Gezondheid alle pijlers

Met pil menstruatie regelen (ivm vakantie)

05-03-2010 13:36 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil met de pil mijn menstruatie regelen ivm vakantie. Maar met en zonder pil kom ik net een paar dagen verkeerd uit.

Mag je eerder stoppen met een strip en/of eerder met de tweede strip beginnen zonder dat het alles in de war schopt?

Wie heeft hier ervaring mee?
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
waarom slik je hem niet gewoon door?
Volgens mij kun je gewoon doorslikken. Dus is de strip leeg, begin je gelijk met de volgende.
ja gewoon doorslikken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Eerder stoppen met de 1e strip lijkt me niet verstandig. Je kunt de 2e strip gelijk na de 1e strip slikken, dus geen stop dagen. Vervolgens kun je zelf bepalen wanneer je met de 2e strip stopt.
Als je eerder stopt ben je niet beschermd. Als je meteen doorslikt wel. Zou dus meteen na pilstrip 1 doorgaan met pilstrip 2 en dan stoppen wanneer het je goed uitkomt.
Peas on earth!
Gewoon doorslikken. Zeker als je seks hebt.
Gewoon bijsluiter lezen, daar staat ook in dat je gerust twee pilstrippen na elkaar zonder stopweek mag slikken als je je menstruatie wilt uitstellen.
Inderdaad gewoon doorslikken, heb ik ook veel gedaan. Nooit iets van gemerkt.
Je kunt 'm ook gerust permanent blijven doorslikken tot je 'n keer 'n doorbraakbloeding krijgt. Bij mij gebeurt dat zo eens in de 3-4 maanden en dan laat ik maar 'n ongesteldheid doorkomen, maar er zijn mensen die 'n half jaar gevrijwaard blijven van die shit.
Bedenk even dat je niet elke pil zomaar door kan slikken! Dus raad nooit iemand zomaar aan om een strip door te slikken. Dat kan alleen als alle pillen dezelfde stoffen bevatten.

Voorbeeld:

Een driefasenpil heeft drie verschillende pillen, je kunt alleen de laatste daarvan doorslikken! Dan gooi je de eerste twee fasen dus weg. En dan slik je max. 10 dagen door.

TO kan beter even de bijsluiter lezen, daar staat altijd in hoe je je menstruatie kunt verzetten!
ik heb Mercilon (dus allemaal dezelfde strekte) dus ik kan hem gewoon doorslikken begrijp ik.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven