Gezondheid alle pijlers

Moedervlek kapot

01-03-2023 14:13 14 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn vogel heeft net een moedervlek in mijn gezicht stuk gebeten. Is dit erg? Kan dit gewoon zo helen zonder er iets mee te doen?
Too many clowns, not enough circuses.
Ik zou ermee naar de huisarts en eventueel naar een dermatoloog voor nader onderzoek en een plastisch chirurg voor een mooi herstel.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Doreia* schreef:
01-03-2023 14:16
Ik zou ermee naar de huisarts en eventueel naar een dermatoloog voor nader onderzoek en een plastisch chirurg voor een mooi herstel.
Het is misschien wel een mooi excuus om dat ding eens eindelijk weg te laten halen. Het is huidkleurig, maar wel verdikt dus je ziet het wel zitten. Heelt zoiets wel mooi in het gezicht?
Dat kan je gewoon bij de huisarts laten weghalen.
Nostromo schreef:
01-03-2023 14:25
Het is misschien wel een mooi excuus om dat ding eens eindelijk weg te laten halen. Het is huidkleurig, maar wel verdikt dus je ziet het wel zitten. Heelt zoiets wel mooi in het gezicht?
Ik heb geen idee.
Ik heb moedervlekken verwijdert zien worden in mijn omgeving die op de rug zaten, of op de benen en een op het oor.
Weinig bewegen leidt tot het mooiste resultaat.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Ik heb dat weleens gehad op mijn schouder, bloeden als een rund maar is gewoon weer geheeld. Ben niet naar de dokter geweest.
Ik zou toch ook heel even de huisarts raadplegen. Is het niet ook verstandig om tetanus te prikken? Of is dat nvt?
Aaauw. Sowieso, als je laat verwijderen, zou ik naar de plastisch chirurg gaan. Geen huisarts in je gezicht laten snijden.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Omdat het door een dier is veroorzaakt zou ik toch wel even bellen naar de huisarts wat nu het beste is.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Ik heb net even de assistente gesproken. Eerst even laten helen en dan een afspraak maken om te kijken of en hoe het kan worden verwijderd. Ik las ook iets over weg schaven. Dat zou ik wel bij de huisarts laten doen. Echt wegsnijden dan weer niet denk ik. Tetanus heeft ze niks over gezegd verder. Het is ook een heel oppervlakkig klein wondje dus dat lijkt me niet nodig.
Mijn hamster heeft eens in mijn opbollende moedervlek gebeten, ze dacht lekker stukje vlees :) Is helemaal goed gekomen. Geen littekens of iets vreemds. Huisarts vond tetanus prik niet nodig. Ik ben het nooit vergeten en moet nog altijd om mijn hamstertje lachen.
Snowy schreef:
01-03-2023 19:13
Mijn hamster heeft eens in mijn opbollende moedervlek gebeten, ze dacht lekker stukje vlees :) Is helemaal goed gekomen. Geen littekens of iets vreemds. Huisarts vond tetanus prik niet nodig. Ik ben het nooit vergeten en moet nog altijd om mijn hamstertje lachen.
Aah hamsters zijn cute.. ik had als kind ook zo'n lieverd :heart:

En het nodigt ook wel erg uit om in zo'n bol plekje te gaan bijten he :hihi: Het is de enige vogel die mij kusjes geeft en ze zag haar kans schoon denk ik. Ben allang blij dat het niet mijn kaketoe was, dan was het vast anders afgelopen.
kerst71 schreef:
01-03-2023 14:34
Dat kan je gewoon bij de huisarts laten weghalen.
Dat ligt maar net aan de plek. Ik had er 1 in mijn gezicht boven mijn lip die een beetje twijfelachtig werd. Ik ben toen door de huisarts naar de dermatoloog gestuurd en die heeft mij weer doorverwezen naar een plastisch chirurg omdat dat het mooiste resultaat zou geven.
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Nostromo schreef:
02-03-2023 00:12
Aah hamsters zijn cute.. ik had als kind ook zo'n lieverd :heart:

En het nodigt ook wel erg uit om in zo'n bol plekje te gaan bijten he :hihi: Het is de enige vogel die mij kusjes geeft en ze zag haar kans schoon denk ik. Ben allang blij dat het niet mijn kaketoe was, dan was het vast anders afgelopen.
Ja ze zijn super schattig :heart:

Wat ontzettend lief zeg van je vogeltje, ja ze dacht waarschijnlijk dat is even leuk hup knaag :$ kaketoe was waarschijnlijk anders gelopen. Gelukkig komt het goed.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven