Om de week menstrueren
woensdag 18 juni 2014 om 20:48
Dag dames!
Snap er echt helemaal niets meer van. Ik maak op dit moment geen gebruik van hormonale anticonceptie, maar ik ben vandaag al voor de 3de keer om de week ongesteld geworden. Een week niet en dan weer een dag of 6 wel. Heb dit nog nooit eerder gehad en vind het ook een beetje vreemd.
Ik ben alweer 3 maanden gestopt met de pil en vrijwel meteen had ik mijn normale cyclus terug, dus daar kan het naar mijn idee niet aan liggen.
Iemand enig idee hoe dit kan?
Snap er echt helemaal niets meer van. Ik maak op dit moment geen gebruik van hormonale anticonceptie, maar ik ben vandaag al voor de 3de keer om de week ongesteld geworden. Een week niet en dan weer een dag of 6 wel. Heb dit nog nooit eerder gehad en vind het ook een beetje vreemd.
Ik ben alweer 3 maanden gestopt met de pil en vrijwel meteen had ik mijn normale cyclus terug, dus daar kan het naar mijn idee niet aan liggen.
Iemand enig idee hoe dit kan?
woensdag 18 juni 2014 om 21:00
Het kan zijn dat jou cyclus gewoon in de war is. Hoe lang heb je de pil geslikt? De hormonen van de pil zijn inderdaad uit jou lichaam maar het kan nog wel een drietal maanden duren voordat het helemaal goed loopt weer. Waarom ben je gestopt als ik vragen mag?
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan

woensdag 18 juni 2014 om 21:56
@sarosie, ja, nadat ik ben gestopt met de pil netjes mijn menstruatie gehad en daarna weer mijn oude cyclus.
@siska74, heb het even opgezocht en ik heb wel wat van deze symptomen. Nu ik er langer over nadenk, ik heb in januari een kindje verloren aan doodgeboorte. Vanaf 10 weken zwangerschap neemt de placenta alles over en gaat zich dan goet hechten aan het baarmoederslijmvlies, bij mij is dat toen fout gegaan en heeft de placenta zich niet goed genoeg gehecht en is daardoor bij 16.3 weken losgelaten. Misschien wel doordat mijn slijmvlies zich aan de buitenkant van mijn baarmoeder bevindt?
Ik ga morgen bellen voor een afspraak, want het is niet alleen raar, maar ook ontzettend irritant!
@siska74, heb het even opgezocht en ik heb wel wat van deze symptomen. Nu ik er langer over nadenk, ik heb in januari een kindje verloren aan doodgeboorte. Vanaf 10 weken zwangerschap neemt de placenta alles over en gaat zich dan goet hechten aan het baarmoederslijmvlies, bij mij is dat toen fout gegaan en heeft de placenta zich niet goed genoeg gehecht en is daardoor bij 16.3 weken losgelaten. Misschien wel doordat mijn slijmvlies zich aan de buitenkant van mijn baarmoeder bevindt?
Ik ga morgen bellen voor een afspraak, want het is niet alleen raar, maar ook ontzettend irritant!
woensdag 18 juni 2014 om 22:45
donderdag 19 juni 2014 om 00:40
Een ijzer tekort zou inderdaad ook erg goed kunnen. Als ik het goed begrijp ben je dus met de pil begonnen na de doodgeboorte van jou kindje.. Dit kan zeker ook invloed hebben op de cyclus en endometriose zou eventueel ook kunnen alleen komen daar veelal meer symptomen ook nog bij om de hoek kijken. Ik zou inderdaad zeker een bezoekje aan de huisarts en/of gynaecoloog brengen.
Succes
Succes
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan