Gezondheid alle pijlers

Niet kunnen poepen ergens anders..

12-08-2019 09:15 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke, ongemakkelijk maar er zijn vast meer mensen met dit probleem. :-D

Ik heb al jaren dat ik moeilijk naar de wc kan als ik ergens anders ben dan thuis. Meestal is dat niet zo'n probleem want dan ben ik 1 of 2 dagen weg en dan is dat prima uit te houden. Maar sinds een paar maanden heb ik een vriend en ik ben in de weekenden bij hem.. Maar ik kan dus de weekenden niet naar de wc. Ik heb wel aandrang maar op het moment dat ik ga zitten lijkt de boel te blokkeren en lukt het gewoon niet.

Na een paar dagen heb ik dan ook echt wel buikpijn en de seks is ook niet prettig meer.
Het gekke is dat het meer lijkt dat ik niet kan als hij er is.. Bij mijn vorige relatie kon ik ook nooit in de weekenden bij hem thuis maar als ik op maandag in de trein zat moest ik direct..

Zijn er mensen die dit herkennen en hoe gaan jullie hiermee om? Zijn er dingen die ik kan doen of gaat dit gewoon tijd kosten? Meer vezels eten, werkt dat?

Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Tintelfris schreef:
12-08-2019 22:48
Stel je niet zo aan.
Ademen is iets wat we 24/7 moeten doen.
Je poep ophouden tot je thuis bent overleef je prima, maar jouw reactie geeft wel weer aan hoe verwend en kleinzielig mensen tegenwoordig zijn.
Als ze niet ala minute naar de wc kunnen schijten ze in hun broek, voor elk pijntje moeten we naar de huisarts en bij de minste tegenslag moet er er psychologische hulp worden ingezet. Dan hebben ze een keer een lekke band gehad of zo of en daar een levenslang trauma aan overgehouden.

Begrijp ik het goed dat je dus schijnbaar met alle geweld mijn wc zou onderschijten?
Schandalig.
Eigenlijk ben je dus gewoon een soortvan wildpoeper maar dan in andermans huis waar het niet gewenst is..
Ik heb met open mond jouw poepreglement gelezen. Volgens mij ben jij zo ongeveer het prototype van ongastvrijheid: iemand waarbij je op visite gaat en met een rechte rug op de oncomfortabele bank zit, terwijl de billetjes zijn dichtgeknepen.
Alle reacties Link kopieren
En Coda, ik lees dat je nog maar relatief kort deze relatie hebt. Ik denk dat je het gewoon nog even wat tijd moet geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven