ongesteld en klachten

donderdag 6 december 2012 om 20:34
Ik heb heel vaak voordat ik ongesteld moet worden, heel erg veel last van angst. heb zelf ook een angststoornis. ook wat vermoeider dan normaal, en af en toe lichtelijke hoofdpijn, niet extreem ofzo, maar soort spanningshoofdpijn, en dan ook nergens zin in hebben. Maar als ik ongesteld ben, heb ik weer vol energie en voel ik me opgelucht en blij als ik ongesteld ben. Ik moet deze dagen weer ongesteld worden. En merk het nu al. heb wel wat stemmingswisselingen en nergens zin in, en moe, en soort hoofdpijn, maar niet extreem. afgelopen dagen merkte ik dat ik veel energie had. En aangezien ik ook een angststoornis heb, vat ik deze klachten wel erg op. Voor mijn angst, had ik hier nooit last van. Ben toen ook op mijn 16e aan de pil gegaan. maar daar ben ik 2 maanden mee gestopt omdat ik toen in de stopweek nog veel erger last had van deze klachten. extreme hoofdpijn, misselijk enzo en dat is nu wel over nu ik gestopt ben met de pil.
En slik nu ook bijna een week emfamol pmp, maar merk daar neit veel van, of ik moet het langer gaan slikken. Ik baal er wel van dat ik dit 1 keer peer maand heb, maar niet elke maand gelukkig even hevig.
Of kan dit ook komen doordat nog niet alle hormomen uit je lichaam zijn verdwenen? want de ene moment voel ik me goed en dan voel ik weer wat klachten en dan weer niet. doordat ik een angststoornis heb let ik extra veel op de klachten terwijl ik hiervoor nooit ergens last van heb gehad.
wie herkent dit en heeft tips om hier mee om te gaan!?
En slik nu ook bijna een week emfamol pmp, maar merk daar neit veel van, of ik moet het langer gaan slikken. Ik baal er wel van dat ik dit 1 keer peer maand heb, maar niet elke maand gelukkig even hevig.
Of kan dit ook komen doordat nog niet alle hormomen uit je lichaam zijn verdwenen? want de ene moment voel ik me goed en dan voel ik weer wat klachten en dan weer niet. doordat ik een angststoornis heb let ik extra veel op de klachten terwijl ik hiervoor nooit ergens last van heb gehad.
wie herkent dit en heeft tips om hier mee om te gaan!?

vrijdag 7 december 2012 om 07:27
vrijdag 7 december 2012 om 15:27

zaterdag 8 december 2012 om 08:19
Ik heb vaak weinig geduld, slik efamol pmp nu een week, maar moet wel zeggen dat ik me wel redelijk goed voel, of het ligt aan mezelf;) Maar hiernaast slik ik ook nog extra magnesium. En voel me vandaag top toen ik wakker werd, waar het aan ligt weet ik niet, maar ga het sowieso proberen het door te slikken.