Gezondheid alle pijlers

Niet meer kunnen niezen!

22-05-2014 18:44 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan plotseling niet meer niezen hele dag al kriebel in m'n neus, maar niets helpt om me te laten niezen. Zelfs al aan de peper geroken!

Wie heeft de perfecte oplossing
Hap stof nemen
Geniet van elke dag!
Lukt de "hà hà hà" niet of is het de "tsjoe"?
De tsjoe komt niet! Met veel moeite krijg ik de ha ha ha voor elkaar;)
Ik gebruik al wel ruim 2 maanden lang elke dag neusspray..ik weet het, heel slecht en moet ook echt afkicken, maar zou het hierdoor kunnen komen?
quote:bloempje86 schreef op 22 mei 2014 @ 18:55:

Ik gebruik al wel ruim 2 maanden lang elke dag neusspray..ik weet het, heel slecht en moet ook echt afkicken, maar zou het hierdoor kunnen komen?Dat zou zomaar kunnen.
In een lamp kijken.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ik heb 6 jaar lang elke dag neusspray gebruikt en kon gewoon niezen.

Ik zou me er geen zorgen om maken, het komt wel weer.
De lamptruuk werkt alleen als je daar gevoelig voor bent. Dat is niet iedereen, zit in je genen, of niet.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Kan ik normaal wel, in een lamp kijken. Gister en vannacht nieste ik nog de hele tijd, ineens is het weg
quote:ClaudeFiolle schreef op 22 mei 2014 @ 19:26:

De lamptruuk werkt alleen als je daar gevoelig voor bent. Dat is niet iedereen, zit in je genen, of niet.ow? Goh dat gen heb ik dan wel, ff kijken in (dag)licht en daar komt de nies ideaal!
quote:bloempje86 schreef op 22 mei 2014 @ 19:28:

Kan ik normaal wel, in een lamp kijken. Gister en vannacht nieste ik nog de hele tijd, ineens is het weg Misschien zijn ze op.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Even een stukje keukenpapier of tissue in een puntje draaien en even in je neus kriebelen. Succes verzekerd.....
Al gedaan
Neushaartje uittrekken
Dat klinkt best eng
In lamp kijken en als dat niet genoeg is tegelijk met je tong tegen je gehemelte (of is het verhemelte?)kriebelen.
.
quote:Doreia schreef op 22 mei 2014 @ 21:02:

Neushaartje uittrekken

Dat werkt bij mij altijd

Ik zat pas in het vliegtuig met oorpijn en kon plotseling met geen mogelijkheid meer geeuwen (terwijl ik wel heel duf was). Toen ik thuiskwam lukte het weer prima.

Moraal van het verhaal: gewoon niet meer aan denken, dan lukt het je straks ineens weer wel.
Ik denk ook vooral dat dat het is idd! De hele tijd als ik zo halverwege het niezen zit, denk ik ja, nu moet ie komen! En dan komt het juist niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven