Met pil menstruatie regelen (ivm vakantie)
vrijdag 5 maart 2010 om 13:36
Ik wil met de pil mijn menstruatie regelen ivm vakantie. Maar met en zonder pil kom ik net een paar dagen verkeerd uit.
Mag je eerder stoppen met een strip en/of eerder met de tweede strip beginnen zonder dat het alles in de war schopt?
Wie heeft hier ervaring mee?
Mag je eerder stoppen met een strip en/of eerder met de tweede strip beginnen zonder dat het alles in de war schopt?
Wie heeft hier ervaring mee?
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.

vrijdag 5 maart 2010 om 14:18
Bedenk even dat je niet elke pil zomaar door kan slikken! Dus raad nooit iemand zomaar aan om een strip door te slikken. Dat kan alleen als alle pillen dezelfde stoffen bevatten.
Voorbeeld:
Een driefasenpil heeft drie verschillende pillen, je kunt alleen de laatste daarvan doorslikken! Dan gooi je de eerste twee fasen dus weg. En dan slik je max. 10 dagen door.
TO kan beter even de bijsluiter lezen, daar staat altijd in hoe je je menstruatie kunt verzetten!
Voorbeeld:
Een driefasenpil heeft drie verschillende pillen, je kunt alleen de laatste daarvan doorslikken! Dan gooi je de eerste twee fasen dus weg. En dan slik je max. 10 dagen door.
TO kan beter even de bijsluiter lezen, daar staat altijd in hoe je je menstruatie kunt verzetten!