Moviprep.... Ervaringen?

woensdag 23 juni 2010 om 21:31

woensdag 23 juni 2010 om 22:38
woensdag 23 juni 2010 om 22:49
Het is best heftig spul, ik weet niet of je die dag alleen bent dat je het moet drinken, maar mijn advies is om iemand in de buurt te hebben. Sommige mensen worden er echt beroerd van en dan kan je wel wat steun en afleiding gebruiken. Je poept op het laatst echt water, dus smeer de bibs vanaf t begin wat in elke keer met vaseline, scheelt een hoop schraalheid (denk maar aan gewone diarree en gevoel wat je dan kan hebben).
En inderdaad kan je het mengen met limo of een glas limo erbij drinken, dys eerst de prep en dan de limo.
Succes ermee!
En inderdaad kan je het mengen met limo of een glas limo erbij drinken, dys eerst de prep en dan de limo.
Succes ermee!
woensdag 23 juni 2010 om 23:22
Ik ken het omdat ik het aan patiënten gegeven heb. Er zit een soort citroen achtig luchtje aan, maar het schijnt toch echt vies te zijn. Je mag et mengen, dat wel. Rode siroop mag niet, omdat bloed ook rood is....
Je kunt er beroerd van worden omdat je er veel van moet drinken in een korte tijd en omdat je echt leeg loopt. De tip om iemand bij je te hebben is een goeie, want sommige mensen voelen zich echt rot. Anderen drinken achter elkaar zonder problemen de moviprep en vinden het alleen vervelend dat ze aan de diarree zijn, dus niet bij voorbaat al bang worden!
Veel succes met je onderzoek!
Je kunt er beroerd van worden omdat je er veel van moet drinken in een korte tijd en omdat je echt leeg loopt. De tip om iemand bij je te hebben is een goeie, want sommige mensen voelen zich echt rot. Anderen drinken achter elkaar zonder problemen de moviprep en vinden het alleen vervelend dat ze aan de diarree zijn, dus niet bij voorbaat al bang worden!
Veel succes met je onderzoek!
donderdag 24 juni 2010 om 07:59
Toevallig afgelopen dinsdag weer een colonscopie gehad en dit keer ook aan de moviprep geweest. Vorige keer Cleanprep. Moviprep vond ik prettiger omdat ik hier maar twee liter van hoefde te drinken. (Wel een liter water/thee erna)
Ik mocht er gewoon limonadesiroop doorheen doen, er was niets over gezegd dat het geen rode siroop mocht zijn. Heb het spul in de koelkast gezet en dat scheelde wel een beetje in de smaak (Niet meer zo heel erg weeïg).
Kon alleen geen pap meer zeggen na de eerste liter. Duurde bij mij even voordat het werkte namelijk, dus dan heb je echt het gevoel alsof je een paard gegeten hebt.
Succes!
Ik mocht er gewoon limonadesiroop doorheen doen, er was niets over gezegd dat het geen rode siroop mocht zijn. Heb het spul in de koelkast gezet en dat scheelde wel een beetje in de smaak (Niet meer zo heel erg weeïg).
Kon alleen geen pap meer zeggen na de eerste liter. Duurde bij mij even voordat het werkte namelijk, dus dan heb je echt het gevoel alsof je een paard gegeten hebt.
Succes!
donderdag 24 juni 2010 om 08:41

donderdag 24 juni 2010 om 10:27
Summer, je krijgt een roesje. Erg raar trouwens, ik kan me dat onderzoek niet meer herinneren. Niets van meegekregen vanwege dat roesje. Ik schijn zelfs nog allerlei vragen aan de arts gesteld te hebben gelijk na het onderzoek (volgens vriend), ook daar weet ik niets meer van . Het viel mij honderd procent mee, dus!