Menstruatie-achtige rugpijn
zaterdag 5 oktober 2013 om 14:07
Pff, het is zaterdag dus geen fysio of huisarts die ernaar kan kijken, dus dan maar even vragen of iemand dit al eerder gehad heeft en misschien weet wat het is.
Een aantal weken geleden had ik al van die erge rugpijnen, rugpijn alsof ik midden in m'n menstruatie zit -maar wat niet zo was-. De fysiotherapeut, waar ik voor mijn knie al naartoe ga, zei dat ik het nog even aan moest kijken omdat het waarschijnlijk niets was. En inderdaad, 2-3 dagen later was het helemaal weg.
Nu ben ik net uit mijn stopweek en begint de rugpijn weer, het is echt zeurende, vervelende pijn die maar niet weg gaat. Tsja, zit je dan op een zaterdag terwijl geen fysio of huisarts aan het werken is.
Herkent iemand dit misschien? Ik word er na een paar uurtjes al tureluurs van.
Een aantal weken geleden had ik al van die erge rugpijnen, rugpijn alsof ik midden in m'n menstruatie zit -maar wat niet zo was-. De fysiotherapeut, waar ik voor mijn knie al naartoe ga, zei dat ik het nog even aan moest kijken omdat het waarschijnlijk niets was. En inderdaad, 2-3 dagen later was het helemaal weg.
Nu ben ik net uit mijn stopweek en begint de rugpijn weer, het is echt zeurende, vervelende pijn die maar niet weg gaat. Tsja, zit je dan op een zaterdag terwijl geen fysio of huisarts aan het werken is.
Herkent iemand dit misschien? Ik word er na een paar uurtjes al tureluurs van.
Ik hoop altijd dat karma aan mijn kant staat.
zaterdag 5 oktober 2013 om 16:28
Ja, ik had al wat rondgesnuffeld op google, maar ik kwam inderdaad vanalles tegen op zwangerschapsfora (iehhh, nog effe niet hoor!) over eisprongen enzo, maar gezien ik aan de Yasmin pil ben ga ik daar inderdaad niet vanuit.
Is toch nog even niet gewenst zo op m'n 20e, midden in mijn studie!
Is toch nog even niet gewenst zo op m'n 20e, midden in mijn studie!
zaterdag 5 oktober 2013 om 17:27
zaterdag 5 oktober 2013 om 17:50
quote:Designed schreef op 05 oktober 2013 @ 17:27:
ik zie dat hij nogal moeilijk te vinden is dus hier een linkje:
heb ik endometriose?
De behaalde score is 32
20 tot 40 punten: Waarschijnljjk geen endometriose
U heeft mogelijk een gynaecologisch probleem, de kans dat u endometriose heeft is hierbij niet uitgesloten echter niet meteen voor de hand liggend. Wilt u meer weten over endometriose leest u dan verder op onze site.
Toch bedankt!
quote:meisje22 schreef op 05 oktober 2013 @ 17:27:
[...]
Dat heb ik ook nooit met blaasontsteking. Sowieso heb ik nooit de reguliere klachten. Daarom ben ik de eerste keer toen ik een blaasontsteking had op de ehbo beland.Heb je voorheen wel eens blaasontsteking gehad die volgens de symptomen verliep? Heb het in het verleden zo'n 2 keer gehad en verliep gewoon zoals het boekje -bij wijze van- vertelt.
ik zie dat hij nogal moeilijk te vinden is dus hier een linkje:
heb ik endometriose?
De behaalde score is 32
20 tot 40 punten: Waarschijnljjk geen endometriose
U heeft mogelijk een gynaecologisch probleem, de kans dat u endometriose heeft is hierbij niet uitgesloten echter niet meteen voor de hand liggend. Wilt u meer weten over endometriose leest u dan verder op onze site.
Toch bedankt!
quote:meisje22 schreef op 05 oktober 2013 @ 17:27:
[...]
Dat heb ik ook nooit met blaasontsteking. Sowieso heb ik nooit de reguliere klachten. Daarom ben ik de eerste keer toen ik een blaasontsteking had op de ehbo beland.Heb je voorheen wel eens blaasontsteking gehad die volgens de symptomen verliep? Heb het in het verleden zo'n 2 keer gehad en verliep gewoon zoals het boekje -bij wijze van- vertelt.
zondag 6 oktober 2013 om 12:01
Poeh, okee, dan ga ik er eigenlijk niet vanuit dat het dat is! Gisteren na een paracetamolletje ging het wel, maar zo'n uurtje of 6 later kwam het weer terug. Ik ben niet zo van de pijnstillers slikken (ooit te veel en te vaak gepakt ivm hoofdpijnen en werd er toen immuun voor) dus heb er ook geen meer gepakt, maar nu is 't nog steeds
Meh!