Moe

zondag 7 maart 2010 om 19:05
Ik ben de laatste tijd enorm moe. Een paar uur na het opstaan heb ik alweer het gevoel dat ik omval en uren kan slapen. Overdag werk ik en dan gaat het op zich wel goed, maar zodra ik 's avonds op de bank hang voor de tv vallen m'n ogen soms gewoon dicht. Zolang ik genoeg te doen heb hou ik het nog wel uit tot een uur of 11-12.
Die moeheid heb ik eigenlijk elke dag. Het maakt daarbij niet uit of ik 's nachts te weinig, genoeg of te veel heb geslapen.
Iemand een idee waar dit vandaan kan komen? Is dit iets om mee naar de huisarts te gaan?
Die moeheid heb ik eigenlijk elke dag. Het maakt daarbij niet uit of ik 's nachts te weinig, genoeg of te veel heb geslapen.
Iemand een idee waar dit vandaan kan komen? Is dit iets om mee naar de huisarts te gaan?
zondag 7 maart 2010 om 19:11
Even langs de huisarts voor een bloedcheck. Verder kijken naar je eetpatroon. In tijden dat ik veel snoep (vooral dingen met veel suiker) voel ik me ook een stuk moeier. Dus haal wat lekker vers fruit in huis, misschien wat sporten? En verder op tijd naar bed, dus niet tegen wil en dank opblijven om de 11 uur maar te halen.

zondag 7 maart 2010 om 20:03

zondag 7 maart 2010 om 20:36