Moedervlekken laten weghalen
dinsdag 1 april 2014 om 14:50
Hoi allemaal!
Ik heb al mijn hele leven lang moedervlekken. Nou stoor ik mij daar niet aan, maar op mijn rug heb ik er wel eens aan lopen krabben, wat nu al een paar jaar irriterende moedervlekken zijn.
Ook heb ik een moedervlek vlak naast mijn schede, aan de binnenkant van mijn bovenbeen.
Ik zou graag zowel de moedervlekken op mijn rug als de moedervlek naast mijn schede weg willen laten halen.
Moet ik hiervoor gewoon de huisarts bellen? Brengt dit kosten met zich mee?
Nog een ander vraagje: ik heb in de zomer erg veel sproeten. Dit vind ik niet mooi, ik zit helemaal onder en heb ze bijvoorbeeld ook op mijn bovenlip waardoor het lijkt dat ik een snor heb door die sproetjes. Ik heb wel eens gehoord dat je ze weg kunt laten laseren? Kunnen jullie mij hier meer over vertellen?
Ik heb al mijn hele leven lang moedervlekken. Nou stoor ik mij daar niet aan, maar op mijn rug heb ik er wel eens aan lopen krabben, wat nu al een paar jaar irriterende moedervlekken zijn.
Ook heb ik een moedervlek vlak naast mijn schede, aan de binnenkant van mijn bovenbeen.
Ik zou graag zowel de moedervlekken op mijn rug als de moedervlek naast mijn schede weg willen laten halen.
Moet ik hiervoor gewoon de huisarts bellen? Brengt dit kosten met zich mee?
Nog een ander vraagje: ik heb in de zomer erg veel sproeten. Dit vind ik niet mooi, ik zit helemaal onder en heb ze bijvoorbeeld ook op mijn bovenlip waardoor het lijkt dat ik een snor heb door die sproetjes. Ik heb wel eens gehoord dat je ze weg kunt laten laseren? Kunnen jullie mij hier meer over vertellen?
dinsdag 1 april 2014 om 14:53
dinsdag 1 april 2014 om 14:56
Daar kun je inderdaad de huisarts voor bellen. Als de huisarts twijfelt stuurt hij je door naar de dermatoloog. Alle kosten vallen onder je basisverzekering en kost je dus wel je eigen risico.
Over sproeten laseren vond ik dit:
http://kayleighvdhout.wor ... tplassen-het-is-mogelijk/
Uiteraard is dat allemaal voor eigen rekening.
Over sproeten laseren vond ik dit:
http://kayleighvdhout.wor ... tplassen-het-is-mogelijk/
Uiteraard is dat allemaal voor eigen rekening.
dinsdag 1 april 2014 om 16:20
Ik heb er gisteren nog 1 weg laten halen op mijn rug.
Toen ze een witte jas en handschoenen aantrok, en de verdovingsspuit uit de verpakking haalde werd ik toch een beetje nerveus.
Het is met 3 steekjes gehecht, en ik heb de hele dag er een beetje pijn aan.
Geen idee wat het gaat kosten.
Toen ze een witte jas en handschoenen aantrok, en de verdovingsspuit uit de verpakking haalde werd ik toch een beetje nerveus.
Het is met 3 steekjes gehecht, en ik heb de hele dag er een beetje pijn aan.
Geen idee wat het gaat kosten.
het is hier binnen beter dan buiten
dinsdag 1 april 2014 om 16:43
woensdag 2 april 2014 om 11:06