Menstruatie na verwijdering Mirena
dinsdag 3 mei 2011 om 14:04
Ik hoop dat iemand me kan helpen..
Geen drama's.. Helaas geen seks dus ik ben niet zwanger ..
Op 8 april heb ik mijn Mirena laten verwijderen (aanhoudende buikpijn etc.). Met de Mirena kreeg ik altijd vanaf de 27e buikpijn en werd ik rond de 2e van de maand ongesteld.
Je raadt het al.. Ik ben nog niet ongesteld. (Gelukkig had ik ook geen buikpijn )..
Ieder lijf is anders natuurlijk, en op eens zonder hormonen verandert de boel, maar wanneer kwam bij jou de menstruatie weer op gang?
Geen drama's.. Helaas geen seks dus ik ben niet zwanger ..
Op 8 april heb ik mijn Mirena laten verwijderen (aanhoudende buikpijn etc.). Met de Mirena kreeg ik altijd vanaf de 27e buikpijn en werd ik rond de 2e van de maand ongesteld.
Je raadt het al.. Ik ben nog niet ongesteld. (Gelukkig had ik ook geen buikpijn )..
Ieder lijf is anders natuurlijk, en op eens zonder hormonen verandert de boel, maar wanneer kwam bij jou de menstruatie weer op gang?
dinsdag 3 mei 2011 om 14:10
Neem aan dat je 8 april bedoeld? Het is zondag pas 8 mei.
Ik heb hem 19 april weg laten halen en ben gisteren ongesteld geworden. Maar tijdens de mirena ook altijd gewoon ongesteld geweest.
Laatst las ik dat het, zeker als je tijdens het gebruik ervan niet ongesteld bent geweest, het wel een maand of 3 kan duren.
Ik heb hem 19 april weg laten halen en ben gisteren ongesteld geworden. Maar tijdens de mirena ook altijd gewoon ongesteld geweest.
Laatst las ik dat het, zeker als je tijdens het gebruik ervan niet ongesteld bent geweest, het wel een maand of 3 kan duren.
dinsdag 3 mei 2011 om 14:15
Ik heb mijn Mirena laten verwijderen op 24 februari en werd 6 april ongesteld. Ik ben tijdens gebruik van de mirena niet ongesteld geweest. Mijn tweede cyclus líjkt nu weer 40 dagen te worden. Voor gebruik van de pil / nuvaring / mirena was ik onregelmatig ongesteld (en dat is sowieso ook alweer 9 jaar geleden) dus ik had geen idee wat te verwachten.
dinsdag 3 mei 2011 om 14:30
quote:ingmagh schreef op 03 mei 2011 @ 14:15:
Ik heb mijn Mirena laten verwijderen op 24 februari en werd 6 april ongesteld. Ik ben tijdens gebruik van de mirena niet ongesteld geweest. Mijn tweede cyclus líjkt nu weer 40 dagen te worden. Voor gebruik van de pil / nuvaring / mirena was ik onregelmatig ongesteld (en dat is sowieso ook alweer 9 jaar geleden) dus ik had geen idee wat te verwachten.
Tja, dat is het he? het idee dat je het gewoon niet meer weet.
Wat bij mij mee speelt is de vraag of ik mss in de overgang zit.
Tja, dat is het he? het idee dat je het gewoon niet meer weet.
Wat bij mij mee speelt is de vraag of ik mss in de overgang zit.
dinsdag 3 mei 2011 om 14:45
Ik was tijdens het gebruik van de Mirena nooit ongesteld. Na het verwijderen na een week of 2 heel kort, en daarna heb ik er in zo'n zeven maanden tijd helaas nog geen patroon kunnen ontdekken, varierend van iets van 48 dagen tot 24 dagen... Het kan dus even duren voor het regelmatig wordt, en ik ben ook benieuwd naar ervaringen van anderen hiermee.
dinsdag 3 mei 2011 om 14:46
Begin maart ivm kinderwens mijn mirena laten verwijderen. Na 2 dagen bloedverlies gehad, wat ik voor menstruatie aan zag. Daarna na 28 dagen weer 2 dagen bloedverlies en komende donderdag op vrijdag verwacht ik weer mijn menstruatie (of ik ben zwanger en wordt t dus niet meer). Ondanks de mirena en het eerste jaar flink wat bloedverlies en buikpijn, heb ik in het 2e jaar van de mirena elke maand licht bloedverlies altijd gehad en een aantal dagen spotting.
dinsdag 3 mei 2011 om 19:41
quote:_Barbabella_ schreef op 03 mei 2011 @ 14:10:
Oops *veranderd*.. 8 april idd.
Ik was tijdens de mirena dus ook altijd regelmatig ongesteld.. Hmm.. Nou ik wacht het nog maar even af..
Oops *veranderd*.. 8 april idd.
Ik was tijdens de mirena dus ook altijd regelmatig ongesteld.. Hmm.. Nou ik wacht het nog maar even af..
dinsdag 3 mei 2011 om 19:42
maandag 9 mei 2011 om 18:27
Ik heb afgelopen vrijdag middag 6 mei de mirena laten verwijderen en ben vandaag maandag 9 mei tussen de middag ongesteld geworden. Was blij verrast dat dit zo snel gaat, vind het wel positief. De huisarts had nog verteld dat het maanden kon duren.
Toen ik de mirena liet zetten was ik binnen 2 dagen niet meer ongesteld en daarna ook niet meer geworden. Misschien kan je het dus koppelen aan hoe lang het duurde voordat je menstruatie vrij was?!
Toen ik de mirena liet zetten was ik binnen 2 dagen niet meer ongesteld en daarna ook niet meer geworden. Misschien kan je het dus koppelen aan hoe lang het duurde voordat je menstruatie vrij was?!
woensdag 2 juli 2014 om 12:35
Hee meiden!
Zie dat er hier al heel pang niet meer is gereageerd!
Maar ik heb een vraag! Ik heb in november 2013 mijn spiraal laten verwijderen! Ik ben toen na 2 weken, 1 keer licht ongesteld geweest & daarna nooit meer dus dat is onderhand al bijna 7 maanden! Ik ben bij de huisarts geweest en ze zegt wacht maar af, ik vond dit zo raar dat ze dat zo bot zei dat ik naar de gynaecoloog ben gegaan! Die heeft van alles bekeken en zag een eicelletje zitten en ze zei dat ik in de afgelopen 3 weken ongesteld had moeten worden, maar helaas weer al niet!! Ik kan 14 juli weer terug! Hebben jullie hier ook ervaring mee??
Liefs,
Zie dat er hier al heel pang niet meer is gereageerd!
Maar ik heb een vraag! Ik heb in november 2013 mijn spiraal laten verwijderen! Ik ben toen na 2 weken, 1 keer licht ongesteld geweest & daarna nooit meer dus dat is onderhand al bijna 7 maanden! Ik ben bij de huisarts geweest en ze zegt wacht maar af, ik vond dit zo raar dat ze dat zo bot zei dat ik naar de gynaecoloog ben gegaan! Die heeft van alles bekeken en zag een eicelletje zitten en ze zei dat ik in de afgelopen 3 weken ongesteld had moeten worden, maar helaas weer al niet!! Ik kan 14 juli weer terug! Hebben jullie hier ook ervaring mee??
Liefs,