Ongesteld, maar kan ik toch zwanger zijn?
donderdag 26 juni 2014 om 19:36
donderdag 26 juni 2014 om 19:55
quote:alisadeb schreef op 26 juni 2014 @ 19:15:
Een week voor mijn menstruatie heb ik onveilige sex gehad. Ik weet dat dit de "minst" vruchtbare periode is.
Nu ben ik ongesteld geworden maar dat geldt nog niet voor de onveilige sex toch? Daar moet ik nog een maand voor afwachten? Of kan ik in die week, als de menstruatie al op weg is, toch zwanger zijn?Dit is wel heel erg!
Een week voor mijn menstruatie heb ik onveilige sex gehad. Ik weet dat dit de "minst" vruchtbare periode is.
Nu ben ik ongesteld geworden maar dat geldt nog niet voor de onveilige sex toch? Daar moet ik nog een maand voor afwachten? Of kan ik in die week, als de menstruatie al op weg is, toch zwanger zijn?Dit is wel heel erg!

donderdag 26 juni 2014 om 20:44
donderdag 26 juni 2014 om 20:49
quote:Miss_Marvellous schreef op 26 juni 2014 @ 20:45:
Maar misschien is TO nog heel jong en heeft ze niet opgelet bij bio
'
Dat biologieboek wordt toch niet weggegooid na de les over voortplanting. Ze had toch kunnen terugbladeren. Ze moet toch ook wel een toets maken over het onderwerp waarvoor ze heeft moeten leren.
Maar misschien is TO nog heel jong en heeft ze niet opgelet bij bio
'
Dat biologieboek wordt toch niet weggegooid na de les over voortplanting. Ze had toch kunnen terugbladeren. Ze moet toch ook wel een toets maken over het onderwerp waarvoor ze heeft moeten leren.

donderdag 26 juni 2014 om 20:57
Wat ik me afvraag: weet jouw moeder waar je allemaal mee bezig bent, dat je het niet zo nauw neemt met je eigen veiligheid, toekomst en gezondheid en dat je maar 'wat aankloot'? Hoe oud ben je?
Sorry, maar ik word erg boos en verdrietig van dit soort topics.
Sorry, maar ik word erg boos en verdrietig van dit soort topics.
anoniem_119055 wijzigde dit bericht op 26-06-2014 20:59
Reden: Toekomst moest er ook bij!
Reden: Toekomst moest er ook bij!
% gewijzigd