Gezondheid alle pijlers

Moderator

27-04-2006 23:42 580 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic kun je verzoekjes doen met betrekking tot de pijler Gezondheid. Ook mededelingen met betrekking tot Gezondheid zullen hier gedaan worden.Met vriendelijke groet,viva-angel3 vivaangel3@gmail.com bewerkt door moderator,
Alle reacties Link kopieren
@dushibaby, ik heb het bericht voor je verwijderd.
Alle reacties Link kopieren
Een HUGE  reclamecampagne voor Jomanda, mag dat wél???! :o
Alle reacties Link kopieren
Een HUGE  reclamecampagne voor Jomanda, mag dat wél???! :o
Op de manier dat de discussie gevoerd wordt door Frank E kun je het moeilijk een reclamecampagne noemen. Ik zou er niet blij van worden als ik haar was.
Alle reacties Link kopieren
Beste angel,



Er is op dit topic en bij overig een oproepje, bij overig al 34 reacties dus het is jullie nog niet opgevallen. Bij deze ....



Het topic:

Iemand gezocht met obsessief-compulsieve stoornis
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Nog een oproepje:



Inspanningsincontinentie
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Engel,



Ook hier nog eens: kun je twee door mij gemaakte links verwijderen in het topic over vaginaal branden/ pijn?

18.46 uur en 18.47 uur.



Dank je wel:)
Alle reacties Link kopieren
MV, het eerstgenoemde topic is al verwijderd door een collega. Het tweede is nu ook weg. Bedankt!



Propje, ik heb de desbetreffende postings verwijderd.
Alle reacties Link kopieren
Je bent een engel:)
Alle reacties Link kopieren
Het topic van Silvia Millecam het ware verhaal sluiten! Wat een propaganda zeg jee....
Alle reacties Link kopieren
I.v.m. privacy is het niet toegestaan artsen en andere hulpverleners met naam en toenaam te bespreken





Ik zou zeggen: Jomanda "hulpverlener" met naam en toenaam besproken door Frank E.



Verwijderen !!!!??????
Mod, zou je het topic 'hardlopen'willen sluiten? Er is al een topic blij lijf waar ik me aan zou kunnen sluiten...
Alle reacties Link kopieren
De opmerking over 'artsen en andere hulpverleners' is van toepassing op beroepen als huisarts, plastisch chirurg, hartchirurg, fysiotherapeut, psychiater en psycholoog. 'Medium' valt wat het moderatorteam betreft niet in hetzelfde rijtje. De topicopener krijgt dermate professioneel tegengas op het topic dat het o.i. een interessante discussie is geworden in plaats van 'propaganda' en we zien derhalve nog geen reden om het topic te verwijderen.
Alle reacties Link kopieren
Mod, zou je het topic 'hardlopen'willen sluiten? Er is al een topic blij lijf waar ik me aan zou kunnen sluiten...




Het is inmiddels gesloten.



Het topic 'Overlijdens verzekering, wie heeft dat ook?' is verplaatst naar Overige.
Alle reacties Link kopieren
Hallo Angel,zou jij mijn mailadres kunnen doorgeven aan Eranma....

Alvast bedankt
Angel, ik heb een serieus onderwerp geopend: 'Volwassene en ADHD'. En Yasmijn moet het topic meteen om zeep helpen door een negatieve toon in het eerste berichtje ten toon te sprijden. Ik zou dan ook met klem willen vragen of haar opmerking verwijderd mag worden, incl mijn reactie daarop. Ik wil graag serieus van gedachte wisselen met mensen. volwassene, die ook ( onlangs) de diagnose ADHD via de geestelijke gezondheidszorg gekregen hebben.

Mijn dank is groot.



Zoyla
Alle reacties Link kopieren
Hallo Angel,zou jij mijn mailadres kunnen doorgeven aan Eranma....

Alvast bedankt
Eranma heeft inmiddels mail.



Voor iedereen: gelieve bij verzoeken voor doormailen e-mail adres even erbij te zetten in welk topic de 'tegenpartij' te vinden is, dat scheelt mij een hoop zoekwerk.
Alle reacties Link kopieren


Angel, ik heb een serieus onderwerp geopend: 'Volwassene en ADHD'. En Yasmijn moet het topic meteen om zeep helpen door een negatieve toon in het eerste berichtje ten toon te sprijden. Ik zou dan ook met klem willen vragen of haar opmerking verwijderd mag worden, incl mijn reactie daarop. Ik wil graag serieus van gedachte wisselen met mensen. volwassene, die ook ( onlangs) de diagnose ADHD via de geestelijke gezondheidszorg gekregen hebben.

Mijn dank is groot.



Zoyla
Ik kan me er iets bij voorstellen. De postings zijn verwijderd.
Alle reacties Link kopieren
PostingS? Het was maar 1 posting en daarbij een oprechte vraag.



Maar ga lekker je gang, 3. Ik snap het allemaal wel. Hou me niet voor debiel.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Toevoeging: 1 posting van mij dus.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
1 posting van Yasmijn + 1 posting van Zoyla = 2 postings. Maar dat had je geloof ik al door. Verder mag je me uitleggen waar je op doelt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het heel goed door.

Zal ik je over de mail e.e.a uii de doeken doen? of nee, dat weet je vast allemaal al wel.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Prima Yasmijn, in de openingspost van dit moderator-topic staat mijn e-mail adres. Maar ik denk dat je abuis bent.
Alle reacties Link kopieren




quote: iris16 reageerde



Hallo Angel,zou jij mijn mailadres kunnen doorgeven aan Eranma....

Alvast bedankt
Eranma heeft inmiddels mail.



Voor iedereen: gelieve bij verzoeken voor doormailen e-mail adres even erbij te zetten in welk topic de 'tegenpartij' te vinden is, dat scheelt mij een hoop zoekwerk.



Bedankt..:R enne,ik zal er de volgende keer het topic bijzetten:$
Alle reacties Link kopieren
hallo ,



zou je aub mijn topic "negatieve gevoelens"willen sluiten????



alvast bedankt,



kiedes
Alle reacties Link kopieren
Lieve Viva Angel,



Geen idee hoe dit gaat eigenlijk, ik heb dit nog nooit gedaan, maar mijn vraag is:



zou je ajb mijn emailadres aan Paranomasia willen geven, nav haar voorstel (emailadressen uitwisselen dus) in het topic 'Overlijden Vader'?



Alvast bedankt voor je moeite!



Maggi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven