al is het sinds een week een beetje wisselvallig. De ene dag helemaal geen last en dan wel ineens weer last. Geen pijn, maar helemaal goed voelt het ook niet.

Ik heb me de afgelopen weken helemaal op de laatste klus- en schilderloodjes gestort en daarnaast ook nog redelijk fanatiek gesport. Ik denk dat het allemaal een beetje te veel van het goede is geweest en ik ben toch steeds opnieuw aan het uittesten wat mijn knieen wel/niet aankunnen.

Het klussen en schilderen is nu eindelijk klaar dus daardoor worden mijn knieen niet meer belast.

Ben echt super blij met het eindresultaat, het was alle gezwoeg meer dan waard!

Ik blijf al een hele tijd een beetje hangen dat het wel goed gaat maar de klachten toch ook nog weer niet helemaal weg zijn, dat vind ik soms wel lastig. Ik zit eigenlijk een beetje te wachten op net dat laatste stukje verbetering. Met sporten doe ik nu even wat rustiger aan en dan trekken de laatste klachten hopenlijk vanzelf weg.

Maar alles bij elkaar vind ik dat ik nog steeds niet mag klagen mbt hoe het nu gaat.

@ Guusss, nog steeds fietskilometers aan het maken?

Nog een week en dan is het eindelijk jouw beurt!! Ik duim voor je dat deze orthopeed je duidelijkheid kan geven hoe nu verder.

@ Panienka, super dat je knie zo goed als helemaal hersteld is. Wel balen van je pols!

Hoe is het met je foto's? Kun je wel fotograferen met je pols?

@ Suz, bah wat vervelend dat het steeds minder goed gaat. Gelukkig kun jij nu ook bijna terecht!! Neem je iemand mee of ga je alleen? Kan me heel goed voorstellen dat je nu gewoon duidelijkheid / een kijkoperatie wil en je niet meer wil laten afschepen met nog meer fysio of een MRI.

@ Pauline, hoe is het jouw operatie gegaan?

Zo, nu genoeg (dubbel) getypt!
Nou mijn zicht is nog steeds slecht en mijn knie ook. Ik moet op verzoek van de fysio terug naar de orthopeed. Het duur te lang. En het gekke is dat ik een tijdje geen of weinig last heb gehad. Morgen dus een afspraak. Ik ben benieuwd.

Volgende week ook terug naar de neuroloog voor mijn ogen. Ik heb een oogzenuwonderzoek gehad en krijg dan de uitslag.

Ik heb dus nog steeds een abonnement op het ziekenhuis. Bah.

Kan ook mijn werk niet doen. 7-8 uur per dag pc ga ik niet trekken. Dus ik zit ook nog steeds ziek thuis. Vanmorgen wel op mijn werk wat afspraken gemaakt voor ander werk. Ik hoop dat het lukt en dat de neuroloog toestemming geeft. De muren komen intussen op me af.
Ik moet voor drie weken in een tape-bandage>

Heeft iemand daar ervaring mee? Ik was nog niet aangekleed of er stond al een andere patiënt in het onderzoekhok. Bah, ik had nog wel wat vragen. Nou bel ik morgen maar. Moeten ze maar normaal doen. Je kan niet eens een fatsoenlijk gesprek voeren. Dat gehaast.
Ha zoeb, heb geen ervaring met tape bandage. Wat is de achterliggende reden daarvan dan dat je dat 3 weken moet?

Wel vervelend dat je niet eens fatsoenlijk je vragen hebt kunnen stellen zeg...

Balen ook dat je nog thuis zit, kan mij heel goed voorstellen dat je dat af en toe goed zat bent (had ik ook). Kun je af en toe niet naar je werk voor social talk en een kop koffie oid? Of om 2 uurtjes te gaan werken ipv 8. Dan voel je je misschien wat nuttiger?

Muis, fijn dat t klussen klaar is Kun je iig weer trots zijn op het resultaat! En krijgen je knieën nog wat meer rust

Ik neem zeker iemand mee naar de knie-poli, mijn moeder gaat misschien mee (zij is zelf verpleegkundige, dus dat is altijd handig) of anders een vriendin.

Ik ga door met aftellen iig...

Tot later!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven