Misselijk rond eisprong én menstruatie, herkenbaar? Tips?

dinsdag 23 maart 2010 om 15:54
Ik ben 2x per maand een paar dagen beroerd en misselijk... zo rond mn eisprong én rond mn menstruatie. Eten staat me tegen en heb het gevoel dat ik moet overgeven (hoef ik gelukkig nooit) ben vaak ook erg licht in mn hoofd.
Ik vraag me af of er meer mensen zijn die deze klachten hebben en hebben jullie (huis- tuin en keuken) middeltjes gevonden die hier tegen helpen?
Ik vraag me af of er meer mensen zijn die deze klachten hebben en hebben jullie (huis- tuin en keuken) middeltjes gevonden die hier tegen helpen?

dinsdag 23 maart 2010 om 18:10
Lotjeloves, ik eet inderdaad wel eens een stukje chocola tegen de duizeligheid, moet me ook wel heeeel ziek voelen wil ik daar geen zin in hebben Aleve feminax is pijnstilling toch? Vriend zegt dat ik een ibu moet nemen, maar dat helpt toch alleen tegen pijn, niet tegen misselijkheid?!
Dana, ik drink juist altijd groene thee! Venkelthee dus... thanks!
Meer tips welkom!
Dana, ik drink juist altijd groene thee! Venkelthee dus... thanks!
Meer tips welkom!
dinsdag 23 maart 2010 om 19:00
Ja, die feminax (maar misschien is het alleen omdat ik er zo heilig in geloof) werkt naar mijn idee goed voor vrouwen klachten. Ik heb ook vaak veel rugpijn erbij, en heb met die aleve feminax veeel maar dan ook veeeeel minder last. Gewoon bij de trekpleister oid, wel prijzig maar ik doe met een doosje zeker 2 maand.
dinsdag 23 maart 2010 om 19:35
Ik was standaard altijd in de dagen rond mn menstruatie s'ochtends misselijk, en na het stoppen met de pil ook rond mn eisprong.
Heel irritant omdat ik dan net als een zwangere vrouw gewoon echt direct na het opstaan iets moet eten anders sta ik constant te kokhalzen.
Het verschilt van maand tot maand hoe erg het is.
Ik heb standaard snoepjes naast mn bed, rol mentos of fruitella.
Vervelend maar het went.
Raar spul die hormonen.
Heel irritant omdat ik dan net als een zwangere vrouw gewoon echt direct na het opstaan iets moet eten anders sta ik constant te kokhalzen.
Het verschilt van maand tot maand hoe erg het is.
Ik heb standaard snoepjes naast mn bed, rol mentos of fruitella.
Vervelend maar het went.
Raar spul die hormonen.

woensdag 24 maart 2010 om 07:01
quote:Marriss schreef op 23 maart 2010 @ 21:39:
[...]
Geen. Probeer zwanger te worden... (al sinds okt. 08) Sindsdien zijn de klachten ook erger, en heb ik het ook tijdens eisprong.Oh, dat sucks. Zonder pil beleef ik ook maandelijks 'n complete buikgriep. Misschien heb je wel endometriose en dat kan alleen door de pil (of door 'n operatie) minder worden.
[...]
Geen. Probeer zwanger te worden... (al sinds okt. 08) Sindsdien zijn de klachten ook erger, en heb ik het ook tijdens eisprong.Oh, dat sucks. Zonder pil beleef ik ook maandelijks 'n complete buikgriep. Misschien heb je wel endometriose en dat kan alleen door de pil (of door 'n operatie) minder worden.