Nog steeds chronische pijnen

zaterdag 29 december 2018 om 22:05

woensdag 30 januari 2019 om 01:04
Kohaku: ik kan daar erg kwaad over worden. Waarom belt zo’n arts nu gewoon niet even? Zou ze zich wel realiseren hoeveel pijn je hebt? Sterkte!
Lientje: wat een misleidende advertentie. Ik denk dat de kans groot is dat het zo gegaan is als je man veronderstelt.
En natuurlijk duim ik verder! Succes.
Ik kan niet slapen, heb voor de verandering pijn in mijn heup, bah.
Lientje: wat een misleidende advertentie. Ik denk dat de kans groot is dat het zo gegaan is als je man veronderstelt.

woensdag 30 januari 2019 om 02:22
Ik kan ook niet slapen van de pijn in mijn heupen/bekken.cesium24 schreef: ↑30-01-2019 01:04Kohaku: ik kan daar erg kwaad over worden. Waarom belt zo’n arts nu gewoon niet even? Zou ze zich wel realiseren hoeveel pijn je hebt? Sterkte!

woensdag 30 januari 2019 om 06:48
Welkom yara!
Yellow en cesium, hopelijk liggen Julie nu wel lekker te slapen.
Hier ging de wekker om zes uur.
Dochter moet vroeg beginnen en bij een bus later is ze 5 minuten te laat.
Bus eerder drie kwartier te vroeg.
Het is een toets dus ze MOET op tijd zijn.
Vanavond krijg ik een hok visite, vergadering van man.
Weinig zin in na een lange werkdag, maargoed, het moet maar.
Yellow en cesium, hopelijk liggen Julie nu wel lekker te slapen.
Hier ging de wekker om zes uur.
Dochter moet vroeg beginnen en bij een bus later is ze 5 minuten te laat.
Bus eerder drie kwartier te vroeg.
Het is een toets dus ze MOET op tijd zijn.
Vanavond krijg ik een hok visite, vergadering van man.
Weinig zin in na een lange werkdag, maargoed, het moet maar.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
woensdag 30 januari 2019 om 07:06
Morgen.
Ja vind het ook heel raar en erg vervelend want is niet de eerste keer.
Ik draaide me net om in bed en mijn stuitje plopte heel hard dus hopelijk is dat de boosdoener geweest :")
Er ligt hier aardig wat sneeuw dus moet op tijd weg want moet om 10 uur bij therapie wezen. Hopelijk niet nog een keer op mijn plaat.
Ga nog heul even proberen te slapen
Ja vind het ook heel raar en erg vervelend want is niet de eerste keer.
Ik draaide me net om in bed en mijn stuitje plopte heel hard dus hopelijk is dat de boosdoener geweest :")
Er ligt hier aardig wat sneeuw dus moet op tijd weg want moet om 10 uur bij therapie wezen. Hopelijk niet nog een keer op mijn plaat.
Ga nog heul even proberen te slapen
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
woensdag 30 januari 2019 om 07:08
Pff pubers...
Af en toe zou je ze achter het behang plakken. Dochter moet over 10 minuten weg. Zegt ze : o Ja, mijn voorlicht doet het niet.
Grrrr. Dáár kom je nu mee aan.
Sta ik in het donker met min 2 een fietslicht eraf te slopen...
Want Ja, natuurlijk net het voorlicht en dat zit muurvast.
En zelf laten doen, dan rijdt ze zó zonder licht weg, want puber, doe ik vanavond/ morgen/ volgende week dan wel.
Ik ben als ouder verantwoordelijk en wil gewoon niet dat ze zonder verlichting fietst in die donkere polder.
Nou. Ze heeft weer licht. En ik heb mijn rondje ochtendwoede ook alweer gehad.
Zucht...
Af en toe zou je ze achter het behang plakken. Dochter moet over 10 minuten weg. Zegt ze : o Ja, mijn voorlicht doet het niet.
Grrrr. Dáár kom je nu mee aan.
Sta ik in het donker met min 2 een fietslicht eraf te slopen...
Want Ja, natuurlijk net het voorlicht en dat zit muurvast.
En zelf laten doen, dan rijdt ze zó zonder licht weg, want puber, doe ik vanavond/ morgen/ volgende week dan wel.
Ik ben als ouder verantwoordelijk en wil gewoon niet dat ze zonder verlichting fietst in die donkere polder.
Nou. Ze heeft weer licht. En ik heb mijn rondje ochtendwoede ook alweer gehad.
Zucht...
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
woensdag 30 januari 2019 om 08:17
Nou, niet meer in slaap gekomen :') zit nu koffie te drinken, en het sneeuwt weer al. Ik kan de straat niet zien dus ik moet maar gokken hoe laat ik weg ga.
Dr. Martens aan en lopen maar. Denk niet dat het fietsen word, maar neem mijn fiets wel mee aan de hand.
Dr. Martens aan en lopen maar. Denk niet dat het fietsen word, maar neem mijn fiets wel mee aan de hand.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”

woensdag 30 januari 2019 om 08:50
Welkom Yara!
Wat is dat, sneeuw? Kohaku? Ik was ook in volle overtuiging dat ik vanmorgen in een witte wereld wakker zou worden. Ik doe mijn gordijnen open en.. Niks. Nada. Noppa.
Ik ga straks even langs mijn nieuwe werk, hopelijk sneeuwt het dan nog niet.
Jeetje Lientje, lekker begin van de ochtend weer. Pubers..
Ik begin weer licht verkouden te worden.. Zat eraan te komen want ik stond maandag met een snotterende collega en 2 snotterende cliënten. Hopelijk blijft het bij een lichte verkoudheid..
Wat is dat, sneeuw? Kohaku? Ik was ook in volle overtuiging dat ik vanmorgen in een witte wereld wakker zou worden. Ik doe mijn gordijnen open en.. Niks. Nada. Noppa.
Ik ga straks even langs mijn nieuwe werk, hopelijk sneeuwt het dan nog niet.
Jeetje Lientje, lekker begin van de ochtend weer. Pubers..
Ik begin weer licht verkouden te worden.. Zat eraan te komen want ik stond maandag met een snotterende collega en 2 snotterende cliënten. Hopelijk blijft het bij een lichte verkoudheid..
woensdag 30 januari 2019 om 09:15
Goedemorgen.
OH irritant Lientje, zo'n puber. En verlichting is inderdaad belangrijk! Hoewel ik meer hecht aan het achterlicht, geloof ik.
Sterkte Kohaku.
Hier ook (nog) geen sneeuw.
Wel knallende hoofdpijn. Opstaan ging dan ook erg moeilijk, maarja, de hond moest eruit. (ik had gewoon gisteren moeten regelen dat zoon dat vanmorgen zou doen) En ik moet koffie, anders krijg ik ontwenningshoofdpijn
OH irritant Lientje, zo'n puber. En verlichting is inderdaad belangrijk! Hoewel ik meer hecht aan het achterlicht, geloof ik.
Sterkte Kohaku.
Hier ook (nog) geen sneeuw.
Wel knallende hoofdpijn. Opstaan ging dan ook erg moeilijk, maarja, de hond moest eruit. (ik had gewoon gisteren moeten regelen dat zoon dat vanmorgen zou doen) En ik moet koffie, anders krijg ik ontwenningshoofdpijn

Later is nu

woensdag 30 januari 2019 om 09:17
Welkom Yara.
Ik had net een interessant gesprek met de doktersassistente over mijn dosering Tramadol, die ik aan wilde passen. In eerste instantie zei ze dat ze dat zelf niet mag aanpassen en dat ze dat met de huisarts moet overleggen. Helemaal goed natuurlijk, ware het niet dat hij waarschijnlijk tot dat moment niet eens wist dat ik het nam. Ik dus uitgelegd waarom ik het aangepast wil hebben en dat was blijkbaar overtuigend genoeg, waardoor het wel kan.
Maar helaas kan de apotheek geen eenheden van 25mg leveren en dus houdt het alsnog op.
Ik had net een interessant gesprek met de doktersassistente over mijn dosering Tramadol, die ik aan wilde passen. In eerste instantie zei ze dat ze dat zelf niet mag aanpassen en dat ze dat met de huisarts moet overleggen. Helemaal goed natuurlijk, ware het niet dat hij waarschijnlijk tot dat moment niet eens wist dat ik het nam. Ik dus uitgelegd waarom ik het aangepast wil hebben en dat was blijkbaar overtuigend genoeg, waardoor het wel kan.
Maar helaas kan de apotheek geen eenheden van 25mg leveren en dus houdt het alsnog op.

woensdag 30 januari 2019 om 09:20
@yara, ik heb geen ervaring met een compleet revalidatietraject, wel met ernstige spierpijnen. Ik ben destijds bij een fysiotherapeut terecht gekomen die me heeft geleerd om te gaan met spierspanning en me heeft geleerd te ontspannen. Nu ben ik veel bewuster van mijn lichaam en mijn spieren en kan ik de spierspanning dus veel beter regelen.
Dat, in combinatie met minder fanatiek sporten en ander werk heeft ertoe geleid dat ik weer fatsoenlijk kon functioneren.
Dat, in combinatie met minder fanatiek sporten en ander werk heeft ertoe geleid dat ik weer fatsoenlijk kon functioneren.

woensdag 30 januari 2019 om 09:23
Lang leve de pubers. Eén troost: ze worden ouder en als je geluk hebt wijzer Lientje.
Niet te hopen voor je Kwebbeltje dat je weer verkouden wordt. Sterkte en ook voor Kohaku, Lise, Yellow en Cesium.
Dreamer voor jou een lekkere bak koffie met energie.
Voor jullie allemaal een gladvrije, mooie dag gewensd.

Niet te hopen voor je Kwebbeltje dat je weer verkouden wordt. Sterkte en ook voor Kohaku, Lise, Yellow en Cesium.

Dreamer voor jou een lekkere bak koffie met energie.

Voor jullie allemaal een gladvrije, mooie dag gewensd.

woensdag 30 januari 2019 om 10:25
Welkom Yara! Ik heb wel ervaring met een revalidatietraject, ik zit nu namelijk midden in mijn tweede traject. Wat vooral belangrijk is is goed aangeven wat er wel en niet gaat, en in mijn ervaring kan het traject daar goed op aangepast worden!
Lientje, wat jammer dat de baan niets is geworden, maar ik ga nu voor je duimen dat dit wel gaat lukken!
Ik heb al eventjes niet meegeschreven hier omdat het niet zo lekker ging. Ik ben een paar weken geleden compleet ingestort, omdat ik nog steeds veel te veel deed en daar ben ik nu nog van aan het opkrabbelen. Ik had even al m'n energie nodig voor het goed plannen en in balans houden van mn leven en het was zo'n chaos in mijn hoofd dat ik ook niet zo goed wist wat ik moest schrijven. Het instorten had nu ook wel een grote mentale terugslag, omdat ik erg ben gaan twijfelen of het zo wel gaat lukken met school en of dit iets is waar ik later een beroep in ga kunnen uitoefenen. Daar ben ik nu ook nog steeds erg mee bezig, maar gelukkig gaat het fysiek weer iets beter waardoor er wat meer ruimte in mn hoofd is om ook op andere dingen te focussen.
Lientje, wat jammer dat de baan niets is geworden, maar ik ga nu voor je duimen dat dit wel gaat lukken!
Ik heb al eventjes niet meegeschreven hier omdat het niet zo lekker ging. Ik ben een paar weken geleden compleet ingestort, omdat ik nog steeds veel te veel deed en daar ben ik nu nog van aan het opkrabbelen. Ik had even al m'n energie nodig voor het goed plannen en in balans houden van mn leven en het was zo'n chaos in mijn hoofd dat ik ook niet zo goed wist wat ik moest schrijven. Het instorten had nu ook wel een grote mentale terugslag, omdat ik erg ben gaan twijfelen of het zo wel gaat lukken met school en of dit iets is waar ik later een beroep in ga kunnen uitoefenen. Daar ben ik nu ook nog steeds erg mee bezig, maar gelukkig gaat het fysiek weer iets beter waardoor er wat meer ruimte in mn hoofd is om ook op andere dingen te focussen.

woensdag 30 januari 2019 om 10:33
Ik vraag me al heel lang af wat dat nou is.Kwebbeltje91 schreef: ↑30-01-2019 09:26Dreamer wat rot, nog steeds (of alweer?) hoofdpijn.
Ik ben gisteren begonnen aan een nieuwe hobby trouwens. Diamond Painting. Ik heb wel een klein formaat hoor, zo'n grote poster doe ik (nog) niet haha.

woensdag 30 januari 2019 om 12:34
Euhm.. Ik kan het wel uitleggen maar als je hem even googlelt dan heb je er gelijk een beeld bij

Dreamer bedankt voor je kaartje

Char wat heftig

Ik kom net terug van mijn werk. Rondleiding gehad, en ik kom echt in een rustig warm bad terecht. Een aantal collega's ontmoet, ik voel me echt welkom. Vrijdag eerste werkdag

woensdag 30 januari 2019 om 13:15
Ik was al vroeg op jacht. Blondie was hem gesmeerd. Madam vond ik uiteindelijk terug op de koude vensterbank, lekker verstopt achter de lamellen zat ze in het donker naar buiten te kijken. Kon haar makkelijk pakken, ze had een heel koud kontje. Dus ik weer naar bed. Fout, want om 9.00 moest ik spuiten en weer was madam hem gesmeerd. Dit keer vond ik haar in de badkamer. Nu slaapt ze zeer onschuldig.
Sterkte voor iedereen
Sterkte voor iedereen
woensdag 30 januari 2019 om 13:53
Zo dan, een echte Houdini Nartjie!
Diamond painting is een soort strijkkralen, maar dan op een ondergrond
Of borduren, maar dan met steentjes. Zoiets, toch?
Fijn dat je nieuwe werkplek als een warm bad voelt, Kwebbeltje.
En die hoofdpijn, sja. Ik was weer ongesteld, daar kan het van zijn. Of misschien viel de sauna/massage van afgelopen weekend niet goed. Misschien heb ik mezelf te druk gemaakt of is het toch gewoon hormonaal, want ik was weer ongesteld. Wie zal het zeggen. Diclofenac met migraineneusspray werkt in elk geval, het is weer bijna weg. Ik houd alleen het gevoel van een vol zwaar hoofd. Zit nog te twijfelen over yoga vanavond.
Diamond painting is een soort strijkkralen, maar dan op een ondergrond

Of borduren, maar dan met steentjes. Zoiets, toch?
Fijn dat je nieuwe werkplek als een warm bad voelt, Kwebbeltje.
En die hoofdpijn, sja. Ik was weer ongesteld, daar kan het van zijn. Of misschien viel de sauna/massage van afgelopen weekend niet goed. Misschien heb ik mezelf te druk gemaakt of is het toch gewoon hormonaal, want ik was weer ongesteld. Wie zal het zeggen. Diclofenac met migraineneusspray werkt in elk geval, het is weer bijna weg. Ik houd alleen het gevoel van een vol zwaar hoofd. Zit nog te twijfelen over yoga vanavond.
Later is nu

woensdag 30 januari 2019 om 14:49
Poe ik had net wel even de rillingen over mijn rug lopen.
Ik wilde even voor wat kleine dingen de stad in. Ik hoorde vanmorgen op de radio dat er in die plaats een vrouw was doodgestoken. Ik dacht er verder niet bij na, totdat ik het dorp in reed en ineens heel veel politie zag. Straat was afgezet. Het kwartje viel pas toen ik een grote witte tent zag, bij een huis. Brrr..
Ik wilde even voor wat kleine dingen de stad in. Ik hoorde vanmorgen op de radio dat er in die plaats een vrouw was doodgestoken. Ik dacht er verder niet bij na, totdat ik het dorp in reed en ineens heel veel politie zag. Straat was afgezet. Het kwartje viel pas toen ik een grote witte tent zag, bij een huis. Brrr..