Gezondheid alle pijlers

Niks binnen kunnen houden en vanavond werkafspraak

11-12-2017 07:04 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo forummers,

Sinds vannacht houd ik niks meer binnen, alles (ook slappe thee, water) komt er meteen op meerdere manieren (sorry) weer uit tot er gal overblijft. Vanavond heb ik oudergesprekken op de school waar ik werk, en ik zou het erg vervelend vinden als ik daar niet naartoe kan. Ik kijk het tot de middag aan, en als ik me dan nog zo voel zeg ik (helaas) af. Ik wil niet dat mensen voor niks komen en ik wil ook geen mensen aansteken.

Heeft iemand misschien nog wat tips & tricks die ik zou kunnen proberen om nog wat op te knappen? Ik denk eigenlijk dat alles er gewoon uit moet, maarja je weet nooit natuurlijk. Blegh, niks aan zo.
Alle reacties Link kopieren
Thuisblijven de komende dagen is zeer besmettelijk zo'n virus.
Beterschap
Alle reacties Link kopieren
Gewoon direct afzeggen.
Het is buiten toch bagger, dus win-win!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor net van een collega dat de gesprekken i.v.m. het weer vanavond zijn afgelast, komt net 'goed uit' dus.

Morgen zijn ze ook, maar ik denk dat dat 'm voor mij ook nog niet gaat worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag een afspraak omgezet naar een telefonische afspraak. Op zich werkte dat best goed en het kan vanuit huis. Is dat voor jou wellicht een optie?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Gefeliciteerd. Ik heb al 2 kinderen die (paar dagen na elkaar) de woonkamer helemaal volgespuugd hebben omdat ze de wc niet meer konden halen.

Na een heftig nachtje ging het met beide snel beter.

Aangezien jij op een school werkt, zal je niet de enige virusverspreider zijn daar.
Maar ik zou toch inderdaad lekker thuisblijven. Open haardje en Netflix aan, en onder een dekentje uitzieken.

Beterschap.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
11-12-2017 07:08
Hoeven die andere mensen ook niet met dit baggerweer de deur uit: win-win
En uitzieken, melden. Zodat je niet andere mensen aansteekt.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Thuisblijven.

Ik heb het paar dagen terug gehad. En heb (nu nadien) behoorlijk wat mensen besmet ermee.

Beterschap trouwens, echt vervelend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven