Gezondheid alle pijlers

mentruatie komt niet

22-03-2013 20:07 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Wil alsjeblieft iemand mij helpen of iets want ik zit hier echt te flippen!

Ik heb vanaf kerst tot ik denk de 3 of 4de week van januari een doorbraakbloeding gehad, die laatste week had ik een stopweek van de pil en daarna hield het op. Toen 4weken later ben ik niet ongesteld geworden, ben toen na een week gewoon weer begonnen aan de pil. Nu na 4 weken weer niet ongesteld.

Ik heb in december 2tests gedaan, 2 verschillende morgens. En in die eerste stopweek dat ik niet ongesteld werd ook een test gedaan en allemaal zeiden ze niet zwanger.

Nu heb ik in december niet echt seks gehad, mijn vriend heeft geprobeerd in mij te komen zonder condoom maar lukte niet en deed pijn. Dit was dus voordat ik die bloeding kreeg.

Alsjeblieft iemand die iets kan zeggen helpen of iets?:(
De dokter.
Ik zal even in mijn glazen bol kijken wat hier de oorzaak van is...

... maar ik denk dat je huisarts je er meer over kan vertellen.
Ik heb ook meerdere zwangerschapstesten gedaan toen ik niet ongesteld werd terwijl ik wel gewoon de pil iedere keer nam en ongesteld had moeten worden. . En allemaal gaven ze een negatief resultaat. Ik ben toen naar de dokter gegaan na dat ik er 4 maand mee had geklungeld. Ik had ondertussen wel zere borsten en een humeur van een krokodil maar geen dikke buik. Daar aangekomen was de test die de dokter deed ook negatief ,maar hij nam voor de zekerheid toch bloed af. 4 dagen later moesten man en ik persoonlijk op zijn spreekuur komen omdat hij de uitslagen binnen had.

Het resultaat van dit alles is nu 1 en ligt lekker boven in zijn bedje te slapen. Als je het niet vertrouwd ga dan altijd naar de huisarts. Want de pil door bllijven slikken terwijl je zwanger bent is niet verstandig. Ik ben er ook meteen mee gestopt.
Ik trek ook mijn glazen bol en zie...... een huisarts!
Aangezien de ha nu geen dienst heeft voor niet spoedeisende zaken, omdat het al vrijdagavond is kun je morgen het beste bij het Kruidvat een zwangerschapstest gaan halen van het eigen merk ( dacht 2 stuks voor 5 euro ). De eerste ochtendurine is het meest geconcentreerd, na een nacht niet plassen, en bevat dus de meeste zwangerschapshormonen (HCG) indien aanwezig.

En maandag meteen even een afspraak maken bij jouw ha. Er kunnen diverse andere oorzaken zijn voor het uitblijven van de menstruatie: hormonale stoornissen, overmatige stress, extreme gewichtsafname/toename etc.

Sterkte!
quote:zilvervlok schreef op 22 maart 2013 @ 20:22:

Ik heb ook meerdere zwangerschapstesten gedaan toen ik niet ongesteld werd terwijl ik wel gewoon de pil iedere keer nam en ongesteld had moeten worden. . En allemaal gaven ze een negatief resultaat. Ik ben toen naar de dokter gegaan na dat ik er 4 maand mee had geklungeld. Ik had ondertussen wel zere borsten en een humeur van een krokodil maar geen dikke buik. Daar aangekomen was de test die de dokter deed ook negatief ,maar hij nam voor de zekerheid toch bloed af. 4 dagen later moesten man en ik persoonlijk op zijn spreekuur komen omdat hij de uitslagen binnen had.

Het resultaat van dit alles is nu 1 en ligt lekker boven in zijn bedje te slapen. Als je het niet vertrouwd ga dan altijd naar de huisarts. Want de pil door bllijven slikken terwijl je zwanger bent is niet verstandig. Ik ben er ook meteen mee gestopt.Oh wat erg! En dan moet je het nog maar willen hebben he. De pil door blijven slikken als je het toch laat weghalen, zal vast geen kwaad kunnen, maar je moet er wel op tijd bij zijn voor je geen abortus meer mag!
quote:zilvervlok schreef op 22 maart 2013 @ 20:22:

Het resultaat van dit alles is nu 1 en ligt lekker boven in zijn bedje te slapen. Als je het niet vertrouwd ga dan altijd naar de huisarts. Want de pil door bllijven slikken terwijl je zwanger bent is niet verstandig. Ik ben er ook meteen mee gestopt.Dit soort verhalen jagen mij dus echt de stuipen op het lijf
@bagheera situaties à la I didnt know I was pregnant. Toch maandelijks bloedingen hebben, geen zwangerschaps symptomen, vastgesteld geen kinderen te kunnen krijgen. Dan op een dag toch op het moment dat je moet gaan bevallen erachter komen dat je blijkbaar zwanger bent.

Deze verhalen jagen mij ook de stuipen op het lijf
quote:salsagirl86 schreef op 22 maart 2013 @ 21:17:

@bagheera situaties à la I didnt know I was pregnant. Toch maandelijks bloedingen hebben, geen zwangerschaps symptomen, vastgesteld geen kinderen te kunnen krijgen. Dan op een dag toch op het moment dat je moet gaan bevallen erachter komen dat je blijkbaar zwanger bent.

Deze verhalen jagen mij ook de stuipen op het lijf

Ja echt he?

Ik ben aan de pil en slik hem netjes elke dag, krijg elke maand een bloeding. Door dit soort verhalen krijg ik toch af en toe de kriebels
quote:bagheera91 schreef op 22 maart 2013 @ 21:06:

[...]

Dit soort verhalen jagen mij dus echt de stuipen op het lijfJa mij ook. Je zou maar idd al 4 maanden zijn en geen abortus meer mogen, dan ben je zwaar de lul.
Vraag de huisarts om raad, hij/zij heeft er verstand van. Jammer dat je eest het weekend af moet wachten, maar weet je dus nu al wat je maandagochtend als eerste gaat doen ;) Kop op meid!
Alles kan ... en alles komt goed...
Als je de pil al een hele tijd slikt dan kan het zijn dat je baarmoederslijmvlies niet dik genoeg is om af gestoten te worden. Ik zou morgen vroeg nog een testen met een zwangersschapstest van clear blue en maandag naar de huisarts gaan. Dit staat ook in de bijsluiter van de pil een maand geen doorbraakbleoding hebben is niet erg maar bij de 2e maand geen bloeding hebben is contact opnemen met je huisarts. Heel veel succes!
Goh, doorbraakbloeding en daarna niet ongesteld, die ken ik Ik had mijn pil doorgeslikt omdat we met vakantie gingen. Daar werd ik onverhoopt toch ongesteld, dus gestopt met strip en 8 dagen later op de normale dag weer begonnen. Vervolgens vier weken later een bloeding die veel lichter was dan normaal. Geen aandacht aan geschonken. Weer een paar weken later naar de huisarts vanwege een lamlendig gevoel, moe, pijnlijke borsten etc. Het is een heerlijk kind geworden, inmiddels bijna 14
Ik moet dit topic echt niet meer lezen.....
Gewoon maandag even een afspraak maken met je huisarts.
Bah! Ik lees ook niet meer!
Ik denk ook dat je het beste even naar de huisarts kunt gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven