Gezondheid alle pijlers

Onfris van onderen na werkdag

18-01-2010 00:57 95 berichten
Dames,

Ik hoop dat jullie het een en ander voor mij kunnen verduidelijken.

Aan het eind of halverwege een werkdag voel ik mij van onderen niet zo fris. Soms heb ik zelfs het gevoel dat ik het kan ruiken als ik mijn benen van elkaar heb.

Ik heb geen vaginale infectie, schimmel of Soa want dat heb ik allemaal laten testen. Ook heb ik voor de zekerheid een baarmoederhalsonderzoek laten uitvoeren en ook dat was prima.

Omdat ik in tijden dat ik wél een vriend heb best vaak een vaginale douche neem heb ik dat de afgelopen 1 1/5 maand geschrapt.

Toch blijf ik het gevoel houden dat ik minder fris ruik dan normaal. Een spontane sexbeurt als ik bv uit het werk zou komen, zit er wat mij betreft niet in. Pas na een grondige douchebeurt zou ik mij op mijn gemak voelen.

Is dit normaal, of moet ik om een verwijzing naar gynacoloog vragen van de huisarts voor verder onderzoek?
Waar was je het verder mee? Speciale wasemulsies of gewoon met water?
Ik was het normaal gesproken met water. Maar voorheen gebruikte ik 1 x per week (afhankelijk of ik sex had) een intiem douche.
En merk je nu geen verbetering nu je het alleen met water wast? Zo wel, dan toch nog even afwachten of het nog meer verbeterd!

Wat zei je dokter verder?
Alle reacties Link kopieren
Barbie, hoe lang geleden heb je je laten testen? En heb je daarna nog sex gehad?
Troeta, ik denk dat ik nu anderhalve maand geen intiem douche gebruik. Heb het nooit veelvuldig gebruikt hoor, hoogstens 1 x per week.

Mocy, ik heb mij vorige maand op alles laten testen inclusief een baarmoederhalsonderzoek en heb daarna met 1 persoon veilig gesext, dus daar zal het niet aan liggen.

Maargoed dames, kan ik uit jullie reacties concluderen. Dat het niet normaal is dat je anders ruikt na een werkdag?
Nouja, door je broek heen ruiken is wel ernstig, maar bloot vind ik het ook niet echt fris ruiken na een dag werken, maar dat ruiken mijn oksels dan ook niet.

het liefst douche ik ook meteen na het werken, maar m'n vriend heeft er nooit problemen mee om het dan ff te doen...het smeerlapje :D
quote:_barbie_ schreef op 18 januari 2010 @ 01:14:

Maargoed dames, kan ik uit jullie reacties concluderen. Dat het niet normaal is dat je anders ruikt na een werkdag?

Hoor je mij niet zeggen. Je oksels rieken ook als je er met je neus bovenop zit als je je ingespannen hebt, je voeten ook na een dag in schoenen en sokken.

Maar ik dacht dat je bedoelde dat je enorm stinkt. Als je je benen uit elkaar doet en je ruikt wat, vind ik dat best (hoe noem je dat) beetje verontrustend.
quote:Troeta schreef op 18 januari 2010 @ 01:17:

Nouja, door je broek heen ruiken is wel ernstig, maar bloot vind ik het ook niet echt fris ruiken na een dag werken, maar dat ruiken mijn oksels dan ook niet.

het liefst douche ik ook meteen na het werken, maar m'n vriend heeft er nooit problemen mee om het dan ff te doen...het smeerlapje :D

Tja misschien let ik er ook wel teveel op.

Het ruikt echt niet zo erg als een vaginale infectie, dat ruikt vissig en dat heb ik in een ver verleden wel een x gehad, erg naar.

Heb donderdag een afspraak staan bij de huisarts en twijfel of ik het zal vertellen. De onderzoeken die hij kan verrichten heeft hij al gedaan dus dan zou ik doorverwezen moeten worden. Vraag me alleen nog steeds af of het echt nodig is, of ik me wat minder op mijn lichaamsgeur moet richten als ik heb gedoucht ruik ik prima, pas na een aantal toiletbezoeken ruikt het anders.
quote:Troeta schreef op 18 januari 2010 @ 01:17:

maar m'n vriend heeft er nooit problemen mee om het dan ff te doen...het smeerlapje :DEn zo hoort het ook!
quote:mocy schreef op 18 januari 2010 @ 01:20:

[...]

Maar ik dacht dat je bedoelde dat je enorm stinkt. Als je je benen uit elkaar doet en je ruikt wat, vind ik dat best (hoe noem je dat) beetje verontrustend.Het ruikt niet vissig en tis geen enorme stank ben ervan overtuigd dat ik de enige ben die het ruikt. Maar ik ruik soms een vlaag van mijzelf, zeg maar
quote:mocy schreef op 18 januari 2010 @ 01:21:

[...]

En zo hoort het ook!Eensch
Waarschijnlijk wel, ik vind het ook niet al te fris ruiken of smaken, maar mannen zien het vaak heel anders!

Hou het goed in de gaten en bij jeuk of branden meteen weer naar de dokter!
quote:mocy schreef op 18 januari 2010 @ 01:21:

[...]

En zo hoort het ook!

Ja, geweldig zo'n man!!

Ik ga nu ook maar ff naast hem liggen...slaap lekker!!
quote:_barbie_ schreef op 18 januari 2010 @ 01:22:

[...]

Het ruikt niet vissig en tis geen enorme stank ben ervan overtuigd dat ik de enige ben die het ruikt. Maar ik ruik soms een vlaag van mijzelf, zeg maar Heb je dat met alle luchten? Man van mij heeft nl. een heel sterk reukvermogen en dat is niet altijd prettig.
quote:mocy schreef op 18 januari 2010 @ 01:27:

[...]

Heb je dat met alle luchten? Man van mij heeft nl. een heel sterk reukvermogen en dat is niet altijd prettig.

Uhm ja ik heb een hele sterke reuk.

Misschien valt het kwartje...
Ben iig blij dat mijn reukorgaan wat minder ontwikkeld is. Helaas de grootte niet.
quote:mocy schreef op 18 januari 2010 @ 01:32:

Ben iig blij dat mijn reukorgaan wat minder ontwikkeld is. Helaas de grootte niet. Mocy!!
Feromonen moet je niet weg willen wassen.
mamalief, wist geeneens dat het een naam had
Ga met deze nieuwverworven kennis maar even googlen dan
Misschien intiemdoekjes gebruiken als je naar het toilet bent geweest of halverwege je werkdag?
Rare vraag misschien maar als je geplast hebt,dep je dan je doos af met wc papier? en na het poepen vochtig wc papier voor de achterkant?
En wat draag je voor een kleren? Zijn je onderbroeken van katoen of een synthetische stof? en wat draag je verder? Een panty kan ook behoorlijk "zweten" tussen je benen.

Zorg er eens een paar dagen voor echt alleen maar katoen te dragen, je onder- en bovenkleding.
quote:daffyduck schreef op 18 januari 2010 @ 06:28:

Rare vraag misschien maar als je geplast hebt,dep je dan je doos af met wc papier? en na het poepen vochtig wc papier voor de achterkant?Dacht ook meteen is het geen urine die niet goed genoeg weg wordt gepoetst?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven