Niet lekker in mijn vel , maar nu?
zondag 6 oktober 2013 om 09:22
Ik zit niet lekker in mijn vel. Heb veel lichamelijke klachtjes de laatste tijd.
Voel me dipperig geloof ik.
Op mijn werk loopt het niet geweldig , maar ik werk maar 2 dagen , dus vind ik dat ik me daar niet moet aanstellen.
Er wordt veel van me verwacht en ik word daar nerveus van.
Thuis heb ik een gezin met jonge kinderen die ik natuurlijk met liefde verzorg. Hobby's heb ik niet eigenlijk zit ik eke avond thuis . Dit houdt ook verband met zeer wisselende diensten van partner.Ik vind dat ik dan thuis moet zijn voor de kinderen.
Ik stel mezelf nooit op de eerste plaats , maar mijn man en kinderen wel.
Het lijkt wel alsof ik mezelf een beetje kwijt ben ofzo.
Ik heb het nodige meegemaakt op lichamelijk gebied helaas en daar zal ik mee moeten zien te leven.
Toch lukt het niet om mezelf een schop onder mijn kont te geven , zo van je hebt alles geniet en zeur niet zo mens !
Ik ben wel bezig om een aantal gesprekken te krijgen bij een psych
om wat meer tips en tricks te krijgen voor bepaalde dingen.
Ik wil echt niet niet als klager of zeur overkomen maar ik zit gewoon even vast op dit moment en weet het niet tot positiefs om te buigen....
Voel me dipperig geloof ik.
Op mijn werk loopt het niet geweldig , maar ik werk maar 2 dagen , dus vind ik dat ik me daar niet moet aanstellen.
Er wordt veel van me verwacht en ik word daar nerveus van.
Thuis heb ik een gezin met jonge kinderen die ik natuurlijk met liefde verzorg. Hobby's heb ik niet eigenlijk zit ik eke avond thuis . Dit houdt ook verband met zeer wisselende diensten van partner.Ik vind dat ik dan thuis moet zijn voor de kinderen.
Ik stel mezelf nooit op de eerste plaats , maar mijn man en kinderen wel.
Het lijkt wel alsof ik mezelf een beetje kwijt ben ofzo.
Ik heb het nodige meegemaakt op lichamelijk gebied helaas en daar zal ik mee moeten zien te leven.
Toch lukt het niet om mezelf een schop onder mijn kont te geven , zo van je hebt alles geniet en zeur niet zo mens !
Ik ben wel bezig om een aantal gesprekken te krijgen bij een psych
om wat meer tips en tricks te krijgen voor bepaalde dingen.
Ik wil echt niet niet als klager of zeur overkomen maar ik zit gewoon even vast op dit moment en weet het niet tot positiefs om te buigen....

zondag 6 oktober 2013 om 09:33
Weet je man hiervan? Kan hij jou helpen om jezelf eens op nummer 1 te zetten, door je bijv 1 avond in de week het huis uit te 'sturen', zodat jij lekker iets voor jezelf kan doen?
Naar de bios, sporten, cursus, afspreken met een vriendin/zus, etc.
Een psych lijkt me een goed idee, dan kun je actief werken aan jezelf. Sterkte en succes!
Naar de bios, sporten, cursus, afspreken met een vriendin/zus, etc.
Een psych lijkt me een goed idee, dan kun je actief werken aan jezelf. Sterkte en succes!
zondag 6 oktober 2013 om 10:08