Oh bah buikgriep!

zaterdag 2 maart 2013 om 10:49
zaterdag 2 maart 2013 om 10:52
ja, hoe vervelend het ook is, GEEN diarree-remmers gebruiken!
het is een virus, dat moet uit je lijf.
verder kan cola helpen tegen de misselijkheid, en veel drinken, vooral kamillthee (goed voor de darmen), water en bouillion.
toch proberen wat te eten, vooral vezels. (kiwi, banaan, volkorenbeschuitje of cracker)
en idd. lekker rustig aan doen! beterschap!
het is een virus, dat moet uit je lijf.
verder kan cola helpen tegen de misselijkheid, en veel drinken, vooral kamillthee (goed voor de darmen), water en bouillion.
toch proberen wat te eten, vooral vezels. (kiwi, banaan, volkorenbeschuitje of cracker)
en idd. lekker rustig aan doen! beterschap!

zaterdag 2 maart 2013 om 11:01

zaterdag 2 maart 2013 om 11:22
Om te beginnen moet je wel blijven drinken en eten.
Kopje boullion en een bruine boterham is volgens de huisarts het beste(zei hij tegen mij 3 jaar geleden)
Dit bleef er in en s'avonds beschuitje, boullion en boterham met suiker gegeten.
Tegen de misselijkheid, cola drinken beter even aan te lengen met een beetje water dan is de prik er af.
Kopje boullion en een bruine boterham is volgens de huisarts het beste(zei hij tegen mij 3 jaar geleden)
Dit bleef er in en s'avonds beschuitje, boullion en boterham met suiker gegeten.
Tegen de misselijkheid, cola drinken beter even aan te lengen met een beetje water dan is de prik er af.

zaterdag 2 maart 2013 om 11:32
zaterdag 2 maart 2013 om 12:02
Die buikgriep: misselijk zijn/je beroerd voelen en vaak naar de wc moeten omdat je waterdiarree hebt, en ook het gevoel hebt dat je soms bijna moet rennen om de wc te halen? Ik voel me niet ziek verder alleen beroerd. Heb 2 paracetamol ingenomen, hoop dat t zo beter is want mn vriend en ik zouden van alles gaan doen.
zaterdag 2 maart 2013 om 12:05
Ik heb zo ook in december 4 uur lang de WC pot beter leren kennen. Kon ook niets binnenhouden. Probeer theelepels water in je mond te doen. Geen slokjes. Maak met een wattenstaafje je lippen vochtig. Ook dat helpt.
Succes hoor, ik weet hoe erg het is. Als je de variant hebt die ik had, duurt ie anderhalve dag...
Succes hoor, ik weet hoe erg het is. Als je de variant hebt die ik had, duurt ie anderhalve dag...
zaterdag 2 maart 2013 om 12:50
zaterdag 2 maart 2013 om 13:40
Hier ook prijs! Met als bonus gigantisch ongesteld. Bah, bah, bah.
Twee weken geleden twee weken echt goed ziek geweest van de griep en nu dit. Ik baal ontzettend. Mijn zoontje was jarig tijdens de vorige griep en we hebben zijn feestje verschoven naar morgen...zucht!
Ik heb net een kop thee gedronken. Nog geen idee of die binnen blijft.
Twee weken geleden twee weken echt goed ziek geweest van de griep en nu dit. Ik baal ontzettend. Mijn zoontje was jarig tijdens de vorige griep en we hebben zijn feestje verschoven naar morgen...zucht!
Ik heb net een kop thee gedronken. Nog geen idee of die binnen blijft.

zaterdag 2 maart 2013 om 13:45
Hier ook hetzelfde helaas
eerste 1,5 dag ook niks binnen kunnen houden zelfs geen water. Toen van iemand (ook hier op het forum) de tip gekregen hydraterende sportdrank te drinken en dat bleef er wel in! Nu gaat het langzaam aan wat beter en kan ik al iets meer binnenhouden.
Zorg dat je iig niet uitdroogt!
Beterschap!

Zorg dat je iig niet uitdroogt!
Beterschap!

zaterdag 2 maart 2013 om 21:20

zaterdag 2 maart 2013 om 23:56