Gezondheid alle pijlers

Nog steeds chronische pijnen

29-12-2018 22:05 2913 berichten
Een vast aantal groepje forummers die praten over pijnen, werk, thuis en ook algemeen.
Voel je vrij om mee te schrijven.

Niets moet en respect naar elkaar

Weet helaas niet hoe je een link plakt
anoniem_329315 wijzigde dit bericht op 30-12-2018 18:45
12.57% gewijzigd
Dat is het voordeel van verschillende artsen in hetzelfde pand ;) Dat is hier ook. Hopen dat je er snel duidelijkheid over krijgt.
Wat klote kohaku!

Ik ben weer terug van mijn middagje weg. Gezellig, maar wat een inspanning voor mijn lijf. En uiteindelijk hebben we niet eens wat inspannends gedaan.

Ik baal echt zo nu
Kohaku: dat is zwaar balen! Het protocol zegt dat je eerst naar een fysiotherapeut moet en dat is niet altijd het juiste advies. Ga inderdaad nog eens met je moeder langs een andere arts. Heel veel sterkte!
lientje69 schreef:
14-02-2019 13:03
Radio???? :O
Ik heb een minuscuul vast rubriekje ;-)
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
14-02-2019 20:35
Ik heb een minuscuul vast rubriekje ;-)
Je maakt me nieuwsgierig. :proud:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
lientje69 schreef:
14-02-2019 20:56
Je maakt me nieuwsgierig. :proud:
Je mist er niks aan hoor haha
lise1985 schreef:
14-02-2019 20:58
Je mist er niks aan hoor haha
Ja dát weet ik dus niet he.
Zou ik eerst moeten luisteren ( en weten waar)
Maar hoe kom je dáár nu weer terecht? Heeft het met je vrijwilligerswerk te maken?
Nou mijn nieuwsgierigheid is nu ook wel gewekt Lise :P
@Lientje, klopt. Maar zo spannend is het niet hoor ;-)

Goedemorgen allemaal,

Ik heb behoorlijke napijn van gisteren, terwijl ik toch echt niet heel actief bezig ben geweest. Ik vind dat nog steeds confronterend en naar.

Verder verkrampt de bovenbeenspier in mijn rechterbeen steeds, wat heel vervelend loopt
Lekker kwakkelig dus deze morgen.

Zometeen naar de kapper en vanmiddag misschien nog even buiten van het lenteweer genieten.
Goedemorgen!

Vandaag heb ik weer een oppasdag. Op de heenreis een prachtige zonsopgang gezien. Normaal mis ik dat terwijl ik het zo mooi vind.
Oudste is naar school, er loopt alleen maar een actieve peuter rond.
Goedemorgen!

Ja, de zonsopgang was spectaculair. Ik zie 'm vaak! :sun: Op werkdagen dan.

Na wekenlang pijn onderin de buik en erge vermoeidheid vanmorgen toch eens wat urine naar de huisarts gebracht. Las ergens dat die vermoeidheid door blaasontsteking kan komen. Dat ik al wekenlang buikpijn heb is vrij normaal. Was in die tijd 2x ongesteld en heb sowieso vaak last van m'n darmen. Maar het blijft maar dezelfde vage pijn. Dus nouja, ontsteking uitsluiten leek me wel zo handig.

Wij hebben trouwens ook verschillende huisartsen in 1 pand, maar je krijgt wel altijd dezelfde huisarts. Gisteren voor het eerst gebruik gemaakt van een elektronisch consult, best handig. Hoef je niet steeds je telefoon bij je te houden voor het terugbellen.

Sterkte iedereen!
Later is nu
cesium24 schreef:
15-02-2019 09:35
Goedemorgen!

Vandaag heb ik weer een oppasdag. Op de heenreis een prachtige zonsopgang gezien. Normaal mis ik dat terwijl ik het zo mooi vind.
Oudste is naar school, er loopt alleen maar een actieve peuter rond.
Alleen maar :O
Veel plezier vandaag.
Ik mis de zonsopgang ook, alleen niet genoeg om eerder op te staan.

Ik ben naar de neuroloog geweest en er zit blijkbaar een zenuw te vervelen in mijn elleboog. Ach, kan er ook wel bij. Mijn benen tintelen ook gewoon door.

Fijne dag allemaal. Niet te lang in de zon, want dat is weer een garantie op hoofdpijn. :sun:
Hier ook Dreamer, je hebt gewoon je eigen je huisarts en daar wordt in principe ook de afspraak mee gemaakt, tenzij het niet zo lang kan wachten, dan krijg je degene bij wie het eerst plaats is.

E-consult doen ze hier ook, althans, ze hebben de mogelijkheid. Volgens mij wordt er geen gebruik van gemaakt.
Ik maak wel digitaal zelf afspraken, kan ik tenminste zelf bepalen wanneer en wat ik als reden formuleer.
Nou, het ging om mijn doorverwijzing naar de sportarts ivm de achillespees en ik vond het wel prettig nu even rustig te kunnen formuleren wat de diclofenac met me had gedaan en de oefeningen van de podotherapeut (waardoor ik meer last lijk te krijgen) En de dokter kan er even over nadenken, ipv ad hoc te moeten reageren aan de telefoon. Voor beide prettiger, lijkt me :-]

En ik kan ook éindelijk m'n medicijnen zo bestellen. Wat een uitkomst (alleen nu vergeet ik ze op te halen :facepalm: .. dat heeft daar verder niets mee te maken)
Later is nu
Exact Dreamer! Ideaal toch?

Je helpt me meteen herinneren dat ik nog even medicijnen moet bestellen :biggrin:
Vanochtend naar de kapper geweest. Die schrok nogal van de kruk.
Zelf ervoer ik weer eens dat zitten slecht is. Maar mijn haar zit weer goed.

Vanmiddag genoten van het heerlijke weer en mijn rondje wandelen weer opgepakt. Op nieuwe schoenen, om ze in te lopen. Dat was een slechter idee.
En ook het lopen op zich gaat gewoon slechter.

Ik begrijp niet (misschien ben ik gewoon dom) dat het niet beter gaat of op z'n minst stabiel blijft.
Goedemiddag, Ik kom net terug van mijn werk, waar ik ff met mijn baas gepraat heb en nog even wat kleine dingen heb gedaan. Iedereen was blij mij weer te zien, al gaat het niet erg beter.
Ga volgende week rustig aan weer proberen.

Zit nu met koffie buiten (met een trui en vest aan, dat wel).
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Balen dat het zo lang duurt, Kohaku.

Ik heb gewinkeld, niets gekocht en bén me toch chagrijnig :steam:
Eerst was de podotherapie dicht, daardoor ik dus voor niets daarheen gereden ben voor de nieuwe zooltjes. Vervolgens kon ik geen leuke ovenwanten vinden, de katoenen bh van de hema was er niet (meer?) en uiteindelijk ben ik de kledingwinkel maar helemaal niet meer ingegaan. Wel nog een boekwinkel in, want ik denk al een week "ohja, dat boek moet ik even bekijken", maar ik wist niet meer welk boek, dus dat werd 'm ook al niet. Een nieuw boek zou me vast weer blij maken, maar dat mocht niet van mezelf. :whip:
Dus uiteindelijk hier in de buurt maar tulpen gekocht. En olijven en een lekker toetje en vegetarische bitterballen. Hopelijk smaken die.

verder heb ik zin in wijn, maar daar kreeg ik dus hoofdpijn van en morgen heb ik leuke dingen in de planning.

Afijn
:@
dus
Later is nu
Balen dreamer!

Ik ben ook even klaar voor vandaag. Ik ben vanmiddag met mijn moeder boodschappen gaan doen, en dat leek een goed idee. Niet dus. Ik had kunnen weten hoe het zou lopen, maar ik had zelf ook wat boodschappen nodig en het was mooi weer, daar knapt een mens meestal wel van op toch?

Afijn, vanmiddag dus boodschappen gedaan, in haar supermarkt. Grote supermarkt, en druk. Vrijdagmiddag natuurlijk :facepalm: Mijn moeder kan op drukke momenten aardig gestresst raken, merk ik. Dat was vanmiddag ook het geval, al liet ze dat niet echt merken.
Ze vond het apart dat ik ook wat spullen nodig had, (ja mam, dat heb ik 2 of 3 keer gezegd) en ik moest haar persé de hele tijd volgen zodat we elkaar niet kwijt raakten. Nu had ze wat zware spullen nodig en dacht ze: Ah, dat is mooi, kan mijn dochter helpen! Ja dag mam, dacht het even niet. Ze weet van mijn klachten (en stelde daar ook veel vragen over, maar ze begrijpt het nog steeds niet volgens mij).

Anyway, vanmiddag vond mijn rug het gesjouw niet meer leuk en dat zei ik ook tegen mijn moeder. Ze begreep het en we reden daarna naar huis.

Nu lekker thuis, vanavond en het weekend doe ik helemaal niets. Even tijd voor mezelf.
Oeh Dreamer, je hebt het goed te pakken. Sterkte met jezelf.

Ik was vanmiddag ook met mijn moeder op stap. Ik ben bekaf.
En nu lekker op de bank.
Ik weet nu dat degene die straks over mijn medicatie gaat, ook maar kort er werkt. Oude spver vond het gen stijl hoe het met de vorige is gegaan, dat ik niets wist.

Heb een kaartje gehad van haar.
En nu ben ik het alweer zat. Pijn in de handen.
Ik heb een app gevonden tekeningen die je in kan kleuren. Verschillende soorten, bv alleen tekeningen over eten(die doe ik dus steeds) of, mandala, of mensen etc of je doet alles.
Schijnt ontspannend te werken dat kleuren nartjie.
Dreamer doet het ook geloof ik.
Ik heb het ook geprobeerd maar voor mij werkt het niet.
Ik word dan weer relaxed van borduren.
Ik word relaxed van slapen.
Ik lig dus al in bed.
Heb op tablet, niet op papier. Borduren kan ik weer niet. Net als breien.
nartjie schreef:
15-02-2019 20:07
Heb op tablet, niet op papier. Borduren kan ik weer niet. Net als breien.
Dan kleur je het zoals Paint? Dat programma op de computer?
Ik borduurt voorgedrukte en grof materiaal zoals kussens
Gewoon simpel kruisteken. Heel makkelijk en ontspannend.
Breien en haken kan ik ook.
Had een oma die van handwerken hield en me dat geleerd heeft.

Lise, slaap lekker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven