Gezondheid alle pijlers

Neuscorrectie

09-12-2013 11:39 31 berichten
hallo allemaal , ik ben opzoek naar een kliniek waar ze goedkoop en goed neuscorrecties uitvoeren. Ik ben al lange tijd niet blij met mij neus.. En eigenlijk niet genoeg geld voor een neuscorrectie... Ik zoek een kliniek in België of in Nederland waar ze een totale neuscorrectie uitvoeren voor Max 1000 euro. Hoop dat iemand mij kan helpen. [\b]
Alle reacties Link kopieren
Hieronder staat een banner-advertentie dat een neuscorrectie voor slechts ¤ 50 p/m kan.
Bedankt.
In je andere topic lees ik ik 1000 euro???

Als je al een beunhaas vindt die het voor die prijs kan doen, bedenk dan dat het om je gezicht gaat!

Ik ben een jaar of 5 geopereerd aan mijn neus ivm luchtdoorgang en omdat de boel al helemaal opengebroken (jawel, met hamer) werd mocht ik doorgeven of er nog wat "bijgespijkerd" moest worden. Ik vond mijn neus niet mooi, en dat heb ik besproken. Niet heel drastisch, maar mijn neus is er wel op vooruit gegaan.

Maar echt, dat doe je NIET voor je lol.. En ik had een goede KNO arts die bekend stond dat hij het kon en de tijd nam..

Serieus, ik betaal liever wat meer (en spaar dan maar veel langer) dan dat ik het "goedkoop" laat doen...

Nogmaals, het is je gezicht!!!

Buiten dat, voor 1000 euro ga je echt geen goed aangeschreven kliniek vinden.
Handig! Verspreid over tien jaar ben je vast een stuk goedkoper uit.
quote:martine91 schreef op 09 december 2013 @ 19:12:

Lekker belangrijk . Ga jij beter wat anders doen inplaats van mij lastig vallen.

Jij opent twee identieke topics op 1 dag.

En als jou die correctie zo noodzakelijk lijkt is misschien een bezoekje aan de psycholoog wel zo handig om er eens over te praten. Want minderwaardigheidsproblematiek neem je niet weg met een operatie.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Waar onder idisrom?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven