Gezondheid alle pijlers

Multivitamine, groot aanbod; welke is ECHT goed?

24-07-2007 20:03 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
.... ben dus op zoek naar een goed multivitaminepreparaat. Heb al even op internet zitten speuren, maar het aanbod is zo groot, weet niet wat wel en niet goed is.

Een collega vertelde dat zij Solgar gebruikt en dat dit een natuurlijke multivitamine is. En dat Solgar een vd betere merken is op dit gebied. Hoorde van iemand anders weer dat Life Force ook goed is. Kortom, graag jullie ervaringen en welke merken wel/niet.
Markovic, dan maar snel je mond houden!
quote:fionaatje schreef op 09 december 2013 @ 15:31:

Markovic, dan maar snel je mond houden!

Maak ik zelf wel uit!

Probeer jij hier een product te spammen ofzo?
Natuurlijk is dit spam. Gestaft.
Geen bijzonderheden
Nou, heel jammer deze discussie hoor!!

Ik wilde alleen maar weten of er iemand is die de bijwerkingen, e.o voor en nadelen kent van de omnium tabletten van solgar!

Meer niet.... iemand??
Dubbel
Eens met Markovic en oneens met fionaatje wbt de kruidvat pillen. In het ziekenhuis adviseren de artsen deze massaal. Pas was ook op de tv dat heel veel commerciële producten (ik bedoel dus die van de duurdere pillen enzo) vaak te hoge doses in de pillen doen. Dus geen 100% ADH maar meer. Met evt vervelende gevolgen voor de patiënt.
Ja, ik zou ook wel antwoord willen hebben op wat een goede multivitamine is.

Ik vind de prijs van Solgar echt absurd hoog. Maar geld uitgeven aan multivitamines die niet (goed) werken is nog meer zonde.

Ik zoek dus een even goed maar minder duur alternatief voor Solgat.
Huismerk vitaminstore. Voor de kinderen wél Solgar overigens, omdat ik voor hun leeftijdscategorie geen andere kon vinden en af wou van de goedkope. Die bestaan namelijk wél voor een groot deel uit vulmiddelen en niet goed onneembare en inferieure soorten vitamines. Ik ben geen spammert maar het daar wel mee eens.
Gezond en gevarieerd eten. Dan zijn die pillen helemaal overbodig, tenzij een arts anders adviseert.
Ik gebruikte ook altijd multivitamine van het Kruidvat. Nu ben ik op aanraden van yoga lerares begonnen met Moringua capsules. Die zouden andere vitamines en voedingssupplementen onnodig maken. Ik heb ze nu 2 maanden en het bevalt op zich goed.

Ze zijn makkelijk in te nemen, capsules

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven